Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtHuur pa in limburg
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 24/02/2010 19:43

Onze school organiseerd een minifestival. Komen een aantal bands spelen van half 5 tot half 2 snachts. Dit vind plaats op 8 mei.

Nu moet ik de pa regelen, basisverlichting en een geluidsman. Goedkoper als 750 vind ik niet, helft van die het willen doen vragen 1200... Heb stuk of 9 mensen gecontacteerd, slechts 4 die willen of kunnen.

In het begin begon het met prijzen van 500. Maar toen moesten er nog lichten bij, en toen ze de uren hoorden gingen de prijzen ook nog eens flink omhoog.

Nu zoek ik iets dat nog wat goedkoper is in Limburg. Het is in de school in Lummen gelegen tussen Hasselt en Diest in op 20 minuten rijafstand van beiden. Weet iemand nog iets?
berichtRe: Huur pa in limburg
Gepost door: nick
Datum: 24/02/2010 22:25

Toen ik je titel las dacht ik , Ow ik kan een vader huren..
Datum: 24/02/2010 22:37

haha tandpastagrijns
Gepost door: chris89
Datum: 25/02/2010 00:08

you've got PM

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Gepost door: Roel
Datum: 25/02/2010 00:08

Ik zou niet zoeken naar een goedkopere, ik zou zoeken naar meer geld.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edde gaaj nun snellem bak?
Gepost door: Paulus
Datum: 25/02/2010 09:49

'Ik zou niet zoeken naar een goedkopere, ik zou zoeken naar meer geld.'

oew, die wil ik als signature blij
Gepost door: Paulus
Datum: 25/02/2010 09:51

zeau :P
Gepost door: Zilty
Datum: 25/02/2010 09:58

iedereen die het voor minder doet gaat kut kwaliteit leveren, het zijn normale prijzen die je noemt.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 25/02/2010 12:32

OT: ik dacht een 'huur-pa'. Een inhuurvader om Roel's koopzucht in bedwang te houden. Vooral omdat het een Thibaut-topic is knipoog.

On topic: ik zou het niet weten, sorry, maar het lijkt mij redelijk als je je school duidelijk maakt dat een PA geen lichtsysteem is en dat als er een k een lichtsysteem moet komen, er ook een lichtsysteem-budget moet komen.
Datum: 25/02/2010 18:16

Je zou kunnen kijken of er nog scholen zijn waar ze zulke opleidingen geven. Studenten kunnen weer mooi wat op hun cv zetten of wat dan ook. En zullen waarschijnlijk wel goed hun best doen, omdat ze nog reputatie op moeten bouwen.

Prijs weet ik dan niet, maar wel goedkoper denk ik.
Mijn Zundapp berichtRe: Huur pa in limburg
Gepost door: Erwin
Datum: 25/02/2010 20:37

Iemand hier ervaring met Lema sound ?
Ik hoorde dat die hele scherpe prijzen hebben, alleen het is wel ver weg.

Ploeg niet met een frees
Datum: 25/02/2010 21:07

Later toch eens overwegen dit als bijverdienste te gaan doen hoor. Verdiend goed tong uit de mond grijns
Gibson en Fender berichtRe: Huur pa in limburg
Gepost door: Spollie
Datum: 25/02/2010 21:55

[www.studio2000uden.nl]
probeer deze anders eens. Ik ken deze van een Jong Nederland (soort scouting) festivalletje. Schijnen goedkoop te zijn.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen