beginnersbas
Gepost door: Datum: 19/12/2010 22:38
hallo ik ben willem ik wil een bas kopen met een complete set voor niet veel meer dan 200 euro
en dit leek mij wel een mooie set maar daar wou ik graag nog een reactie van julie bij hebben [www.feedback.nl] groet willem ![]() Gepost door: Datum: 19/12/2010 23:34
Hallo Willem,
zeker niet het van het, maar om te beginnen is dit zeker goed genoeg. Staat het bassen je aan, kan je na een tijdje een betere bas kopen en zo opbouwen naar de toekomst. Welke stijl wil je gaan spelen? [www.theaterofrock.be] [www.facebook.com]
Re: beginnersbas
Gepost door: Datum: 20/12/2010 16:46
Lijkt mij ook een prima setje. Als je er na een tijdje aardigheid in krijgt kan je dan altijd op zoek gaan naar een wat duurder exemplaar. Dan weet je waarschijnlijk ook wat beter wat voor eisen je aan je bas stelt.
Succes in ieder geval met het oefenen. Fortuna fortes adiuvat
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 20/12/2010 17:48
...zonder een waardeoordeel over dit specifieke setje te willen vellen...
Vaak doe je 2e hands een betere koop. En, op de spullen die je 2e hands koopt schrijf je over het algemeen minder af. ![]() Gepost door: Datum: 20/12/2010 21:10
wat handig zou zijn is als ze ook een "quiters" Set zouden maken...gewoon een komplete gitaar pack met versterker ...en alles wat je nodig hebt om er de brui aan te geven...je laatse poging pack ofzoiets
![]()
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 20/12/2010 22:12
^mag ik ook wat van wat jij rookt?
![]() Gepost door: Datum: 20/12/2010 23:50 Quote: ![]() - Bram [www.rodekaterproducties.nl] *----d^_^b--d-_-b--dT_Tb--d>_<b--dO_ob--d0_0b--do_Ob--d#_#b--d@_@b--d$_$b--d*_*b----* ![]() Gepost door: Datum: 21/12/2010 17:27 Quote: gewoon bananedine ....ook wel bekend als mellow yellow
Gepost door: Anonieme bezoeker Datum: 21/12/2010 17:57
'twas een grapje
![]() ![]() Gepost door: Datum: 24/12/2010 11:34
Ziet er wel tof uit, ik weet niet precies wat alleen de dean edge kost, anders zou je eventuel online nog even kunnen kijken voor een 2de hands versterker
![]() ![]() Reventes wordt zo stilaan huisband van.. 15 April Reventes@Open podium subsistute Ede 14 Mei Finale bandbattle@Blues-Rockcafe 545 Ede 2 Juni@Blues-Rockcafe 545 Ede ![]()
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |