Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
berichtReview
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 07/10/2018 19:44

Jammer dan. Mij teveel sukkels van elders hier.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2018 19:15 door alterman.
berichtRe: Review Alliance VP-08 electro-acoustic
Gepost door: Back
Datum: 07/10/2018 23:44

Dank voor de review; mooi werk. Had alleen graag wat pica's erbij gezien.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 08/10/2018 15:19

Ha! Ik heb toevallig ook een Alliance. Ooit eens via een oud collega 2e hands van zijn broer gekocht toen ik mijn eerste (cheap ass) western wilde vervangen door een wetern met cutaway en element. Destijds als 17 jarig pikkie 250 euro voor betaald, achteraf zonder enige vorm van research. Kwam er later pas achter dat ik er eigenlijk helemaal niks over wist en ben toen gaan zoeken, ook zonder veel resultaat.

Op zich een prima gitaar. Toevallig wil zeer recente overstap van band wel een zorgen dat dat ding weer mee het podium op moet. Weet nog van vroeger dat ik er geen anti feedback dop voor de vinden was omdat het klankgat een tikkie ovaal is.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/10/2018 15:51

Quote:
Back

Dank voor de review; mooi werk. Had alleen graag wat pica's erbij gezien.

Bedankt Back.
Pica's volgen misschien nog. Voorlopig de review zonder.

Hier wat linkjes van diverse modellen alvast voor het idee.
[www.gumtree.com]
[www.youtube.com]
[www.youtube.com]
[www.worthpoint.com]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 08/10/2018 17:06

Wat een charcoal English tandpastagrijns Verder heb je mijn interesse wel gewekt. Zoek nog wel een betaalbare edoch kwalitatief goede elektro-akoestiache. Dank!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
berichtRe: Review
Gepost door: scrib
Datum: 08/10/2018 21:54

Quote:
"Anonieme bezoeker"

Jammer dan. Mij teveel sukkels van elders hier.

hè, flauw, wilde net die review lezen

--
Keep strumming Phil
Datum: 09/10/2018 14:12

Maar hij was eerst openbaar die review, mocht dat wel? Straks trekt Alterman's team van juridische leeuwen deze site ook uit elkaar droevig

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Tommie49
Datum: 09/10/2018 14:36

Zijn jullie nu ook ervoor aan het zorgen dat hij ook zeker wegblijft? Ga zo door jongens. Het is duidelijk dat werken en wonen op de Zuid-as niet gelukkig maakt, integendeel.

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/10/2018 14:47 door Tommie49.
Datum: 09/10/2018 16:48

Quote:
Tommie49

Zijn jullie nu ook ervoor aan het zorgen dat hij ook zeker wegblijft? Ga zo door jongens. Het is duidelijk dat werken en wonen op de Zuid-as niet gelukkig maakt, integendeel.
Bla bla bla boehoehoe. Als je je kinderachtig gedraagt (lees: gaat lopen janken over juridische stappen over een plaatje van een PM) krijg je kinderachtige reacties. Dat zou zelfs jij met je obsessie de Zuid-As veelvuldig te noemen richting mij moeten weten.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Tommie49
Datum: 10/10/2018 00:10

Nee, die gasten beleven er geen plezier aan he, nee hoe kom ik erbij. Je kunt het ook gewoon links laten liggen wanneer je het wat overdreven vindt maar nee, eindelijk een beetje opschudding.
Datum: 10/10/2018 06:21

Quote:
Tommie49

Nee, die gasten beleven er geen plezier aan he, nee hoe kom ik erbij. Je kunt het ook gewoon links laten liggen wanneer je het wat overdreven vindt maar nee, eindelijk een beetje opschudding.
Dat speelt ook zeker mee. Maar goed als Iemand dreigt je favo forum uit de lucht te halen ga je niet niet reageren

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Tommie48
Datum: 20/10/2018 02:53

Kan iemand het even samenvatten voor me wat er gebeurde voordat hij boos wegging? Ik begrijp niet waarom hij zo boos is.
Gepost door: scrib
Datum: 20/10/2018 08:41

Waarschijnlijk vanwege het gepeuter in het draadje over gitaarnet.nl, te vinden in het onvolprezen subforum "Het gaat ook wel eens niet over gitaren..."

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Da Vinci
Datum: 20/10/2018 08:47

Hij kwam op gitaarnet.nl, wist alles beter dan de rest, dat waren naïeve kleuters. Financieel expert, jurist, altijd vrouwen die zich aan ‘m opdrongen. Dat type. Dan wordt het snel gezellig.
Ging het forum aanklagen omdat iemand een privébericht had gedeeld etc. Kwam toen hierheen omdat het daar allemaal kut was. De rest zie je hierboven.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Tommie48
Datum: 20/10/2018 10:08

Ik ben wel jaloers. Financieel expert, jurist én vrouwen.
Gepost door: forcbart
Datum: 20/10/2018 12:41

verliefd ouderwets gezellig hier.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen