Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtbassist voor big band gezocht
Gepost door: michel fabre
Datum: 30/03/2013 18:42

15-koppige big band in amsterdam zoekt een nieuw basmaatje voor de drummer. we spelen veel swing-time muziek in eigen bewerking, maar ook andersoortig repertoire. enthousiaste groep die al veel leuke optredens heeft neergezet. niet de standaard big band standards, eerder het onbekende of aparte... bel of mail michel 06-126.49.603

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/03/2013 19:31 door michel fabre.
berichtRe: bassist voor big band gezocht
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 30/03/2013 18:47

Eh...zoek je nou een bassist of een ´nieuwe gitarist´. Of een basgitarist natuurlijk, maar dat klinkt niet knipoog
Datum: 30/03/2013 19:27

foute tekst bij deze advertentie. het gaat wel om een bassist voor een big band. maar we spelen swingtime muziek, swing-bewerkingen, eigen composities en wat latin stuff. locatie:hartje amsterdam. zie www.bigbandindespeeltuin.nl
Gepost door: Collis
Datum: 13/04/2013 15:39

ben prof bassist en evtl geinteresseerd.....wanneer zijn de repetitietijden? greetz
Datum: 23/05/2013 15:14

Hoi Collis,

je had al een hele tijd gereageerd op mijn advertentie voor bassist voor een big band.
je schrijft dat je een professionele bassist bent, vandaar. wij zijn meer een amateur-groep, echter we maken wel serieus muziek.
misschien lijkt het je toch wel wat, we hebben leuk repertoire om te spelen, nogal divers.
repetities zijn op maandagavond van 8 tot half elf.
aan deelname is een contributie verbonden van 20 euro per maand, dus niet veel.

hoop alsnog van je te horen en excuus voor de zeer trage reactie. muzikaal ben ik scherper.

michel (dirigent en arrangeur)
Gepost door: Da Vinci
Datum: 23/05/2013 15:39

Contributie? Je bedoelt een vaste bijdrage voor repetitieruimte, drank en evt. andere spiritualia?

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 23/05/2013 16:44

yep, voor de ruimte en voor de repetitor (ben ik dus) die ook de arrangementen schrijft!

michel
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 23/05/2013 16:45

Ha, ik ga ook een band beginnen waarbij iedereen contributie aan mij betaalt. En dan natuurlijk ook een big band!

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 23/05/2013 16:52

kan je doen natuurlijk. maar dat is veel werk. je kunt ook gewoon lekker met ons meespelen!

michel
Datum: 23/05/2013 16:55

overigens regel ik niet zelf de financiele zaken!
michel
Gepost door: Zilty
Datum: 23/05/2013 17:07

Nu wordt je van 320 euro in de maand niet bepaald rijk, maar het is wel een ingenieus verdien model zeg. And right you are.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 23/05/2013 17:11

trek daar ook nog even de kosten van de rep ruimte van af.

maar goed, heb je er trek in of niet?

michel
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 23/05/2013 17:21

Mij te ver rijden...tenzij ik mijn kilometervergoeding kan verrekenen met de contributie...

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 23/05/2013 19:55

ROTFL

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen