Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Gitaren
berichtAankoop gitaar
Gepost door: Joop
Datum: 21/01/2021 15:24

Hallo
Ik ben een beginner, en 7 maanden geleden wilde ik al een andere gitaar. Maar van jullie kreeg ik de raad "ga eerst maar eens leren spelen.
Achteraf ben ik heel blij met dat advies. Ik speel nog steeds (fanatiek)op een klassieke gitaar, maar sinds ik op een western heb gespeeld van de buurman ben ik verkocht aan die sound. Nu ben ik aan dus wel aan een andere gitaar toe, maar zijn de winkels dicht!!!!!!
Is er iemand die ervaring heeft met bv Tomann of van Dijk muziek? Of vinden jullie een web winkel geen optie.
Ik zoek een western met een iets bredere topkam vanwege de vingers.
De keus is dan niet zo groot. In wat ik zoek heb je bij Tomann music de Baton rouge en de Framus gitaren en hiermee heb het eigenlijk gezegd.
Is er iemand die hier over wat raad kan geven?
Alvast bedankt Joop
berichtRe: Aankoop gitaar
Gepost door: Back
Datum: 21/01/2021 17:21

Tomann staat goed bekend, levert ook goede service. In die zin kun je een gitaar thuis laten bezorgen en 30 dagen lang proberen.
Ik begrijp je opmerking over een kennelijk te beperkt aanbod van gitaren met wat bredere topkammen,
Net even bij Baton Rouge gekeken en de eerste had een topkam van 43 mm. breed. Als dat voor jou voldoet dan zijn er heel veel méér merken die aan jouw eisen voldoen.
berichtRe: Aankoop gitaar
Gepost door: Joop
Datum: 21/01/2021 21:47

43mm is niet wat ik zoek, ik wil 45/ 46 mm en dat zie je niet zoveel

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen