Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtmekkerend waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 28/10/2009 19:55

Kan iemand mij uitleggen waarom ze een concert van een rockband pas laten beginnen om 24:00 snachts????????????????? ik wil er graag heen maar ik ga toch niet wachten tot 24:00 voor ik naar een concert ga ?? dan lig ik al bijna voor pampers...hahahagrinnikend

[www.mhmusic.nl]
berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Gepost door: Richard
Datum: 28/10/2009 20:44

Halloween!!!!

Nee, er is wel een halloweenfeest dat om 23:00 uur begint.
Waarschijnlijk een "Copy & Paste" foutje.
Ik zou ff bellen met de Watt.
Gibson en Fender berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Gepost door: Spollie
Datum: 29/10/2009 10:12

oe the parlor mob is echt vet! alleen jammer dat rotown niet echt om de hoek is.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 29/10/2009 11:53

word je niet gewoon een beetje oud Michiel?

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Gepost door: Zilty
Datum: 29/10/2009 12:13

Quote:
"michiel BLADE RH4 c"
dan lig ik al bijna voor pampers...hahahagrinnikend

Juist.

Hartelijke groeten,
Zilt
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Datum: 29/10/2009 20:39

ja ik word al een dagje ouder ja hahaha ik heb nogal de neigig om in slaap te vallen als ik snachts naar huis moet rijden......(ik zit al de hele dag in de auto voor mijn werk) dus dat wordt gauw 2:00-2:30 voor ik naar huis rij en dan weet ik wel dat ik het niet red...grinnikend

[www.mhmusic.nl]
Gibson en Fender berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Datum: 29/10/2009 22:53

maar heb je inmiddels al gemaild?

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 30/10/2009 13:47

ah, lijkt me wel heel erg vet om heen te gaan, maar gaat niet echt lukken zo vanuit het hoge Noorden. Balen dat ze Lowlands hadden afgezegd droevig
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Datum: 30/10/2009 15:57

ja ik heb ff gebeld en het begint echt pas om 24:00 uur!!!!

[www.mhmusic.nl]
Datum: 31/10/2009 22:09

das jammer, ik vind dat ook een echte rottijd.

Gepost door: FUnkadelic
Datum: 01/11/2009 00:39

Ik denk dat Michiel inmiddels ergens op de wc of in de garderobe in slaap aan t vallen is haha...

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 01/11/2009 21:56

hahahaha

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 01/11/2009 23:15

En hoe was t opa? knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 03/11/2009 21:04

het was erg lekker warm in mijn bedje!! nee ik ben niet geweest..... ik wacht wel tot ze weer eens komen.

[www.mhmusic.nl]
Mooie impressie van tivoli berichtmekkerend Re: waarom begint "the parlol mob" pas om 24:00!!!! in the Watt in rotterdam 31okt??????????????
Gepost door: Daan van Hasselt
Datum: 10/11/2009 18:35

Was toevallig gister in Watt bij clutch (en 2 support acts), wat een kutgeluid zeg! Véél te hard natuurlijk - dat schijnt de trend te zijn - en gewoon niet goed afgesteld. Bij alle drie de bands niet.

Heb maar oordoppen gekocht aldaar (afgelopen zomer 1 van m'n exinores kwijtgeraakt op een festival droevig morgen nieuwe laten opmeten) voor 2 euro per paar, maar daar wordt het geluid ook niet veel beter van natuurlijk..

--

Werk is de ondergang van de drinkende klasse.
PM mij voor meer informatie over zelfbouw pedalen, of kijk op DonFX.nl

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen