Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtSteve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Tony
Datum: 08/06/2009 16:32

Iemand hier die de 20e naar Tiel gaat of de 21 naar Roermond?

Ik ben nog nooit bij een masterclass geweest dus ik laat het maar lekker op me afkomen. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen maar ik heb er wel al veel zin in. Ik ben de 20e van de partij.
berichtRe: Steve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Fred Vreeswijk
Datum: 08/06/2009 16:48

Ik ben er ook in Tiel.

gr.

Fred
Datum: 08/06/2009 17:44

Gezellig biertje
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 08/06/2009 17:48

Ik vind t echt te aso duur. Ik bekijk m wel op YouTube.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/06/2009 18:21

inderdaad, te duur; ik ben fan maar die prijs heb ik er niet voor over.

Koop wel zijn nieuwe CD knipoog
Datum: 08/06/2009 19:36

Achja wat is te duur. Ik vond het ook duur maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Het heeft toch wel wat om zo'n legende in het echt te zien en een paar uur te horen praten. Misschien is het helemaal geweldig en misschien valt het vies tegen. We merken het wel headbangend
Datum: 08/06/2009 19:45

Ik moet hem van schiphol halen.grinnikend
Datum: 08/06/2009 19:46

En toen werd je wakker? nogal blij
Datum: 08/06/2009 19:49

heheheknipoog
Gepost door: Paul Berens
Datum: 08/06/2009 20:33

veeeeels te duur!!!\
120 euri? tjoo

Check [www.paulberens.nl]
Datum: 08/06/2009 22:38

Volgens mij hebben we dat al een aantal keer langs zien komen Flying Paul tandpastagrijns

Iemand nog een andere bijdrage dan veels te duur? kus
Datum: 08/06/2009 22:47

Ja veel plezier en foto's, achteraf posten?
Gepost door: Paul Berens
Datum: 08/06/2009 23:46

je mag geen camera's meenemen

maar sorry tony, ik denk wel dat het wat waard is, maar ik maak toch altijd eigenlijk muziek op mijn eigen manier, despites wat iemand er van vind.
ik denk namelijk dat de connecties en vrienden belangrijker zijn dan de composities(hoewel netjes spelen en een ineressant liedje wel een must zijn natuurlijk)

dus eigenlijk voor mij zou dan de korte en lange termijn-doelen en promotie de belangrijkste punten zijn.
de toonladders heb ik ook allemaal al een keer geleerd, inclusief een aantal experimentele

vandaar dat ik het te duur vind. ik denk wel dat ik er zowieso iets zou leren, dat we3l

ieg heel veel plezier tony!

Check [www.paulberens.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/06/2009 23:50 door Flying Paul.
Live met SOT berichtRe: Steve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Joshua
Datum: 09/06/2009 07:57

Ik ga hier al naar toe!!! Lekker Puh...
Mijn oom organiseert dat elk jaar. Ben al 2 jaar geweest en is echt super vet en leerzaam. Goeie lessen krijgen, lekker jammen met die gasten, een supervet concert/jam die ze midden in de cursus op een avond geven en daarna lekker een biertje pakken met zijn allen biertje

ESC

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Datum: 09/06/2009 09:17

Quote:
"Flying Paul"

maar sorry tony, ik denk wel dat het wat waard is, maar ik maak toch altijd eigenlijk muziek op mijn eigen manier, despites wat iemand er van vind.
ik denk namelijk dat de connecties en vrienden belangrijker zijn dan de composities(hoewel netjes spelen en een ineressant liedje wel een must zijn natuurlijk)

Ik denk niet dat het 1 belangrijker is dan het ander. Het totale plaatje moet kloppen. Je kan super skilled zijn zonder connecties en dan kom je nergens. Maar zonder skills en met veel connecties kom je ook nergens. Daarnaast gaat niemand zeggen dat je op een andere manier muziek moet gaan maken. Ik zie het als een aanvulling op wat ik momenteel al kan en weet. Of ik er daadwerkelijk wat mee ga doen is een tweede maar dat is ook helemaal niet mijn motivatie om daar heen te gaan. Het lijkt me gewoon gaaf om die gast in het echt te zien en te horen wat hij te vertellen heeft. Of dat 120 euro waard is? Voor mij wel, voor iemand anders niet.

Quote:
"Flying Paul"

Thanks gaat zeker lukken blij

Quote:
Joshua

Mijn oom organiseert dat elk jaar. Ben al 2 jaar geweest en is echt super vet en leerzaam. Goeie lessen krijgen, lekker jammen met die gasten, een supervet concert/jam die ze midden in de cursus op een avond geven en daarna lekker een biertje pakken met zijn allen biertje

ESC

Nice!! Jammer dat het in italie is (kan niet tegen vliegen). Paul Gilbert is toch wel een grote held van me, hopelijk komt ie nog een keer in Nederland! Veel plezier alvast biertje
Live met SOT berichtRe: Steve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Joshua
Datum: 09/06/2009 20:05

Quote:
Tony

Flying Paul

Ik denk niet dat het 1 belangrijker is dan het ander. Het totale plaatje moet kloppen. Je kan super skilled zijn zonder connecties en dan kom je nergens. Maar zonder skills en met veel connecties kom je ook nergens. Daarnaast gaat niemand zeggen dat je op een andere manier muziek moet gaan maken. Ik zie het als een aanvulling op wat ik momenteel al kan en weet. Of ik er daadwerkelijk wat mee ga doen is een tweede maar dat is ook helemaal niet mijn motivatie om daar heen te gaan. Het lijkt me gewoon gaaf om die gast in het echt te zien en te horen wat hij te vertellen heeft. Of dat 120 euro waard is? Voor mij wel, voor iemand anders niet.

Quote:
"Flying Paul"

Thanks gaat zeker lukken blij

Quote:
Joshua

ESC

Nice!! Jammer dat het in italie is (kan niet tegen vliegen). Paul Gilbert is toch wel een grote held van me, hopelijk komt ie nog een keer in Nederland! Veel plezier alvast biertje

Thnx blij

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Datum: 10/06/2009 03:09

Ik heb vooral 'moeite' met hoe het naar buiten wordt gebracht, als Masterclass. Dat is het natuurlijk niet en dat kan ook helemaal niet, zoals het wordt georganiseerd en uitgevoerd.

En het is niet duur, nee, het kost gewoon veuls te duur!!
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 10/06/2009 10:33

Hehe...

Ja het lijkt me *echt* te gek hoor om mee te maken. Steve is (na Harry Sacksioni) mijn tweede gitaarheld en zijn gitaarspel blies me omver qua diepgang, techniek en schoonheid. Ik heb m ook wel eens in levende lijve gesproken en hij is irl ook erg aardig en hij mag graag praten over muziek, theorie etc. Maar het is echt asociaal duur. Niet normaal.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Fred Vreeswijk
Datum: 10/06/2009 11:32

Ja duur is het, en ik denk niet dat ik daar ineens als supergitarist na de les buiten sta. Het is echter wel een unieke manier om je gitaarheld van dichtbij mee te maken dus ik heb het er graag voor over.
Gepost door: Br@m
Datum: 11/06/2009 01:21

Dat ESC lijkt me erg gaaf, Gilbert n Marcello! Too bad dat het in Italie is.... Steve Vai kan me helaas niet zo boeien beschaamd en is me dus al gauw te duur knipoog

On the internet you can be anything you want.

It's strange that so many people choose to be stupid.
Datum: 12/06/2009 19:20

Mocht iemand weten wanneer Paul Gilbert weer in Nederland is dan hoor ik dat graag!!
Gepost door: Angelo
Datum: 14/06/2009 14:46

Volgens dit artikel 12 juli bospop weert , ook nog wat andere leuke gitaristen

[www.bluesmagazine.nl]

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 14/06/2009 15:58

Bospop is leuk! Vorig jaar geweest, helaas dit jaar ben ik op vakantie.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Steve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 17/06/2009 16:05

Wat is nou eigenlijk te duur???

Als de zaal gewoon uitverkocht is dan was het dus niet te duur voor waar en wat hij gaat doen. Die gozer heeft natuurlijk ook gewoon een marktwaarde en die is nu nog hoog....over 20jaar staat hij misschien wel in het buurthuis of drinkschuur om de hoek voor 20 eurie te masterclassen....doh!)

ik heb het geld er ook niet voor over omdat ik hem al 2 keer live heb zien spelen van dichtij dus mijn wens/droom is al in vervulling gegaan (maar oooooooo wat is die gast toch een tegekke muzikant/entertainer).

veel plezierrrr

[www.mhmusic.nl]
Datum: 21/06/2009 08:50

Jongens het was echt super gaaf!! aanbiddend

Die gast is echt een inspiratie om naar te luisteren. De dingen die hij zei waren toepasbaar en geen gelul in de ruimte. Zijn spel is fenomenaal, ondanks dat ik niet altijd van die rare dingen in zijn spel hou. Van begin tot einde foutloos en rete strak. Goed geluid, wel erg hard maar daarom neem ik altijd doppen mee.

Echt relaxt wat zo'n seminar met je doet, ik heb weer energie voor 10 en ga alle dingen die hij zei proberen toe te passen op mijn eigen spel. Misschien niet echt een masterclass volgens velen hier maar het was het voor mij zeker waard. Na afloop nog een hand geschud en met een big-smile weer naar huis tandpastagrijns
Gepost door: Angelo
Datum: 21/06/2009 09:53

Cool man lijkt me ook echt geweldig en het geld meer dan waard. Duurde 3 uur toch ofzo?

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 21/06/2009 10:29

Duurde 3 uur ja. Hij begon met een nummer en tussen door heeft hij nog, ik geloof 3 of 4 nummers gespeeld. Er was ook nog een jam sessie en die gasten konden er ook wat van zeg.

Echt een hele toffe dag en ik ga dit zeker vaker doen!
Gepost door: Mick B
Datum: 21/06/2009 12:39

Ik was er bij gisteren. Echt geweldig inspirend, heb zelfs mogen jammen met hem! Sympathieke vent.
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: Steve Vai Masterclass 20 en 21 juni 2009
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 21/06/2009 18:23

mick heb je daar audio/video van?? lijkt erg cool om te zien

[www.mhmusic.nl]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen