Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 4 van 6
berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Arne
Datum: 20/01/2009 09:52

Quote:
Lespet

@Arne
Jongen....ook de ontkenningsfase gaat een keer over

Quote:
DML

En zelfs dat is geaccepteerd. Kom maar uit je kast en sla je slag!!

projectie jongens, projectie

crescen do
Gepost door: Spawn
Datum: 20/01/2009 11:38

Arne, ik geloof niet dat IKEA kasten maakt waar DML in zou passen knipoog

'poele poele poele'

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/01/2009 11:42 door Spawn.
Gepost door: Lespet
Datum: 20/01/2009 12:45

@Arne
Quote: Projectie jongens, projectie.

Wil je echt de kant v/d psychologie op?
Gepost door: Zilty
Datum: 20/01/2009 13:04

Heo harder je roept dat je iets niet bent...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/01/2009 13:41

Quote:
Lespet

@Arne
Quote: Projectie jongens, projectie.

Wil je echt de kant v/d psychologie op?

Waarom niet?

Quote:
Spawn

Arne, ik geloof niet dat IKEA kasten maakt waar DML in zou passen knipoog

LOL klappend

Quote:
Ziltoid

Heo harder je roept dat je iets niet bent...

...hoe minder zin jullie hebben volledige zinnen te typen?

crescen do
Datum: 20/01/2009 13:49

@Arne

Omdat ik psychologie een vorm van zinloos geweld vind.
Datum: 20/01/2009 13:50

Quote:
Lespet

@Arne

Omdat ik psychologie een vorm van zinloos geweld vind.

Waarom vind je psychologie een vorm van zinloos geweld?
Slachtofferhulp is ook psychologie, is dat dan ook zinloos geweld?

crescen do
Datum: 20/01/2009 13:56

@Arne
Maar het is ook weer een vorm van brainwash, snap je mijn punt.
Datum: 20/01/2009 14:06

@Lespet

Neen, verklaar u nader

crescen do
Datum: 20/01/2009 16:07

@Arne

Om het kort te houden, uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen, wat voor hulp je ook gebruikt/krijgt. Het enige wat men probeert te doen is op een zodanige wijze (brainwash) met je te praten, dat je het "gevoel" krijgt er weer tegen te kunnen. Dat meer dan de helft later weer een terugval krijgt, geeft mij de persoonlijke bevestiging dat het zinloos is.
Gepost door: jantje
Datum: 20/01/2009 16:10

Ik denk dat het vooral onwetendheid is om zomaar even 'de psychologie' in zijn breedste vorm zinloos te noemen.
Datum: 20/01/2009 16:11

Zo ken ik er nog wel een paar.

@Arne: nee hoor, ik ga uit van een bepaalde beheersing van de nederkandse taal. Oh wacht, je was een Belg...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 20/01/2009 16:40

@jantje
Heb ik ook niet gezegd
Gepost door: Wuls
Datum: 20/01/2009 17:20

Aha, Belgen die diep gaan. Tijd voor den cola en chipkes!
Gepost door: jantje
Datum: 20/01/2009 17:52

Quote:
Lespet

@jantje
Heb ik ook niet gezegd
Ok, excuses, dan heb ik ook niets gezegd.
Datum: 20/01/2009 18:21

Quote:
Ziltoid

Zo ken ik er nog wel een paar.

@Arne: nee hoor, ik ga uit van een bepaalde beheersing van de nederkandse taal. Oh wacht, je was een Belg...

Ik had beter verwacht dan dit nutteloos gezeik als repliek. Laat mij weten waar ik een taalfout heb gemaakt zodat ik het misverstand recht kan zetten? Mijn beheersing van het Nederlands is meer dan voldoende. nederkands LOL

Quote:
Wuls

Dat is nu eens een repliek waarmee ik kan lachen klappend zolang je maar geen pepsi drinkt.

Quote:
Lespet

@jantje
Heb ik ook niet gezegd

Zinloos geweld is dus bijgevolg niet zinloos? Want als psychologie zinloos geweld is, is psychologie zinloos door het bijvoeglijk naamwoord zinloos. Beheersing van het nederkands noemt Ziltoid dat.

Vanwaar komt deze negatieve kijk op psychologie? Was je eens niet geslaagd voor een examen psychologie? Heb je ergens in de jeugd iets negatief aan het begrip psychologie overgehouden? Als slachtofferhulp mensen van zelfmoord kan weerhouden (om nu een extreem voorbeeld te nemen) is het dan nog steeds zinloos geweld? Misschien is het brainwash, maar kan brainwash dan nooit gebruikt worden voor het goede? En dat maakt het naar mijn mening geen geweld en zeker niet zinloos.

crescen do
Datum: 20/01/2009 18:31

Quote:
Arne

Wuls

Dat is nu eens een repliek waarmee ik kan lachen klappend zolang je maar geen pepsi drinkt.

Naah, Pepsi is dan weer voor heaumeaux. Je bent nog een beetje in dubio, merk ik? Dansen, Coca Cola?
Datum: 20/01/2009 19:44

@Arne
Waar je de veronderstelling vandaan haalt dat ik eens niet zou zijn geslaagd, voor psychologie mag onze Lieve Heer weten. Ten tweesde: op een forum vraag je niet aan een persoon of hij/zij iets negatiefs aan het begrip psychologie heeft overgehouden. Ten derde: ook ik ken jammer genoeg mensen die slachtofferhulp hebben gehad en toch een eind aan hun leven hebben gemaakt.
Ten vierde: deerne is voor mij een jonge meid van plus /minus 18 jaar
Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 20/01/2009 19:49

Quote:
Dat meer dan de helft later weer een terugval krijgt, geeft mij de persoonlijke bevestiging dat het zinloos is.

Oh, dus de mensen die wel geholpen worden zijn niet belangrijk. Daarnaast: meer dan de helft van de mensen met kanker krijgt later weer een terugval, is kankerbestrijding ook zinloos? Veel ziektes zijn ingewikkeld em de geesteziektes zijn geen uitzondering. Maar de geestelijke gezondheidszorg heeft voor veel mensen het leven op zijn minst dragelijk gemaakt, denk aan de schizofrenen die we anders ngo steeds in kerkers zouden opsluiten. Ik vind je mening eigenlijk nogal ongenuanceerd. Ik kan genoeg kritische kanttekeningen plaatsen maar dat betekent niet dat het hele zaakje meteen totaal zinloos is.

Quote:
JanVrm

De Bever zit er niet naast. Het is alleen even wennen aan zijn geknaag.
Hoort me hier knagen!
Datum: 20/01/2009 20:24

@Greasy Beaver
Ik zal nooit zeggen dat mensen onbelangrijk zijn, heb ik ook nooit beweerd. Ten tweede: vooral ik, zal nooit beweren dat kankerbestrijding zinloos is en dat weet ik uit ervaring. Veel ziektes zijn inderdaad ingewikkeld en dat het leven van schizofrenen door de geestelijke gezondheidszorg op z'n minst een stuk dragelijk heeft gemaakt juich ik alleen maar toe. Alleen is in mijn ogen voor sommigen "
"opsluiting" het enige beschermmiddel tegen het totale "fatale".
gear berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Vlaaitkees
Datum: 21/01/2009 08:24

Quote:
Wuls

goed idee, Hengelo heeft inmiddels weer een dropping voedselpakketten gekregen, eens kijken of ik een klein kindje afhandig kan maken van zijn cola en chips tandpastagrijns

Quote:
"De dissonant"

Kees Vlees
Ga zo stukje droppen, als dat lukt
Kees
Ik ook, heb gisteren saté gegeten, dus dat lukt wel.
Datum: 21/01/2009 08:50

Quote:
Arne
Ik had beter verwacht dan dit nutteloos gezeik als repliek. Laat mij weten waar ik een taalfout heb gemaakt zodat ik het misverstand recht kan zetten? Mijn beheersing van het Nederlands is meer dan voldoende. nederkands LOL

Ik lach even mee over Nederkands tandpastagrijns...

Wat betreft het nutteloos gezeik: als je meer had verwacht ben je pas echt dom. HEb ej m;n andere reacties gezien? tandpastagrijns tandpastagrijns tandpastagrijns

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 21/01/2009 13:38

Quote:
Lespet

@Arne
Waar je de veronderstelling vandaan haalt dat ik eens niet zou zijn geslaagd, voor psychologie mag onze Lieve Heer weten. Ten tweede: op een forum vraag je niet aan een persoon of hij/zij iets negatiefs aan het begrip psychologie heeft overgehouden. Ten derde: ook ik ken jammer genoeg mensen die slachtofferhulp hebben gehad en toch een eind aan hun leven hebben gemaakt.
Ten vierde: deerne is voor mij een jonge meid van plus /minus 18 jaar

Ik vraag wat ik wil net zolang moderators mensen heameaux noemen. Ik respecteer jou dat je niet wil antwoorden, daar heb je recht op. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo assertief tegen het begrip psychologie kan zijn. Psychologie heeft zijn nadelen en kanten die kunnen gebruikt worden als geweld. Maar dan moet je consequent zijn en algehele wetenschap zinloos geweld noemen (de atoombom, napalm,...). De gehele geestelijke gezondheidszorg van vandaag zou er niet geweest zijn zonder de enorme bijdrage van psychologie en psychologen. En ik ga akkoord, soms is opsluiting de beste oplossing voor zowel samenleving als patiënt/cliënt. Maar dat is dan in ieder geval beter dan met een boor in het hoofd gaan draaien. Zelfs al zorgt slachtofferhulp voor een tijdelijke verbetering, als het individu in deze tijdelijke verbetering van welzijn in leven blijft, geluk ervaart, ... is het begrip zinloos voor mij al véél te sterk. Zelfs al heeft de slachtofferhulp niets van effect, is het een motivatie om uit je te fouten te leren en bijgevolg weer niet geheel zinloos. Ik zeg niet dat ik nooit te sterke woorden gebruik om iets te nuanceren, maar jou nuancering ging voor mij iets té ver.

Ok dankjewel, het begrip deerne wordt hier niet frequent gebruikt.

crescen do
Datum: 21/01/2009 13:50

Psychologie is geen wetenschap. Kom nou.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 21/01/2009 14:55

Quote:
Arne

Ik vraag wat ik wil net zolang moderators mensen heameaux noemen.

Bah, wat flauw dat je dat af laat hangen van moderators. Omgekeerd evenredig kun je ook stellen dat, als wij (ik) anderen niet heaumeaux hadden genoemd, je ook niet mag vragen wat je wilt. Arne, je bent een flauwerd. tong uit de mond grijns
Datum: 21/01/2009 18:20

Quote:
Ziltoid

Psychologie is geen wetenschap. Kom nou.

Waar heb ik gezegd dat psychologie een wetenschap is? Ik zei enkel dat als je psychologie voor al zijn slechte kantjes geheel zinloos noemt, je consequent moet blijven en alles met slechte kantjes geheel zinloos moet noemen, en dus ook wetenschap. En iedereen op dit forum behalve DML want die heeft geen slechte kantjes.

@DML

Quote:
DML

Jullie zijn allemaal een stelletje transsexuele Nederlandstalige Belgische heaumeaux!!

Hij is zich inderdaad weer als vleermuis aan het verkleden en opmaken, bijna klaar om echte mannen Metal te spelen.

Welke functie heeft een moderator op een forum volgens jou? Mensen wegjagen van datzelfde forum? Denk je echt dat deze 2 zinnen grappig zijn om te lezen? Misschien ligt het aan mijn gevoel voor humor. Volwassenen die kinderen hun individueel plezier bederven zijn flauw, welk een van de 2 ben jij of zou je moeten zijn als moderator?

crescen do
Datum: 21/01/2009 18:55

@Arne
Moeilijk hè?...dat internet geneuzel een beetje (veel) relativeren.
Get a life, you fool!
Datum: 21/01/2009 19:07

Ja joh, Murdock.
Datum: 21/01/2009 19:36

Quote:
Arne

Welke functie heeft een moderator op een forum volgens jou? Mensen wegjagen van datzelfde forum? Denk je echt dat deze 2 zinnen grappig zijn om te lezen? Misschien ligt het aan mijn gevoel voor humor. Volwassenen die kinderen hun individueel plezier bederven zijn flauw, welk een van de 2 ben jij of zou je moeten zijn als moderator?

Het is altijd "heel handig" om bepaalde zinnen uit een context te trekken en elders te citeren. Blijkbaar zit het je enorm hoog en trek je je het persoonlijk aan, waarvoor dan mijn excuses.
Ik zie mezelf overigens als een kind met een volwassen leeftijd. Dat ik toevallig moderator ben, wil niet zeggen dat ik mij niet in bepaalde discussies (wel een erg groot woord voor de betreffende threads) mag mengen of uitspraken mag doen. Blijkbaar heb jij daar een andere mening over.
Was jij nou trouwens degene die rapporteerde? Geen enkel probleem, ik heb het bericht meteen aangepast.
Datum: 21/01/2009 20:29

@Arne

Mijn excuses als mijn nuancering jou iets te ver ging, maar dat neemt idd niet weg dat ik mijn persoonlijke bedenkingen heb. Bovendien is het geven en nemen in het leven en dat is voor sommige mensen al een moeilijk begrip. Ik zou zeggen pak een lekker pilsje, pint, biertje of iets dergelijks en geniet van het leven zoals het nu is.

BTW...wat voor schoenmaat heb jij?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 4 van 6

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen