Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
20180801_224352.jpg 2.84 MB open | download Wonton_Goodsoup 01/08/2018 Bericht lezen
berichtJackson USA SL1 Soloist (Lightning Sky) (?)bijlage
Gepost door: Wonton_Goodsoup
Datum: 01/08/2018 23:08

Hoi iedereen,

Vraag voor de gitaarkenners.

Ik heb bijgevoegde gitaar in mijn bezit. Na wat googelen denk ik dat het type Jackson USA SL1 Soloist betreft met een "Lightning sky" plaatje erop.
Ik ben van plan deze te verkopen, mijn vraag is: wat denken jullie dat deze ongeveer waard is?

Ik "speel" al ruim 10 jaar geen gitaar meer (wel nog actief luisteraar natuurlijk) en het neemt voor mij alleen maar ruimte in op dit punt.

Er zit een kleine (tjah wat is klein? 2 bij 2 mm schat ik) beschadiging aan de onderkant. Gitaar heeft dus al geruim wat jaren de koffer niet verlaten.

Lang geleden is hier meer dan 2000 euro voor betaald weet ik.

Ik ben benieuwd of 1 van jullie hier iets van advies in kan geven.

berichtRe: Jackson USA SL1 Soloist (Lightning Sky) (?)
Gepost door: Outrage
Datum: 03/08/2018 16:28

Je kan het serienummer nakijken op de site van Jackson. Dan weet je preciezer welk model en welk bouwjaar het betreft. Met 2 humbuckers is het wellicht een SL2. Prijs is moeilijk. Je moet een beetje het geluk hebben dat je iemand treft die in zo'n gitaar ge´nteresseerd is, los van de kwaliteit, heeft deze gitaar een specifieke sound. Probeer aan ongeveer 60% van de nieuwprijs?

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen