Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
20181201_120803.jpg 3.56 MB open | download Jelle van Heesewijk 01/12/2018 Bericht lezen
berichtWeten jullie wat mijn gitaren waard zijn?bijlage
Gepost door: Jelle van Heesewijk
Datum: 01/12/2018 12:10

Ik heb deze gitaren al een tijdje maar ze stonden bij mijn moeder thuis en ben erg benieuwd wat ze waard zijn want ik wil ze graag verkopen.
aan beide gitaren is een snaar kapot en ze klinken echt niet normaal vals en van de zwarten zijn er 3 knoppen af maar volgends mij is dat wel te repareren voor niet al te veel.
ik hoop dat jullie er wat meer van af weten.
mvg,
Jelle van Heesewijk

berichtRe: Weten jullie wat mijn gitaren waard zijn?
Gepost door: TrannyMilker
Datum: 01/12/2018 15:48

Daar zijn veel meer foto's voor nodig. Serienummer en merk zijn dan wel t belangrijkste.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 01/12/2018 16:22

Het zijn beide gitaren uit het beginnerssegment. In goede staat zijn die 2e hands al niet veel waard (ca 100 - 130 euro denk ik) en juist beginners zullen niet erg zitten te wachten op een gitaar waar van alles aan ontbreekt. De meer ervaren gitarist draait ook niet warm voor een incomplete Richwood.
Maw in deze staat zou ik met elk bod blij zijn.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 02/12/2018 10:13

Sorry maar ik ga dit niet laten gebeuren. Het valt mij ook vies tegen DaVinci. Je bent normaliter een aardige gozer, nuchter, oprecht, maar nu heb je eurotekens in je ogen en laat je alle principes varen? Je hebt al een bod gedaan? Of heb je ze al gekocht? Jij weet best dat na een goede opknap- en restauratiebeurt ze samen ettelijke duizenden euro waard zijn. Kom op man

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: chris89
Datum: 06/12/2018 15:53

ROTFL Een echte vintage, jaren 60 geloof ik.

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Gepost door: wietse
Datum: 07/12/2018 20:48

de eerste is een kawai/hondo dingetje uit de 70er jaren zijn onder diverse merknamen uitgebracht dit is een 1 elements uitvoering zonder tremelo ik zou er zelf niet meer voor durven vragen dan een 40 a 50 euro moet hij wel goed werken en compleet zijn.
als de les paul een richwood is maakt de constructie veel uit, geschroefde hals max 70 euro, gelijmde hals rond de 120, paar knopjes kosten geen drol en maken de gitaar wel beter verkoopbaar, maar alles moet wel werken electronica problemen drukt de waarde nogal, als ik zelf zoiets inkoop voor de handel ongetest dan houdt het met 70/80 euro voor beide op wat ik er voor geef, kan ik er nog een paar tientjes aan verdienen met wat geluk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/12/2018 20:50 door wietse.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen