Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtlimpbizkit was top!!
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 07/09/2010 07:21

jo gasten ik weet dat de meesten er geen reet aan vinden maar het was echt super!! de HMH werdt echt afgebroken (letterlijk....stond een asofamilie naast me een hek van de tribune te slopen...schouderophalend).

Eerst ff in de zaal mee gepokoooood om het sfeertje te proeven..en toen op tribune mee headbangen met uitzicht over de hele zaal!!

2004 was misschien een beter concert kwa geluid en show (chocolate starfish show) maar je kon merken dat mensen er lang op gewacht hadden want het was echt 1 grote explosie....de energie was duidelijk meer!!

anton ...had je nummer in mijn telefoon opgeslagen maar kan hem nergens meer vinden...dus kon je niet bereiken ook leuk gehad??

[www.mhmusic.nl]
berichtRe: limpbizkit was top!!
Gepost door: Zilty
Datum: 07/09/2010 08:08

Ik heb ze gezien op pukkelpop, een nogal zielige vertoning. Maar het geluid was bij nogal veel bands vrij matig dus dat heeft vast meegespeeld.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 07/09/2010 08:14

Leuk dat je weer terug bent Zilty? Hoe was het in Benidorm?
Gepost door: Zilty
Datum: 07/09/2010 08:17

Probeer je wat in te houden Sjaak, is beter voor je bloeddruk.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 07/09/2010 08:54

Quote:
Sjaak

Leuk dat je weer terug bent Zilty? Hoe was het in Benidorm?

Ik dacht dat ie in Oh Oh, Cherso zat.
Datum: 07/09/2010 11:15

Quote:
Zilty

Ik heb ze gezien op pukkelpop, een nogal zielige vertoning. Maar het geluid was bij nogal veel bands vrij matig dus dat heeft vast meegespeeld.

+1!

Ik vond limp bizkit echt afschuwelijk slecht op pukkelpop. Had zelfs een beetje het gevoel dat behind blue eyes werkelijk geplaybackt was...

Maarja de drummer maakte veel goed tong uit de mond grijns
Wantijpop 2013 berichtRe: limpbizkit was top!!
Gepost door: Jeroen
Datum: 07/09/2010 14:36

Hoe was het voorprogramma? De eh... D-Double Warheads of zo? Hun frontman, of eh, hij noemt zichzelf de Rockpresident, roept al jaren dat hij bij de Limp Bizkit-reŁnie het Nederlandse voorprogramma zou verzorgen dus de verwachtigen zijn inmiddels hooggespannen nogal blij

Eve's Fall - female fronted metal
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtRe: limpbizkit was top!!
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 07/09/2010 15:48

gasten.....je had er bij moeten zijn want ik heb veel gezien maar zo los als de HMH gisteren avond ging heb ik nog niet zo vaak meegemaakt! de liedjes hangen natuurlijk van climaxen aan elkaar dus het was continu feest (een soort van band zonder banaan maar dan in de nu-metal scence hahahagrinnikend).

de fans lagen al vanaf 10uur sochtends voor de HMH voor een goede plek!! (ze hebben dus toch nog wel een hele fanatieke fanbase.

ik heb anton niet gezien ook niet in het voorprogramma? maar kan zijn dat ik het gemist heb...biertje

[www.mhmusic.nl]
Gepost door: Tom
Datum: 09/09/2010 16:03

Er was zelfs iemand verkleed als wes borland in de zaal (A)

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen