Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 5 van 6
berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 21/01/2009 21:20

Quote:
geniet van het leven zoals het nu is.

Aaaah, leven in het nu. Daar komt het op aan.
Datum: 22/01/2009 00:38

Leven - ik hou ervan!! Toch best een positieve gedachten dat we voor een bepaalde tijd onsterfelijk zijn.
Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 22/01/2009 01:03

Arne: Ik verwacht niks minder van DML dan dat ie minstens drie mensen per maand wegjaagd. Ik ben in een goeie bui dus wat mij betreft tel jij dubbel. Omdat je een heaumeaux bent. blij

Quote:
JanVrm

De Bever zit er niet naast. Het is alleen even wennen aan zijn geknaag.
Hoort me hier knagen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/01/2009 01:03 door Greasy Beaver.
Gepost door: Zilty
Datum: 22/01/2009 08:20

HAHAHAHA

Quote:
Arne

Ziltoid
Psychologie is geen wetenschap. Kom nou.

Waar heb ik gezegd dat psychologie een wetenschap is? Ik zei enkel dat als je psychologie voor al zijn slechte kantjes geheel zinloos noemt, je consequent moet blijven en alles met slechte kantjes geheel zinloos moet noemen, en dus ook wetenschap.

Oh, dus je sleept wetenschap er gewoon met de haren bij (is dat dan zinloos geweld?), er is geen impliciete verwijzing? Duidelijk.

Flauwerd. knipoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 22/01/2009 09:15

Quote:
"Greasy Beaver"

Arne: Ik verwacht niks minder van DML dan dat ie minstens drie mensen per maand wegjaagd. Ik ben in een goeie bui dus wat mij betreft tel jij dubbel. Omdat je een heaumeaux bent. blij

Nou nou nou, je geeft me nu iets teveel credits. Die eer gaat aan mij voorbij en regelrecht naar de oppermeesters der wegjagerigheid: Ziltoid, DJ Rob en jou, oh Beste Bevert. En die gast met dat spinnenwebontwerp, die naar de naam "Ni" luistert, doet ook een aardige duit in het zakje. Ik mag nog niet eens in jullie schaduw staan.
Datum: 22/01/2009 10:10

Wat heb ik nou weer gedaan?
Ik ben altijd de vriendelijkheid zelve!
U verwart mij denkelijk met de weledele heer Wuls.
Gepost door: Wuls
Datum: 22/01/2009 10:15

Projectie! Leugens! Laster! Smaad!
Datum: 22/01/2009 14:15

*begint met bier te gooien*
gear berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Vlaaitkees
Datum: 22/01/2009 14:42

ROTFL

Quote:
"De dissonant"

Kees Vlees
Ga zo stukje droppen, als dat lukt
Kees
Ik ook, heb gisteren saté gegeten, dus dat lukt wel.
Gepost door: Spawn
Datum: 22/01/2009 14:53

Hehe, de emoties die bier teweeg kunnen brengen knipoog

'poele poele poele'
Gepost door: jantje
Datum: 22/01/2009 14:54

Jaja, de drank is eerder op dan je lief is
Gepost door: Arne
Datum: 22/01/2009 15:00

@Ziltoid

Ja ik sleep wetenschap er gewoon bij. Wetenschap was slechts een voorbeeld, als ik het verkeerd heb geformuleerd en jij dacht dat ik psychologie als wetenschap zag, mijn excuses.

@Lespet,

Excuses aanvaard hoewel ik daar geen nood aan had ofzo. blij je nuancering verschilt gewoon met mijn mening, maar je hebt recht op je eigen mening en die te verdedigen, hoe fanatieker, hoe beter.

BTW...wat voor schoenmaat heb jij? => heaumeau!

Quote:
Nico

@Arne
Moeilijk hè?...dat internet geneuzel een beetje (veel) relativeren.
Get a life, you fool!

Mijn leven beoordelen op een post op het forum, vanuit een discussie waaraan je zelf niet deelneemt, respect! Ik beschouw het verdedigen van mijn mening en het aangaan van nutteloze discussies als tijdsverdrijf tussen het studeren door, als ik daar nu plezier aan beleef wat is het probleem dan? Volgens mij relativeer je mijn posts niet

heaumeau!
(if you can't beat them, join them.)

@DML & Greasy Beaver (en Rob)
ik geef het op, ik ben geen heaumeau maar als jullie mij dan zo graag als heaumeau willen zien, dan aanvaard ik dat. Zegt meer over jullie fantasie dan die van mij maar goed

crescen do
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 22/01/2009 15:19

ik denk ook dat mijn fantasie groter is dan de jouwe, maar dat terzijde blij

Het is wel een beetje flauw om nu psychologie ineens geen wetenschap te noemen, ik bedoel, heb ik eindelijk een studie gevonden waar ik alles in één keer snap, krijg je dat weer...

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 22/01/2009 16:02

Quote:
Arne

@DML & Greasy Beaver (en Rob)
ik geef het op, ik ben geen heaumeau maar als jullie mij dan zo graag als heaumeau willen zien, dan aanvaard ik dat. Zegt meer over jullie fantasie dan die van mij maar goed

Beste Arne,

Ik snap niet waarom je deze zin ook aan mij richt, ik heb je immers nooit uitgemaakt voor homo. Sterker nog, ik gaf een paar posts terug al aan dat, als ik je met mijn "algemene, als een tang op een varken slaande" uitspraak over Nederlandstalige Belgische heaumeaux pseudogitaristen, heb beledigd of dat ik ook maar enigszins de aanleiding heb gegeven jou te beledigen, dat ik daar mijn excuses voor aan heb geboden. Het is me nu wel weer duidelijk dat het je allemaal erg hoog zit. Kop op, het is internet. En kijk nog even deze hele thread door, dan snap je dat het (ook hier) nergens over gaat. Mocht je je daar aan storen, kijk dan even in de andere topics waar zelfs een Rob, een Bever, een Ziltoid, en zelfs ondergetekende toch vrij normaal en behulpzaam zijn in het geven van tips en het beantwoorden van vragen. Succes!!

PS. er is inderdaad niets mis met mijn fantasie, maar jij komt er in ieder geval niet in voor knipoog
Gepost door: Arne
Datum: 22/01/2009 16:03

Quote:
"Rob de Jong"

ik denk ook dat mijn fantasie groter is dan de jouwe, maar dat terzijde blij

Het is wel een beetje flauw om nu psychologie ineens geen wetenschap te noemen, ik bedoel, heb ik eindelijk een studie gevonden waar ik alles in één keer snap, krijg je dat weer...

Ik heb het over de inhoud van de fantasie, niet de omvang. En gezien fantasie nogal moeilijk meetbaar is, ga ik er niet verder op in. Ik heb psychologie nooit wetenschap genoemd schietend tong uit de mond grijns

crescen do
Datum: 22/01/2009 17:49

Quote:
DML

Rob, een Bever, een Ziltoid, en zelfs ondergetekende toch vrij normaal en behulpzaam zijn in het geven van tips en het beantwoorden van vragen. Succes!!

Gloeiende hete poken in des godes aarsjes, ik wordt niet in dit rijtje genoemd.

Ik beloof beterschap!
Datum: 22/01/2009 18:21

Ja dude, en ik dan!
Gepost door: Lespet
Datum: 23/01/2009 02:13

@Arne

Ik vraag wat voor schoenmaat je hebt en ik krijg dan dit antwoordt : BTW...wat voor schoenmaat heb jij? => heaumeau
Nu ben ik één van de weinigen die dit woord tegen jou gebruikt heeft en gebruik je het tegen mij.....A-loch...175....Tunte
Datum: 23/01/2009 09:18

Quote:
Yv

Ja dude, en ik dan!

Wil je ook een hete pook?
Datum: 23/01/2009 09:30

Kijk Wuls, never hurst to try... juiste tijd en plaats enzo, goed man!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 23/01/2009 09:32

Quote:
DML

de oppermeesters der wegjagerigheid: Ziltoid, DJ Rob en jou, oh Beste Bevert.

Ik werd een tijdje niet in dit soort lijstjes genoemd en dat stoorde me enorm, dus ik heb extra m'n best gedaan. tandpastagrijns

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 23/01/2009 09:44

Het is ook een kwestie van een beetje bijhouden

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 23/01/2009 10:16

Quote:
Ziltoid

Kijk Wuls, never hurst to try... juiste tijd en plaats enzo, goed man!

Ja maar ook dat is het buitenland.
Datum: 23/01/2009 19:30

Ach, Wulsie bulsie woont toch op een plek die op korte termijn weggevaagd wordt door de zee. Als hij dan op een vlot gaat zitten, komt hij vanzelf in het buitenland terecht. Zijn RSP kan hij dan gebruiken als roeispaan, dan is 'ie toch nog ergens goed voor.
Datum: 24/01/2009 00:27

Ja, m'n Tremonti SE that is...
Datum: 24/01/2009 05:02

Gatver, heb jij een SE? En dat is dan ook nog een Tremonti SE?
Datum: 24/01/2009 10:42

Yep, wansmaak is ook smaak.
Gepost door: Sander
Datum: 10/03/2009 10:26

2 weken geleden bij een show in Den Bosch waar de mensen ook redelijk dronken waren(zacht uitgedrukt) is er ook heel wat bier de lucht ingegaan en enkele het podium op die de hals van mij gitaar besmeurde.

Dat laatste ben ik wat minder blij mee, het plakt als een ik weet niet wat en met enkele dure pedalen op het podium vind ik het toch prettig als hier geen bier op komt.

Aan de andere kant is het wel tof het publiek helemaal los te zien gaan en dat bier gooien heeft toch wel iets "Rock n Roll".

mijn mening: Bier gooien is leuk zolang het mijn apparatuur maar niet beschadigdnogal blij
Gepost door: R'Oha
Datum: 10/03/2009 13:19

Quote:
mijn mening: Bier gooien is leuk zolang het mijn apparatuur maar niet beschadigd

+1

Heeft me een keer een Visual Sound H20 pedaaltje gekost.woedend
Je zou trouwens zeggen: met zo'n naam had hij er wel tegen moeten kunnen .....tong uit de mond grijns

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Wim swingt als een trein... berichtRe: Bier gooien campagne "zinloos bestelt"
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 11/03/2009 11:12

Koop een modeling versterker: geen pedaal nodig (dit was een grap)

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/03/2009 11:15 door Wim Bremer.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Alle Volgende Huidige pagina: 5 van 6

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen