Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtBASSIST gezocht
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 09/08/2010 12:18

Hey gasten, :P

Ik zoek een Rock/metal bassist die mee kan spelen met muziek zoals: Metallica, Disturbed, Slipknot, Drowning Pool, Godsmack, System of a Down, Slayer, Chimaira, Stone Sour, Mastodon, Opeth, Spineshank, Five Finger Death Punch, Machinehead Foo fighters, Nirvana, Seether, Three days Grace, Breaking benjamin, Staind, Papa Roach. Ill Nino, Green Day

Ik woon zelf in almelo dus het zou handig als jij daar ook woont :P
Stuur me maar een bericht als je interesse hebt
berichtRe: BASSIST gezocht
Gepost door: majlen put
Datum: 11/04/2012 14:20

hi, ik woon in enschede ennuh ik ben net met mijn vorige band gestopt.. maar ik heb nog niet zoveel ervaring, maar ik kan wel greenday enzoo. verder ben ik grote fan van de bovenstaande bands tandpastagrijns soo ik zou best een keer willen jammen. ik ben vooral nog aan het leren maar het lijkt me wel leuk om weer een keer met wat meer mensen te spelen in plaats van alleen.. so laat maar weten of je een keertje wil jammen ofzo
Gepost door: Mario 3
Datum: 04/07/2012 15:59

Quote:
"Anonieme bezoeker"

Ik zoek een Rock/metal bassist die mee kan spelen met muziek zoals: Metallica, Disturbed, Slipknot, Drowning Pool, Godsmack, System of a Down, Slayer, Chimaira, Stone Sour, Mastodon, Opeth, Spineshank, Five Finger Death Punch, Machinehead Foo fighters, Nirvana, Seether, Three days Grace, Breaking benjamin, Staind, Papa Roach. Ill Nino, Green Day

Ja... vind maar eens een bassist die kan meespelen met al die bands.... grinnikend
Gepost door: Lespet
Datum: 04/07/2012 16:39

Quote:
"Mario 3"

Anonieme bezoeker

Ja... vind maar eens een bassist die kan meespelen met al die bands.... grinnikend

Moet toch wel gelukt zijn na 2 jaar zoeken neem ik aan.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen