Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Welk merk kabels te gebruiken?
Gepost door: Lespet
Datum: 22/02/2011 08:24

Quote:
Zilty

Lespet
Mijn advies: Ga naar een bassisten forum en stel daar de vraag, er schijnt (zegt men) verschil te zijn in gitaarkabel en basgitaarkabel (overbrengen van het geluid).
Ik weet niet of dat een broodje aap verhaal is, maatr wellicht weet men daar meer.

Kom nou. denk es effe na...

Heb ik ook niet al te lang (ben geen bassist), maar ik meen te herinneren dat er vorig jaar hiero ook zo'n issue was over speciale basgitaarkabels, vandaar.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 22/02/2011 08:33

AH...dan zal het wel waar zijn dan.

facepalm

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Robbert
Datum: 22/02/2011 11:30

meestal lang en niet te duur,'Die springtouw modelen, ik weet zo gauw de naam niet te benoemen' ik ben niet het meest secure persoon op de wereld als het om kabels gaat.

Reventes wordt zo stilaan huisband van..

15 April Reventes@Open podium subsistute Ede
14 Mei Finale bandbattle@Blues-Rockcafe 545 Ede
2 Juni@Blues-Rockcafe 545 Ede
Gepost door: Remco
Datum: 22/02/2011 13:06

Een vraag die me momenteel bezighoud, en erg in het verlengde van goede kabels ligt:

Wat gebruik je tussen je effecten? Het effect van een kabel van 60euro is denk ik al snel weg als je patch-kabeltjes van 3 euro gebruikt.

Zijn er voorstanders van bepaalde merken, en maakt t veel verschil in t geluid?
Gepost door: Lespet
Datum: 22/02/2011 19:10

Quote:
"Rob de Jong"

AH...dan zal het wel waar zijn dan.

facepalm

Al was het maar 50%, dan is TS toch geholpen (genaaid)knipoog
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 22/02/2011 19:32

Ik gebruik vaak een krulkabel van Vox. Zeker een goede kabel, maar hij moest dan ook 40 euro kosten. Verder vind ik Planet Waves kabels wel goed, al ging er bij mij ook al redelijk snel 1 kapot. Ze zijn ook maar 15 euro per stuk geloof ik (tenminste dat heb ik er voor betaald). Ook heb ik nog een MonsterCable. Een dikke kabel met stevige pluggen, maar die kost ook weer wat meer.

Maar mijn favoriet: StageClix Jack, wireless systeem.
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen