Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRiskant, maar gaaf en goed gelukt
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 21/02/2012 13:15

Heel oprecht goed dat hij het doet en gelukkig lukt het hem.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
berichtRe: Riskant, maar gaaf en goed gelukt
Gepost door: Bob
Datum: 21/02/2012 13:19

Gaaf gedaan!
Gepost door: Richard
Datum: 21/02/2012 22:02

Terecht. Ik erger me ook de schurft als ik naar een concert kijk en er staat er naast me iemand die een zwaar ouwehoer gesprek begint.
Erger is dat ik als uitvoerende artiest op een podium mijn muziek breng terwijl mensen daar flink doorheen gaan ouwehoeren. Moet je eens doen in een Bioscoop of in het theater.
Voor social talk is er een kroeg.
Gepost door: Eric
Datum: 21/02/2012 23:14

Tja, tegenwoordig is het vaak een grote babbelbox. Wat me dan ook nog eens verbaasd is al die schermpjes die je in het donker ziet. Mensen zijn vaak meer bezig met de buitenwereld dan met het genieten van een concert. Zal wel oud worden, maar ik snap het niet.
Gepost door: Lespet
Datum: 22/02/2012 00:00

Wat een jankert!!.
Gibson en Fender berichtRe: Riskant, maar gaaf en goed gelukt
Gepost door: Spollie
Datum: 22/02/2012 01:16

Wat lespet zegt. Hij heeft een microfoon voor z'n smoel staan dus ik zie het probleem niet echt.

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 22/02/2012 07:19

Op zich goed dat hij het aankaart, maar hij gaat véél te lang door, ergo jankert
Gepost door: Purple John
Datum: 22/02/2012 08:47

Bij een concert zijn het publiek en de artiest beiden voor de helft verantwoordelijk voor een geslaagde avond. Als één van de twee het dan af laat weten is het zonde voor beiden. Is niets meer of minder dan je sociaal opstellen.
Je ziet ook dat uiteindelijk iedereen stil wordt. Dus het muntje valt wel. Knap als je dat kan overbrengen.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2012 08:47 door purple john.
Gepost door: Zilty
Datum: 22/02/2012 09:00

Daar heb ik niet voor betaald jij homo, nou speel je whiney singer songer writer crap en laat mij in alle rust van mijn avondje uit genieten. Uiteindelijk ben ik hier omdat dit meisje jou te gek vind en er een redelijke kans is dat ik door hier te zijn vanavond ga scoren, maar als jij nou moeilijk gaat lopen doen moet ik wel reageren en wordt mijn kans kleiner. knipoog.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 22/02/2012 09:30

Dat dan weer wel, natuurlijk
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Riskant, maar gaaf en goed gelukt
Datum: 22/02/2012 10:52

Quote:
"purple john"

Bij een concert zijn het publiek en de artiest beiden voor de helft verantwoordelijk voor een geslaagde avond. Als één van de twee het dan af laat weten is het zonde voor beiden. Is niets meer of minder dan je sociaal opstellen.
Je ziet ook dat uiteindelijk iedereen stil wordt. Dus het muntje valt wel. Knap als je dat kan overbrengen.

Wat purple john zegt.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Datum: 22/02/2012 11:05

tis een beetje naieve opmerking, omdat je ervan uitgaat dat iedereen hetzelfde verstaat onder 'een geslaagde avond'. Dat wilde ik, een beetje lollig/flauw, zeggen.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 22/02/2012 18:58

Goed dat hij het punt maakt, maar erg kinderachtig hoe hij dat doet. Irritant dat 'nu ben ik echt serieus' dat hij steeds doet.
Gepost door: Angelo
Datum: 22/02/2012 19:14

Ik hoor het verschil niet tussen zn gelul en zn muziek.

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 23/02/2012 00:03

Een geslaagde avond is voor mij een avond die ik verwacht als ik naar een concert ga.Ik weet wel goedkopere gelegenheden om te scoren met mijn vriendinnetje.En anders scoor ik haar na afloop thuis wel. knipoog

www.fab5.2trouble.nl
Datum: 23/02/2012 08:24

Quote:
"purple john"

Een geslaagde avond is voor mij een avond die ik verwacht als ik naar een concert ga.

Als je het nu nog niet begrijpt is het ook kansloos om het nog verder proberen uit te leggen.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 23/02/2012 08:37

hence the knipoog

www.fab5.2trouble.nl
Datum: 23/02/2012 08:55

Oei, ik was hem vergeten. Sorry. Ging ervanuit dat je het wel snapte hoor, wou gewoon een beetje vervelend doen knipoog

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 23/02/2012 09:49

Hahaha, je merkt gelijk dat Gibson effect he. Ben is duidelijk geen mietje (meer! knipoog )

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 23/02/2012 12:03

ROTFL
Gepost door: Da Vinci
Datum: 23/02/2012 20:49

Wat een droeftoeter... Ik vind 't ook niet echt oprecht overkomen moet ik zeggen. Hij gooit 't op "een unieke ervaring" en "deeluitmaken van een groter geheel", maar uit heel z'n tone of voice spreekt irritatie. Irritatie omdat hij niet 100% van de aandacht krijgt.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Riskant, maar gaaf en goed gelukt
Datum: 23/02/2012 21:35

Goh, ik had niet verwacht dat er best wel veel het een droeftoeteractie vinden van hem. Ik vind het zelf behoorlijk sterk.

Het had inderdaad ook helemaal mis kunnen gaan en dan was het verder een kansloze missie geworden, vandaar "riskant".

Ik ben het met jullie eens dat je in sommige situaties gewoon niet moet zeiken en doorrocken, maar de muziek van Wilco vraagt soms ook wel echt om stilte van het publiek. En het is dan heel irritant als sommigen dat niet aanvoelen. Wat mij betreft terecht dat hij daar als ultieme poging probeert iets aan te doen door de "boosdoeners" direct aan te spreken.

Waarschijnlijk heeft ie eerst allerlei andere dingen geprobeerd (vandaar misschien ook die irritatie die je bespeurt). Ik vind dat hij het ondanks de irritatie nog heel vriendelijk doet en de sfeer in de zaal blijft zo te horen goed.

Sowieso een sympathieke band, Wilco. Bij mij kunnen ze wel een potje breken..

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Gepost door: Da Vinci
Datum: 24/02/2012 08:49

Wilco?

Maargoed, hoe iets overkomt is ook afhankelijk van hoe je er zelf instaat zie je wel knipoog

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 24/02/2012 11:35

Quote:
"Da Vinci"

Wilco?

Maargoed, hoe iets overkomt is ook afhankelijk van hoe je er zelf instaat zie je wel knipoog

Ja, die Wilco. De gast van het filmpje in de startpost is hun zanger, maar check ook even dit filmpje over hun gitarist Nels Cline. Voer voor gitaarnerds zoals ik en nog vele anderen hier.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Gibson en Fender berichtRe: Riskant, maar gaaf en goed gelukt
Gepost door: Spollie
Datum: 25/02/2012 16:32

Als hij op iemand pissig had moeten worden was het de geluidsman: He lul, ik hoor het publiek nog!

Lid van het elite groepje gitaarspelers die de mooiste kleur gitaar hebben: ROOD!
Het groepje waar ondere andere Stefhan, Benwave, Rink, Zilty, Chris, Arjan, oNNo, DML, Michel, Gibu, Nik, Marcel, Bas, Carien, Maurice Makaay, Paul Beerens, Olaf Tuulen, E.R. Kanters, Jeroen en andere virtuozen bijhoren!
Gepost door: Chad
Datum: 25/02/2012 17:02

En voor de liefhebbers is het concert in 013 te bewonderen op 3voor12.nl;p

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen