Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Kauffmann shell pink relic stratocaster berichtaanbiddend De Wolff was echt fantastisch vanavond in het patronaat!!
Gepost door: Kauffmann stratje
Datum: 26/03/2011 23:55

Ik ben vanavond met "Cloudy" naar ze wezen luisteren/kijken (voor de 2e keer) en echt ongekend goed!!

Het was zelfs zo verschrikkelijk goed dat ik gewoon niet goed de woorden kan vinden om uit te drukken hoe goed of het was.
Er was echt helemaal niets om kritisch over te zijn want ze zijn echt voorruit gegaan in de afgelopen 2 jaar (Pablo kwa gitaarspel en zang!!! heel erg goed!!)

Pablo: richard en ik hebben echt genoten....goeie nummers, goeie show,virtuoos spel in jullie genre en er zat echt gewoon geen fout in, van voor naar achter helemaal top!!

Zorg alsjeblieft dat jullie op Lowlands komen en niet zo vroeg maar gewoon op een tijdstip dat jullie verdienen want jullie zouden wel eens de beste act kunnen zijn vor de echte muziekliefhebber!!

Ik ga jullie zeker de volgende keer in het patronaat weer bekijken!!!

[www.mhmusic.nl]
berichtaanbiddend Re: De Wolff was echt fantastisch vanavond in het patronaat!!
Gepost door: Richard
Datum: 27/03/2011 00:04

Begon al om 20:00 uur, dus echt indrinken was er niet meer bij blij
Inderdaad heerlijk avondje gehad in het Patronaat.
Strakke set en vette sound (en zeker niet te hard, Complimenten aan de geluidsman waar we overigens naast stonden)
Mooie firebird en 4x10 Fender amp hahahaha
Gepost door: Eric
Datum: 27/03/2011 22:19

HMH in voorporgramma van The Black Keys was ook al zo fantantisch! Dat was een dikke 10 Pablo!duim omhoog
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 28/03/2011 00:10

Grote kans dat ik er bij ben op 2 april in de Vera in Grunn blij
Gepost door: Pablo
Datum: 28/03/2011 10:58

Dankjewel mannen! De set liep inderdaad wel erg lekker in het Patronaat, maar het publiek was dan ook zeer cool blij

"Het beffen van de dalmatiër verliep niet geheel vlekkeloos"
Gepost door: Pjotrrr
Datum: 28/03/2011 12:24

Ahh gaaf man! Heb jullie gemist in Gebouw T in bergen op zoom...
Als een tierelier was alles uitverkocht, als jullie weer in de buurt komen ben ik er zeker bij!

- Boter op m'n brood! -
Gibson en Fender berichtaanbiddend Re: De Wolff was echt fantastisch vanavond in het patronaat!!
Gepost door: Spollie
Datum: 28/03/2011 21:45

Ik had jullie gezien in Eindhoven. We waren een beetje te laat omdat die pipo's die meegingen niet fatsoenlijk op tijd konden zijn, maar desondanks toch echt genoten. Echt vette muziek hebben jullie.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 02/07/2013 09:44

Het was in één woord: GEWELDIG!

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen