Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Bassisten
berichtBastabs
Gepost door: J. Weetzel
Datum: 24/09/2017 22:56

Hallo, is er iemand die mij kan voorzien van bastabs "Rounding The Cape"
berichtRe: Bastabs
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 25/09/2017 13:13

You dirty bastab!!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 25/09/2017 13:57

...en vooral blijven posten Fu! clownesk
Datum: 25/09/2017 20:59

Ik kan nu best begrijpen dat het hier stil is, er komen geen fatsoenlijke antwoorden op een vraag die gesteld worden
#ESNS17 berichtRe: Bastabs
Gepost door: Clemens
Datum: 26/09/2017 01:41

Beste Jacob Wezel,

Je post is "Hallo, is er iemand die mij kan voorzien van bastabs "Rounding The Cape"", maar eigenlijk staat daar het volgende:

"Hoi. Ik heb me hier even aangemeld omdat ik te belazerd ben om even goed te zoeken op Google. Ik laat hier even een vage titel achter zonder de uitvoerende artiest, zodat jullie eerst nog even moeten Googlen voordat je weet waar ik het over hebt."

Dag Jacob!

[www.clemenswenners.nl]
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 26/09/2017 10:08

Je mag blijven Clemens ROTFLROTFL
Datum: 26/09/2017 11:36

Hallo Clemens

Mijn naam is John Weetzel en geen Jocob Wezel

Inderdaad was ik vergeten om een artiest erbij te zetten, sorry voor dat.

Ik heb inderdaad gezocht op Google en diverse andere sites maar nergens is iets te vinden, ik heb diverse bastabs van diverse nummers gevonden (150 stuks) en gedownload, maar "Rounding The Cape" is nergens te vinden, zelfs niet van "The Shadows" en "The Locomotions".
Dus ik moet ze zelf maar op papier gaan zitten, toch bedankt voor je commentaar

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2017 11:52 door J. Weetzel.
Gepost door: ron smit
Datum: 26/09/2017 17:32

Ja John, je krijgt ze hier voor je kiezen.
Trek het je niet aan. Leuk dat ook de iets oudere garde aan dit forum deelneemt.
Gepost door: scrib
Datum: 26/09/2017 18:59

ik wist helemaal niet dat bassisten ook tabs gebruikten... dacht altijd dat die maar wat liepen te pielen in de toonsoort

--
Keep strumming Phil
Datum: 26/09/2017 21:22

Hoi Ron

Leuk dat je zo positief reageert, ik heb inderdaad vergeten om de artiest(en) te vermelden, maar om dan zo'n antwoord te geven vind ik erg misplaatst, misschien kan hij nog wat van mij leren.
Datum: 26/09/2017 21:54

hoi

Er zullen best wel bassisten zijn die een beetje aanpielen met geluid, maar ik gebruik zo'n 7 jaar bastabs i.v.p. de notenbalk, lekker alle nummers op je tablet die dan heel rustig door scrollen
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/09/2017 11:21

Beste J Weetzel,

neem t niet zo zwaar op, negeer de gekkigheid knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Tommie49
Datum: 27/09/2017 13:04

Quote:
"J. Weetzel"

Hallo, is er iemand die mij kan voorzien van bastabs "Rounding The Cape"

Ja uitzoeken lijkt mij het beste. Guitar pro6 is prima sofware om makkelijk gitaar en basstabs te maken en niet zo duur. Ik ben blij dat ik dingen die ik uitgezocht heb in dat programma heb genoteerd. Al die partijen op de lange duur onthouden gaat echt niet.

Overigens, het valt hier wel mee, als je maar niet begint over slechte ervaringen op andere fora, dan zijn de rapen gaar.
Datum: 30/09/2017 22:07

ach ik neem het ook niet zo zwaar op, maar als je een vraag stelt verwacht je ook een serieus antwoord, anders heeft dit forum geen zin.
Datum: 30/09/2017 22:11

hallo Tommie, ik gebruik Guitar Tabb Pro en heb daar ook diverse tabs gevonden, maar sommigen zijn er niet
Datum: 30/09/2017 22:17

Hoi, tja dan zit er niks anders op dan het nummer zelf uit zoeken. Niet eenvoudig maar uiteindelijk wel de moeite waard. Ik ben nu bezig met iets van Bowie. Dat is vele malen terugluisteren en soms ook een hoop ergernis maar als het dan eindelijk is gelukt geeft dat een hoop plezier.
Datum: 30/09/2017 23:33

Quote:
"J. Weetzel"

ach ik neem het ook niet zo zwaar op, maar als je een vraag stelt verwacht je ook een serieus antwoord, anders heeft dit forum geen zin.

Hier ben ik het zeker mee eens.
Gepost door: Rob S
Datum: 11/03/2018 13:48

Even een klein beetje “of topic” ik heb ooit Guitar Tab gebruikt, was ik niet zo blij mee.
Zelf gebruik ik Guitar Pro, (software moet je ook betalen).

Ik maak geregeld tab / gpx bestanden, niet altijd even hoog dravend maar denk soms wel een dat andere er ook hun gemak van kunnen hebben. Bluegrass, Rock van alles, vaak alleen akkoorden, soms de loopjes of een bijna complete partiture zet ik dan om.

Nu heb ik nooit een leuke plek gevonden om dit te “dumpen”.
Heb ik gewoon nooit goed gezocht schouderophalend

Cheers Rob

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/03/2018 13:49 door Rob S.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen