Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtInstap basgitaar
Gepost door: Tommie49
Datum: 29/09/2016 11:25

Dag mensen,

Ik zit er nu toch echt aan te denken om naast elektrische gitaar ook bas te spelen. Weet iemand een aardig instap model van rond de 200 a 300 euro? Zeg maar zonder gammele tuners en een hals die getordeerd is?

Cheers

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2016 11:30 door Tommie49.
berichtRe: Instap basgitaar
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 29/09/2016 12:00

Keus genoeg

Met Squier of Epiphone kan je lekker instappen, lijkt me.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2016 12:02 door Foob.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 29/09/2016 13:25

Als ik me niet vergis ben jij content met je Squier gitaar en houdt je wel van enigzins traditionele modellen. Ik zou het dan ook zeker in de Squier hoek zoeken. De nieuwe Bax-vestiging in A'dam is bij jou om de hoek dus ik zou gewoon ff wat testen.
En in het ergste geval kan je tuners altijd upgraden. En een getordeerde hals kan altijd ontstaan, maar dat kan je checken bij aankoop en daar krijg je in geval van nieuw ook garantie op.

Voor 300 euro is er op de 2e hands ook wel eea te koop natuurlijk...

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: scrib
Datum: 29/09/2016 13:32

shit, wist niet eens dat Bax tegenwoordig ook in Amsterdam zit! das wel beter

--
Keep strumming Phil
Datum: 29/09/2016 17:24

Ja dat is nog maar een paar maanden hoor, maar een mooie winkel en aardig personeel. Keymusic heeft ook al wat langer een kleine winkel in Amsterdam.

Zeer strategisch gevestigd in hetzelfde gebouw waar een oefenruimtecomplex zit

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2016 17:32 door Tommie49.
Datum: 29/09/2016 18:53

Quote:
"Da Vinci"

Als ik me niet vergis ben jij content met je Squier gitaar en houdt je wel van enigzins traditionele modellen. Ik zou het dan ook zeker in de Squier hoek zoeken. De nieuwe Bax-vestiging in A'dam is bij jou om de hoek dus ik zou gewoon ff wat testen.
En in het ergste geval kan je tuners altijd upgraden. En een getordeerde hals kan altijd ontstaan, maar dat kan je checken bij aankoop en daar krijg je in geval van nieuw ook garantie op.

Voor 300 euro is er op de 2e hands ook wel eea te koop natuurlijk...

Wanneer een gitaar lekker speelt, redelijk klinkt, op stemming blijft en een beetje goed valt af te stellen dan is hij bruikbaar, of er nou Squier of Fender op staat. Mede door de vrij dikke frets die op mijn Squier zitten vind ik hem prettiger spelen dan mijn Fenders.

De kwaliteit van een stuk gereedschap is belangrijk, maar belangrijker zijn de handen die het gereedschap hanteren.
Gepost door: Maaike
Datum: 01/10/2016 07:36

Ik ben begonnen met een J &D basgitaar, is wat goedkoper.
Wilde eerst weten of ik basgitaar wel echt leuk vond,
Was prima om mee te starten maar ergerde me al heel snel aan de mindere kwaliteit van de basgitaar

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen