Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtDewolff in het Patronaat gezien............
Gepost door: Richard
Datum: 07/02/2009 23:57

Vandaag was ik samen met Michiel Hemmer (RH4Blade dude) en nog een maat naar het patronaat geweest om Dewolff eens van dichtbij te bekijken.
Voorprogramma was de Haarlemse Band "The Hype".
Goede band met strakke popsongs die hun oorsprong lijken te vinden uit de begintijd van The Beatles, Beach Boys en The Stones.
Mooie songs met mooie melodieen en een fantastische vier (!) stemmige zang.
Daarna was het de beurt aan Pablo en zijn kornuiten.
Beetje verlegen (doet het altijd goed bij de meisjes) en met een supergoede sound speelde hij de sterren van de hemel.
Geluidsman deed zijn werk erg goed en na een paar minuten was het geluid al bijna optimaal.
Kleine zaal van het patronaat klinkt zowiezo behoorlijk goed en de boel stond zeker niet te hard.
De oordoppen konden na het eerste nummer weer gewoon uit.
Niet alleen Pablo, maar ook de toetsenist wist heel goed hoe hij een sfeertje neer kon zetten.
De buizen uit het orgel en uit de versterker van Pablo waren tot achterin de zaal te ruiken blij
Als je van "The Doors", Ten Years After, The Who en Wolfmother houdt, dan was dit waarschijnlijk de avond van het jaar geweest.
Geen nep uit een doosje, geen modeling, maar een echte Leslie, Danelectro gitaren en een paar goed gekozen pedalen. (lekkere Wah! was dat je nieuwe aanwinst?)
Pablo zou wel wat meer aan zijn zang kunnen doen (een paar lessen kan geen kwaad. het kan je zangbereik en techniek ten goede komen) en er met zijn Wolffpack er eens goed voor moeten gaan zitten om een "pakkende 3 minuten song met hitpotentie" te schrijven.
Dan weet ik zeker dat een doorbraak er aan zit te komen.
Ik vond het een supergaaf optreden met heel veel energie!
Gaat het zien, gaat het zien.

Richard
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Dewolff in het Patronaat gezien............
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 08/02/2009 00:17

ik heb er echt maar paar dingen over te zeggen....

HET WAS ECHT HEEEEEEEEEEEEEEL ERG GOED!!!! ONVOORSTELBAAR DAT GASTJES VAN JULLIE LEEFTIJD ZOIETS NEER KUNNEN ZETTEN!!!

Pablo: alles klopte gewoon!! goeie show, goeie techniek, goeie sound, goeie nummers!! IK WIL JULLIE GEWOON OP LOWLANDS ZIEN !!

ik moest rijden dus moest nuchter blijven maar als jullie weer in paradiso staan komend jaar dan kom ik zeker weer en dan ga ik jullie eens even beluisteren na het roken van een dikke pretsigaret hahaha dat moet denk ik het plaatje in mijn hoofd helemaal compleet maken.

ik zou als ik jou was ook wat zanglessen erbij gaan volgen (dit is dus helemaal niet bedoeld als dat je niet kan zingen want het klonk verder allemaal zuiver hoor geen probleem!! maar je hoort wel dat je nog jong bent en daardoor is je stem misschien de zwakste schakel in iets wat bijna niet onder doet voor een band als wolfmother op het podium!

dus eigenlijk niks anders dan lof..klappendklappendklappendaanbiddendaanbiddendaanbiddendaanbiddend

ik heb nog een heel klein filmpje gemaakt en die zal ik er deze week ff op zetten

[www.mhmusic.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2009 00:20 door michiel BLADE RH4 c.
berichtRe: Dewolff in het Patronaat gezien............
Gepost door: Matjuhhh
Datum: 08/02/2009 10:50

Lowlands is voor mij nog iets te ver weg maar ik moet jullie dit jaar wel zien als ik dit zo lees! klappendaanbiddend
Gepost door: Wuls
Datum: 08/02/2009 14:16

Laten we dat leeftijd verhaal even buiten beschouwing, mensen?
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Dewolff in het Patronaat gezien............
Datum: 08/02/2009 16:11

Zonder naar de leeftijd te kijken of horen is dit een band waar vele bands alleen van kunnen dromen!! super chemie tussen de 3 heren als je van dit genre houd echt een must om te gaan bekijken/luisteren.

ik stond ff te pissen naast een man van een jaartje of 55 en die zei " ik kan mijn oren gewoon niet geloven als ik mijn ogen dicht doe, ik ben helemaal terug in die goeie ouwe tijd!!"

maar wat vond Pablo zelf van zijn concert??

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: JB
Datum: 08/02/2009 19:50

Haha, Michiel! Ging dat over jouw manier van pissen of over DeWolff?

"The only way to make your dreams come true is to wake up!"
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/02/2009 19:55

ROTFL
Gepost door: Wouter
Datum: 08/02/2009 20:28

ROTFL ROTFL ROTFL hahaha +1
Datum: 08/02/2009 21:36

hahaha das echt een goeie ja..!!grinnikend

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: Pablo
Datum: 09/02/2009 12:05

Hey, ontzettend bedankt! Ik heb jullie helaas niet gezien, het schijnt dat jullie nog naar de cd-verkoopstand zijn geweest maar ik was er toen nog niet knipoog
Ja, ik vond het zelf ook wel cool, enthousiast publiek is altijd super natuurlijk! Ik wist alleen niet dat we maar zo kort hadden gespeeld tong uit de mond grijns want naar mijn berekening zou onze set ongeveer 1,5 uur duren, maar hij duurde uiteindelijk maar een uur en 10 minuten, sorry daarvoor dus knipoog
Maar ik vind het echt leuk om te horen dat jullie het zo tof vonden! Ik houd jullie op de hoogte als we weer daar ergens in de buurt spelen. De DeWolff-site is overigens online: www.dewolff.nu
Bedankt en tot ziens,
Pablo

PS. Die Vox wah was inderdaad mijn nieuwe aankoop knipoog ik heb hem “s morgens gereserveerd en toen we in Haarlem aankwamen ben ik hem meteen gaan ophalen, haha!

"Het beffen van de dalmatiėr verliep niet geheel vlekkeloos"
Mijn baby :'-) berichtRe: Dewolff in het Patronaat gezien............
Gepost door: Rogier
Datum: 09/02/2009 15:20

Noooo!! weer gemist droevig waar is hun volgende optreden?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2009 15:20 door Rogier.
Datum: 09/02/2009 15:46

ok hierbij nog even een hele korte impressie...(let niet op het geluid..telefoon is niet echt goed voor audioopnames haha)headbangend

[www.mhmusic.nl]
Wim swingt als een trein... berichtRe: Dewolff in het Patronaat gezien............
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 16/02/2009 17:57

Hoezo?? Mankeert er iets aan het geluid dan????!!! Ik vond het wel goed.

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen