Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtGezocht Fender MIM Jazz bass
Gepost door: Jeroen
Datum: 25/10/2010 11:03

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een niet al te dure MIM J-bass. Ik heb mijn oude jazz verkocht voor een P te kunnen kopen en nu mis ik dat ding.

Vandaar mijn zoektocht. Als je iets in aanbieding hebt laat maar horen. Kleur maakt me niet uit, fretboard ook niet echt, ik prefereer wel rosewood.

Grts

Jeroen
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Gezocht Fender MIM Jazz bass
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 25/10/2010 11:51

Hoi Jeroen,

Wat vind je "niet te duur"? Marktplaats al bekeken?

Ik heb er zelf helaas geen in de aanbieding voor je, maar zelf heel lang gezocht naar MIM jazzbassen. Ik raad je de Road Worn aan, als je hem kunt vinden. Die is het bj mij geworden. Niet vanwege de "slijtplekken" maar vanwege de sound. Heel warm, met genoeg midhoog voor de "verstaanbaarheid" van je spel.
berichtRe: Gezocht Fender MIM Jazz bass
Datum: 25/10/2010 12:14

Hoi Vincent,

mijn budget zit tussen de 400 en 500 euro. Dat is niet veel.
Ik houd marktplaats, 2dehands, Kapaza,... al een tijdje in het oog maar vind niets binnen dit budget. Heb ook al naar de Road Worn serie gekeken maar deze is helaas te duur.
Datum: 25/10/2010 12:51

Ha Jeroen,
400 ŗ 500 euro is aan de lage kant voor een MIM Jazz. Als je er een voor die prijs tegenkomt heb je behoorlijke mazzel. Het is niet onmogelijk maar je zult geduld moeten hebben.
Moet het per se een MIM Fender zijn? Andere merken hebben goede jazz kopieŽn voor die prijs.
Vincent
berichtRe: Gezocht Fender MIM Jazz bass
Datum: 25/10/2010 13:19

Hoi Vincent

Ik weet het, maar mijn budget is op dit moment helaas niet groter. tandpastagrijns
Ik heb het liefste een MIM Fender omdat ik hiermee vertrouwd ben. Heb ook een MIM Precision bass.

Kwalitatief zijn ze zeer goed voor hun prijs, vandaar.
Datum: 26/10/2010 13:36

Quote:
Jeroen

Kwalitatief zijn ze zeer goed voor hun prijs, vandaar.

Dat is waar, maar dat zijn sommige modellen van andere merken ook. Als ik jou was zou ik eens wat gaan uitproberen in winkels, juist ook van andere merken. Of, nogmaals, veel geduld hebben.
Ik hoop dat je wat moois vindt. Veel succes!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen