Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 6
berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 12/01/2009 09:33

Precies. Boeren, weg ermee. Stinkboeren, bah. Met je modderzooi en je stinkbeesten, getver.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Arne
Datum: 12/01/2009 21:45

Quote:
Wuls

Arne
biergooien, niet enkel verspilling maar ferm irritant. wie staat er nu graag te dansen in een spekgladde vloer nat van bier met gesmolten kartonnen colabekertjes?

ik in ieder geval niet, mijn schoenen waren een halve week erna nog steeds voorzien van stukjes papiermaché

Dansen? Pffffff, gay!

wat doe jij op een feestje/fuif/whatsoever dan? staan drinken aan de toog? geef mij dan maar liever dansen tegen het achterwerk van vrouwelijk volk, het mag dan nog zo "gay" zijn als je wil, mannen die dansen gaan met meer vrouwen naar huis dan mannen die de hele avond drinken dunkt me. en ja geef mij ook maar moshpit/headbangen/... wat je wil zolang het maar geen springen op BONK muziek inhoudt. wat ik geen dansen noem tong uit de mond grijns

crescen do
Datum: 12/01/2009 21:50

Homo. Dansen is voor kerels die niet zat aan de bar kunnen hangen.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/01/2009 21:50 door Rob de Jong.
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 12/01/2009 23:21

Quote:
Jeroen

Bierenbeul.

Jeroen die is goed!!!professorcooljaduim omhoog

Ik drinkbiertje liever dan dat ik er mee ga zitten smijtenkoekoek!.Krijgt iemand zo"n bierflesje op zijn kopgeschoktbelerend dan kan ie meteen met een hersenschudding naar het ziekenhuiswoedend.En het stomme is dan nog dat de gooier nooit gepakt kan worden door de politieblijjawoedend
Die mensen die denken dat ze leuk zijn door bier te gooien zijn echt ongelukclownsclowneskclowneskclowneskclowneskEcht bierenbeulen zijn het!!duim omlaag

Zoekt naar een tweedehands GT-10 en een mesaboogie combo
Gezocht mesaboogie mark5 combo
Gepost door: Lespet
Datum: 13/01/2009 02:26

Too much Beer----- Anton
Gepost door: Zilty
Datum: 13/01/2009 08:11

Nee zo is anton gewoon.

Hartelijke groeten,
Zilt
gear berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Vlaaitkees
Datum: 13/01/2009 21:11

als klein kind in de grote ketel met bier gevallen toch?

Quote:
"De dissonant"

Kees Vlees
Ga zo stukje droppen, als dat lukt
Kees
Ik ook, heb gisteren saté gegeten, dus dat lukt wel.
Gepost door: Paul Berens
Datum: 14/01/2009 00:23

eey rob, ik snap dat je het onzinnig vind, immers: jullie muziek of dat van ons leent zich er totaal niet voor en is voor mensen bedoelt die muziek nodig hebben als comfort, als troost, als etc

bij normaal echter, daar is het een groot boerenfeest, en besteld ieders op zijn minst 2 biertjes, een voor jezelf en 1 om te gooien. pissend tegen de bar aan 2 biertjes bestellen, helemaal doordrenkt zijn, stampvolle zalen etc

't hef wa wat o nie dan? of za'k oe met d'n skarp'm kant van vde bats an de plet houw'n ofzo?! as ie da nie vin.

knipoog

(nogmaals, het is niks voor mij, maar sfeer is er wel, en supersuperdruk, dus wat maakt een beetje bier nou uit??)

Check [www.paulberens.nl]
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 14/01/2009 03:33

Wel irritant dat die vloeren vaak zo glad worden, dan ga je vet gauw onderuit
Datum: 14/01/2009 08:13

Quote:
Yv

Wel irritant dat die vloeren vaak zo glad worden, dan ga je vet gauw onderuit

Een van de weinige redenen om het wel te doen, Yv knipoog.

Hartelijke groeten,
Zilt
Wim swingt als een trein... berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 14/01/2009 09:08

Op ijs ook. Maar da's niet vet.

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."
Datum: 14/01/2009 09:16

Koud aan je billen...

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Lespet
Datum: 14/01/2009 11:56

Quote:
Ziltoid

Koud aan je billen...

Geen probleem, gewoon Arne bellen die danst wel tegen haar billen op worden ze weer vanzelf warm.
Datum: 14/01/2009 12:24

'Ze' is tegen die tijd al heet vriend. Ach, een mannetje meer of minder, daar letten we niet op hier op gitaar.net :eek: . JE moet toch wat met de nogal scheve sekse verdeling hier...

Hartelijke groeten,
Zilt
Gibson en Fender berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Spollie
Datum: 14/01/2009 13:21

Rare campagne als je wel gewoon gooibier kunt bestellen. Het bier gooien is daarentegen nooit gericht tegen de band (tenzij ze ongeloofelijk slecht zijn).
Maar das een ander verhaal, dan gooien ze alles wat los en vast zit.
Datum: 14/01/2009 14:38

Quote:
Spollie

Rare campagne als je wel gewoon gooibier kunt bestellen.

Wat is gooibier dan? Bier met een (nog) lager alcoholpercentage dan tapbier? Om bij het onderwerp te blijven, kunnen ze als gooibier beter koeienpis nemen. Lekker warm, 100% natuurlijk en goed tegen wratten en likdoorns.
Datum: 14/01/2009 15:50

...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2010 10:04 door anonieme gebruiker.
Datum: 15/01/2009 08:06

Quote:
DML

Spollie
Rare campagne als je wel gewoon gooibier kunt bestellen.

Wat is gooibier dan? Bier met een (nog) lager alcoholpercentage dan tapbier? Om bij het onderwerp te blijven, kunnen ze als gooibier beter koeienpis nemen. Lekker warm, 100% natuurlijk en goed tegen wratten en likdoorns.
ah...Grolsch!

Datum: 15/01/2009 11:39

Leftovers die te zatte mensen aan de bar laten staan ofzo. Kun je een heel blad kopen voor 3 munten ofzo. Leuk om mee te gooien, of om uit te delen aan mensen die toch te zat zijn om het verschil tussen een vers pilsje of lauwe dooie troep niet opmerken.
Grolsch wordt niet gebruikt als gooibier, Brabanders zijn allergisch voor Grolsch. Stel je voor dat je thuiskomt met huiduitslag in plaats van ondergekalkt met varkensstift.
Datum: 15/01/2009 12:38

varkens wah??! geschokt

Datum: 15/01/2009 12:40

Grolsch is nog altijd tien keer beter dan Heineken.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 15/01/2009 12:50

Quote:
Ziltoid

HIJ weet echt alles hè!aanbiddend
Datum: 15/01/2009 12:57

@zitloid: +1
Hertog Jan steekt wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit.

@ Wim Bremer: Jij kent zeker geen boeren? Varkensstift is een soort van grote stift dat nog watervaster is dan watervaste stift. Verkrijgbare in de kekke en vrolijke kleurtjes roze en blauw. Wordt normaal gebruikt om drachtige varkens etc te markeren, maar de naam zelf is ook al heel toepasselijk op festival publiek wat doorgaans ook wel tot die categorie behoort.
Dit spul wordt gerbruikt om mensen onder te kalken. Een veeg in je gezicht met zo'n stift, en je loopt 2 weken voor lul, het moet er namelijk afslijten.
Datum: 15/01/2009 13:13

Quote:
Nico

Ziltoid

HIJ weet echt alles hè!aanbiddend

T was voor mij ook even wennen.

In het begin dan he...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 15/01/2009 13:34

Ahhh... zoiets als iemand in beton gieten dus... headbangend Gaat er ook alleen af met slijten!

Maar als direct antwoord: ik ken genoeg boeren maar die doen niets met stiften, meer met trekkers. Ook wel boeren die niet met beiden doen.

Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 15/01/2009 13:45

Jeez, dat geneuzel over dat Grolsch beter zou zijn dan heineken en de verplichte aanvulling dat HJ dan weer beter is dan Grolsch. Nederland's bier is gewoon net als Nederland: erg redelijk zonder veel uitschieters. Uiteindelijk is het allemaal keurig pils met een calvinistisch alchoholpercentage, gekoeld allemaal prima te drinken. Verder is hier helemaal geen biercultuur, zoals in Belgie of Duitsland, om echt een specifieke voorkeur te hebben, het lijkt gewoon verdacht veel op elkaar allemaal. Als je een biertje wilt dat 10x slechter is dan Grolsch moet je echt over de grens heen, van die budgetbieren in Zuid-Italie bijvoorbeeld, of dat lokale Portugese bocht. Dat soort meuk bestaat in Nederland niet, zelfs de sloeberbieren van Euroshopper, Aldi en dergelijke zijn eigenlijk reuze acceptabel als je het in perspectief plaatst.

Quote:
JanVrm

De Bever zit er niet naast. Het is alleen even wennen aan zijn geknaag.
Hoort me hier knagen!
Datum: 15/01/2009 14:16

Quote:
"Greasy Beaver"
zelfs de sloeberbieren van Euroshopper, Aldi en dergelijke zijn eigenlijk reuze acceptabel als je het in perspectief plaatst.

Zielige, misleide, straatarme student wat je bent. Honger doet stront naar suiker smaken het schijnt... hetzelfde zal wel met alcohol aan de hand zijn.

Jaeger bier, uw witte boterham opgelost in water, mmm...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 15/01/2009 14:35

Ik wilde net zeggen, Holger of Jaeger is gekoeld wel degelijk niet te drinken, gekoeld of ongekoeld. Verder is er toch echt duidelijk verschil in smaak tussen verschillende bieren. Het blijft ook wel een beetje appels met peren vergelijken, pils en andere soorten bier.
Nederland heeft wel degelijk biercultuur, er zijn tientallen Nederlandse kleine bierbrouwerijen die goede bieren in alle soorten en smaken maken. Dat jij je niet verdiept hebt hierin wil nog niet zeggen dat die niet bestaat. Wist jij bijvoorbeeld dat er in het centrum van Den bosch een bierbrouwerijtje staat verscholen achter een Cafe waar ze overigens allerlei soorten speciaal bier verkopen?
Datum: 15/01/2009 14:37

...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2010 10:00 door anonieme gebruiker.
Datum: 15/01/2009 14:52

Ik kom er net achter dat Den bosch 2 brouwerijen heeft inplaats van 1.
Nederland heeft 44 kleine brouwerijen overigens
Bron: [www.kleinbrouwerijcollectief.nl]
En hier ga ik wel eens bier drinken:
[www.cafebarleduc.nl]
Kijk ook even naar de bierkaart: Alles op een avond proberen is er niet bij biertjeschijnheilig
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 6

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen