Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtOp zoek naar een nieuwe basssssss,...
Gepost door: Jeroen
Datum: 27/03/2010 19:43

Hoi allemaal.

Ik speel nu al ettelijke jaren bass (en ook wat gitaar) en heb altijd op cheap ass gitaar gespeeld. Een SX basje dat het wel doet, niet slecht klinkt maar echt loodzwaar is en de intonatie is compleet screwed.

Tijd voor een nieuwe dan maar.

Maar wat voor n? Hebben jullie wat tips? Ik weet dat de Fender Precision & Jazz bass geweldige modellen zijn maar die kan ik me helaas niet permiteren. Het mag ook een hollowbody bass zijn maar het moet toch tegen een stootje kunnen en van goede kwaliteit zijn.

Iemand wat tips?

Groetjes.

J.
Muts = lekker warm berichtRe: Op zoek naar een nieuwe basssssss,...
Gepost door: Bram
Datum: 27/03/2010 22:40

hoeveel?

- Bram

[www.rodekaterproducties.nl]
*----d^_^b--d-_-b--dT_Tb--d>_<b--dO_ob--d0_0b--do_Ob--d#_#b--d@_@b--d$_$b--d*_*b----*
berichtRe: Op zoek naar een nieuwe basssssss,...
Datum: 28/03/2010 10:56

Rond de 4 500.

Iets meer kan nog net maar veel gaat het niet zijn.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 29/03/2010 01:56

Dag Jeroen,

Kun je het best even aan Jeroen vragen blij
Datum: 29/03/2010 11:19

Ok, dankje knipoog
Gepost door: DiMario
Datum: 29/03/2010 16:58

Als je het niet weet, kijk dan altijd even bij Yamaha. Neem dan niet de goedkoopste, maar het liefst de top van de serie. Kosten ze nog niet veel, maar dan heb je eigenlijk altijd wel een prima basje.gitaar spelend
Gepost door: JanVrm
Datum: 29/03/2010 17:31

Onze bassist heeft binnenkort waarschijnlijk een G&L te koop. Vraag me niet om het precieze type en prijs, maar als je interesse hebt dan PM me maar en geef ik je zijn e-mail adres wel even door.
Datum: 29/03/2010 20:33

Dank DiMario en JanVrm, die G&L zegt me wel wat ^^
Wantijpop 2013 berichtRe: Op zoek naar een nieuwe basssssss,...
Datum: 30/03/2010 10:03

Hoi Jeroen,