Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
gitaart.jpg 74.6 KB open | download Tommie48 27/11/2018 Bericht lezen
berichtTommie's vrolijke nieuwe gitaardagbijlage
Gepost door: Tommie48
Datum: 27/11/2018 23:57

Nou jongens bij deze heb ik, Tommie, besloten om een mooie 8 snarige gitaart te kopen.

Het is de Harley Benton R-458MN. Na enkele reviewerts te hebben gezien op het internet van mensen die ik verstandig acht. Dacht ik wat kan mij die 140 euro schelen. Voor een gitaar van 140 euro speelt hij bijzonder goed, frets voelen aleen wel aan als schuurpapier als je bendt.

Ik ben nogal klein geschapen en heb nog nooit met zoiets groots gespeeld dus het is even wennen.

Oke doeg.knipoog

berichtRe: Tommie's vrolijke nieuwe gitaardag
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 28/11/2018 08:38

Zo zeg wat veel snaren voor zo weinig geld!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Da Vinci
Datum: 28/11/2018 09:08

Gefeliciteerd Tommie! Ik hoop dat hij niet te veel ontstemt want met 8 snaren blijf je dan wel lekker bezig knipoog

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 28/11/2018 15:57

Quote:
FUnkadelic

Zo zeg wat veel snaren voor zo weinig geld!
Omgerekend 17.50 per snaar!
EDIT: Wanneer gaan we samen collaben met 8 snaren.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/11/2018 15:58 door Tommie48.
Datum: 28/11/2018 15:58

Quote:
"Da Vinci"

Gefeliciteerd Tommie! Ik hoop dat hij niet te veel ontstemt want met 8 snaren blijf je dan wel lekker bezig knipoog
Hey ik zat laatst op je facebook he, lekkerding kus
Datum: 28/11/2018 16:03

Kusje!

Gepost door: Tommie49
Datum: 28/11/2018 19:26

Er zit hier iemand met de account die ik als eerste heb aangemaakt maar niet goed werkte dingen te posten. Heel vreemd.

Overigens hey Da Vinci wat jen je Ruud Geels? Die gebruikte hairfusion, beter dan een toupet.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/11/2018 19:31 door Tommie49.
Datum: 28/11/2018 20:05

Tommie toch. Zeggen dat iemand lelijk is zonder dat de wederpartij een foto van jouw hoofd heeft is wel erg makkelijk. Voeg Da Vinci ff toe op facebook dan weten we ook hoe je eruit ziet.
Gepost door: scrib
Datum: 28/11/2018 21:50

ik wil inderdaad wel een foto van tommie zien nu!

--
Keep strumming Phil
Datum: 28/11/2018 23:14

Quote:
Tommie49

Overigens hey Da Vinci wat jen je Ruud Geels? Die gebruikte hairfusion, beter dan een toupet.

Ah, weer een off-topic post op de man. Blijf jezelf voorhouden dat het allemaal ‘verweer’ is.
zwaaiend

Datum: 02/12/2018 11:06

Quote:
"Da Vinci"

Tommie49

Ah, weer een off-topic post op de man. Blijf jezelf voorhouden dat het allemaal ‘verweer’ is.
zwaaiend

Je bent weer schijnheilig bezig Da Vinci. Die Anuslikker opent onder een andere naam, nagenoeg mijn naam een zeikerig topic. Vervolgens doe je er met genoegen een schepje bovenop en dan zit je te janken dat ik even terugbitch? Ga toch weg man.

Overigens is deze Tommie niet zo klein geschapen. Vrij behoorlijk zelfs, he he he.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 02/12/2018 11:28

Je bent een kleuter met een imaginair grote leuter.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 02/12/2018 14:38

Quote:
Tommie49

Die Anuslikker opent onder een andere naam, nagenoeg mijn naam een zeikerig topic.
[onlinegdb.com]

Hallo Tommie, klik op de link. En run de code!!! Het is het bewijs dat ik niet jouw naam heb!!! Als je niet weet hoe je het met runnen is het F9!!!!! (Die ene toets die ken je wel toch!?)
Datum: 02/12/2018 14:49

Quote:
Tommie49

Da Vinci
Tommie49

zwaaiend

Je bent weer schijnheilig bezig Da Vinci. Die Anuslikker opent onder een andere naam, nagenoeg mijn naam een zeikerig topic. Vervolgens doe je er met genoegen een schepje bovenop en dan zit je te janken dat ik even terugbitch? Ga toch weg man.

Overigens is deze Tommie niet zo klein geschapen. Vrij behoorlijk zelfs, he he he.

Ik denk dat je niet overal iets achter moet zoeken en ook iets moet kunnen loslaten.
Als je vindt dat je tot in de lengte der dagen off-topic persoonlijke verwensingen kan blijven doen omdat er ooit eens iets is voorgevallen blijft het gezellig hier....

Datum: 02/12/2018 14:53

Je bent zelf weer begonnen Da Vinci met je zeikerige opmerking over die smartphone.
Datum: 02/12/2018 15:08

Oh serieus, gaat het nog steeds daarover ROTFL

Datum: 02/12/2018 15:12

Oorzaak en gevolg manneke. Ik weet overigens nog een leuk nummer voor je om te coveren. Dat carnavalsliedje van Barry Hughes. Ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt.ROTFL
Gepost door: Back
Datum: 02/12/2018 15:16

Je komt steeds sterker voor de dag; respect hoor...facepalm

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen