Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtDauwpop 2010
Gepost door: Eric
Datum: 14/05/2010 15:10

Gisteren weer een dagje Dauwpop in Hellendoorn, mini review:

Moss: Leuke eigen sound, teveel bezig met het eigen spelen en daardoor erg weinig contact met het publiek. Moet nog groeien.
Moke: Gewoon Moke, strak, discussie over Moke hebben we denk ik al genoeg gevoerdknipoog
Dog eat Dog: Begin leuk, maar daarna teveel van hetzelfde naar mijn smaak.
Di-rect: Band is enorm gegroeid na de komst van Marcel. Erg goed optreden, ben benieuwd hoe de band nu verder door ontwikkeld. Was nooit zo'n Di-rect fan, maar ik krijg meer sympathie.
The Aggrolites: Had ik hogere verwachtingen van na wat onderzoek op internet, viel me tegen.
De Dijk: Oud en weinig vernieuwend, Huub vd Lubbe blijft een karikatuur van zichzelf.
Admiral Freebee: Eerst even wennen, maar een zeer leuke kennismaking met deze band. Paar heerlijk gestoorde Belgen.
K's Choice: Geweldige comeback, het plezier straalde er weer helemaal van af. Muzikaal prima in orde en weer helemaal terug van weggeweest.
Drive like Maria: Had daar ook iets meer van verwacht, viel me dus een beetje tegen.
Ed Kowalzcyk: Egotripper! Treedt volgens mij liever zonder band op, band kan niet verder achter op het podium gezet worden. Maakt sier met muziek van Live, de band waar hij uitgeknikkerd is. Band speelde goed, maar Kowalzcyk's ego nekte me.
Epica: Niet het beste van Epica gezien, ze kunnen beter. Vooral hard.

En nu maar even bijkomen voor Pinkpop........
Gibson en Fender berichtRe: Dauwpop 2010
Gepost door: Spollie
Datum: 14/05/2010 20:13

Quote:
"Eric van Esch"

Maakt sier met muziek van Live, de band waar hij uitgeknikkerd is.

Grappig dat je dat zegt. Ed kowalblabla heeft alle muziek geschreven en bezit ook alle rechten van "Live" Als hij nieuwe artiesten aanneemt en die band live noemt kan hij er mee wegkomen ook. De muziek lijkt me trouwens niets, maar ik ben toch wel een beetje benieuwd.

Met je commentaar van Di-rect ben ik het met je eens. Als je denkt dat die wedstrijd op TV van de opvolger van Tim echt was heb je het trouwens mis. Marcel was al een aantal jaar aangemerkt als de opvolger van Tim door het management van de band en draaide al een tijdje mee achter de schermen. Tim zeverde schijnbaar al jaren dat hij er mee ging stoppen. Uiteindelijk alleen maar goed voor de band. Veel volwassendere muziek geworden.

Met je opmerkingen van de andere bands ben ik het wel eens, ik heb een groot deel al gezien op paaspop en vorig jaar op een aantal festivals.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen