Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
epiphone les paul & epiphone sg special berichtbeginners bas van goede kwaliteit
Gepost door: dennis van loon
Datum: 01/12/2009 20:56

hay iedereen!
ik speel al 3 jaar gitaar , maar ik zou ook nog graag bas willen leren spelen , ik had onlangs een mooie bas gezien in de muziek winkel maar ik wete niet of deze van goede kwaliteit is , misschien weet iemant van jullie of dit een goede of geen goede bas is , ik had het over deze bas :
[www.tierolff.nl]

alvast bedankt voor jullie advies

grtz
dennis
berichtRe: beginners bas van goede kwaliteit
Gepost door: Enzo
Datum: 01/12/2009 21:07

Geen idee, ik weet wel dat er een goed starterspakket van Ibanez is. Een vriend van me is gestart zo'n starterspakket en hij was er zelf erg tevreden mee.
Ik berichtRe: beginners bas van goede kwaliteit
Gepost door: Dries
Datum: 01/12/2009 21:25

ibanez GSR200 of 190 zeg ik steeds weer, maar blijf er ook bij blij
Gepost door: DiMario
Datum: 01/12/2009 21:42

Ze hebben daar ook mooie Yamaha's. Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat!
Muts = lekker warm berichtRe: beginners bas van goede kwaliteit
Gepost door: Bram
Datum: 01/12/2009 22:12

ik heb geen goede ervaring met SX niet doen zeg ik

- Bram

[www.rodekaterproducties.nl]
*----d^_^b--d-_-b--dT_Tb--d>_<b--dO_ob--d0_0b--do_Ob--d#_#b--d@_@b--d$_$b--d*_*b----*
Gibson en Fender berichtRe: beginners bas van goede kwaliteit
Gepost door: Spollie
Datum: 02/12/2009 09:33

Ik zie dat ze daar ook Yamaha, Cort en Ibanez hebben. Die zijn allemaal ietsje duurder, maar ook veel beter dan SX. En als je bassen niks meer vind, zijn die ook makkelijker weer te verkopen omdat de naam van die merken veel beter is.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!