Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtduim omhoog Matt schofield in P60 amstelveen...6maart2009!!
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 26/01/2009 18:48

Tip: Matt schofield speelt in p60 in amstelveen prijs 10 eurie!!
heerlijke blues/jazz gitarist....

ik heb kaartjes....

[www.mhmusic.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/01/2009 18:52 door michiel "blade rh4 c.
berichtduim omhoog Re: Matt schofield in P60 amstelveen...6maart2009!!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 26/01/2009 19:49

Oeh, Matt Schofield, erg benadigd bluesgitarist, beetje kruising tussen (het beste van) SRV en Robben Ford. Heb ooit de eer gehad hem te mogen mixen op het bluesfestival in Zwolle, hij speelde toen samen met The Backbones. Mooiste was dat er in de hele stad, bij elk geregistreerd podium, geluidscontroles door de gemeente werden gehouden. Begin van de avond moest ik The Mellotones mixen, die in het voorprogramma van Julian Sas overgevend stonden. Van de ambtenaartjes moest het alsmaar zachter, op een gegeven moment had ik alleen nog de zang aan staan. Da's leuk mixen. Daarna kwam Julian, om de ambtenarij te sussen, draaide hij zijn beide Marshall's bijna dicht.....
Daarna moest ik naar het podium in de Voorstraat, waar Matt en The Backbones moesten spelen. Bleek dat dit podium niet op het lijstje van de gemeenteheren voorkwam. Wat heb ik lekker staan blazen!!!
Wantijpop 2013 berichtduim omhoog Re: Matt schofield in P60 amstelveen...6maart2009!!
Gepost door: Jeroen
Datum: 27/01/2009 09:43

Matt Schofield is te gek ja, ik heb de man een keer gezien op de Haagse Koninginnenāch. Een jaar daarvoor was het ook feest, toen stond de Lee Sankey Group op de Nach. Lee Sankey speelt wel eens harmonica bij Schofield, en zanger Ian Siegal (met zijn rauwe, vunzige stem) heeft ook regelmatig samengewerkt met Schofield. Fijne muziek!

Eve's Fall - female fronted metal
Gepost door: chris89
Datum: 27/01/2009 13:41

nice, vond de eerste minuut nogal albert collins achtig, duim omhoog

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtduim omhoog Re: Matt schofield in P60 amstelveen...6maart2009!!
Datum: 29/01/2009 12:14

ik ook hahaha sprak me wel aan...headbangend

[www.mhmusic.nl]
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtduim omhoog Re: Matt schofield in P60 amstelveen...6maart2009!!
Datum: 07/03/2009 09:37

matt was goed bezig ..grinnikend maar zijn bassist (wel een goeie) had zijn geluid gewoon niet in orde waardoor helemaal geen definitie in de bas zat heeeeeeeeeeel jammer.

het voor programma was trouwens verassend goed!! "WOLFPIN" een bluesrocker met een killer sound!!!! het was geen snelheids duivel maar wat een gevoel gaf hij zijn noten mee!!

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 07/03/2009 11:14

Dit had ik wel willen meemaken! droevig

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen