Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtQueen's Vision op Minirok Stramproy
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 26/07/2008 21:38

Queen's Vision, Queen coverband uit Belgie van de bovenste plank, morgen om 16u50 op Minirok te Stramproy!
www.queensvision.be
www.minirok-stramproy.nl
berichtRe: Queen's Vision op Minirok Stramproy
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 26/07/2008 21:40

ik vroeg me al af waarom queen haar visie op de minirok in stamproy bekend zou maken

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 27/07/2008 10:09

+1 of waarom Queen daar überhaupt een visie op zou hebben.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 27/07/2008 10:41

wel, vanwege die clip met freddy in zwarte lackminirok, wellicht ? En dat hij daar dan misschien juist aids van opgelopen had ? Of was 'ie nou in de mist tegen een berg gevlogen ? Of nee, dat was de broer van Curt Cobain geloof ik.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen