Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
berichtStoring in Variax
Gepost door: Purple John
Datum: 19/10/2019 11:53

Hej allemaal,

Ik heb een jaar of 4 geleden voor weinig een Variax 500 op de kop getikt. Voor mijn coverbands een ideale oplossing. Helaas zit er nu storing in de elektronica. Af en toe wordt het geluid dof of stoort hij bij tremelo gebruik. iemand een idee welke gitaarboer daar in zou kunnen duiken? Ik heb er al geprobeerd in de buurt van Haarlem, maar heb nog niet iemand gevonden die er zijn vingers aan wil branden. Ook zit ik te denken aan een nieuwe, maar ze zijn bijna niet meer verkrijgbaar...droevig

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/10/2019 11:55 door Purple John.
berichtRe: Storing in Variax
Gepost door: Da Vinci
Datum: 21/10/2019 14:11

Het is qua elektronica niet heel conventioneel inderdaad. Maar de verbindingen nalopen moet toch wel te doen zijn door iemand met enige verstand van elektronica? Zie je zelf iets als je 'm open schroeft dat lijkt op een slecht contact?

2e hands staat er momenteel wel eea te koop. Heb zelf al jaren een zoekertjes uitstaan voor een JTV 69 maar nog nooit gehapt.

[www.marktplaats.nl]

Hier had uw advertentie kunnen staan.
berichtRe: Storing in Variax
Gepost door: Purple John
Datum: 22/10/2019 11:36

Thnx voor je reactie. Nee, ik kan niets vinden wat los zit, maar ik kan dan ook nog net een stekker aan een snoer zetten, verder reikt mijn kennis niet. Het is trouwens de 600. Ik zie ze ook op MP, maar dan wil ik wel een stapje verder, dus idd een JTV. Maar wat er nu staat vind ik erg overprijsd. Lastig....

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen