Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtCompilatie van mijn band Live @ Hedon 15-06-2012
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/11/2012 22:58

Was een toffe avond!

edit: Ook nog ff de compilatie van ons met de "De alliantie"!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/11/2012 09:40 door XaLeX.
berichtRe: Compilatie van mijn band Live @ Hedon 15-06-2012
Gepost door: Angelo
Datum: 08/11/2012 23:10

TIETUH!!!!

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: Wuls
Datum: 09/11/2012 16:51

Ziet er gezellig uit Alex! Best wel strakke band, ook.
Datum: 09/11/2012 18:12

We missen alleen wat lekkere wijven.
Gepost door: Eric
Datum: 09/11/2012 18:33

XaleX: hoe ervaar jij algemeen het Hedon publiek? De paar keer dat ik daar geweest ben vond ik het onge´nteresseerd en onbeschoft publiek. Als ik kan mijd ik tegenwoordig Hedon om die reden. Maar wellicht heb jij andere (hopelijk betere) ervaringen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/11/2012 18:33 door Eric.
Datum: 09/11/2012 18:53

Quote:
Angelo

TIETUH!!!!
ja waar dan? belerend
Datum: 09/11/2012 23:36

Quote:
oNNo

Angelo
TIETUH!!!!
ja waar dan? belerend

Bij Angelo, waarschijnlijk. tong uit de mond grijns
Datum: 09/11/2012 23:37

Quote:
Eric

XaleX: hoe ervaar jij algemeen het Hedon publiek? De paar keer dat ik daar geweest ben vond ik het onge´nteresseerd en onbeschoft publiek. Als ik kan mijd ik tegenwoordig Hedon om die reden. Maar wellicht heb jij andere (hopelijk betere) ervaringen.

Kijk, wij doen een thuiswedstrijd en binnen Zwolle kunnen we vaak niks meer fout doen. Ondanks dat kan het Hedon publiek wat star aanvoelen, maar ik weet gewoon dat het muziekliefhebbers zijn die stil kunnen genieten en wellicht ook wat verwend zijn met het aanbod van bands dat er komt uit allerlei genres. In Hedon komt gewoon niet dat feesttentvolk dat op zoek is naar een feestje en tevreden is met een eerste de beste coverband met een lekker wijf als zangeres. Eerst kritisch luisteren en daarna pas zuipen en feetsje bouwen. Ik kan er ook niets aan doen schouderophalend

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/11/2012 23:39 door XaLeX.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 10/11/2012 10:32

Strakke band hoor!! Gave nummers. Tekstueel voor mij persoonlijk dan weer een grote afknapper. Maar goed, volgens mij staan jullie live als een huis, ziet er goed uit, klinkt goed.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, ôI give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 10/11/2012 10:48

Tof man! Klinkt goed!
Gepost door: Zilty
Datum: 10/11/2012 11:13

Compilaties zijn lame... maar lekker strakke live act verder!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 10/11/2012 11:20

Klinkt allemaal erg strak (ook goede audio/video trouwens duim omhoog), maar ik heb toch het gevoel dat het allemaal een beetje meer van hetzelfde klinkt. Misschien komt dat doordat de compilatiestukjes zo kort zijn; ik krijg niet Úcht een idee hoe de nummers in elkaar steken (behalve dan van Led Z). Maar neemt niet weg, het staat allemaal als een huis duim omhoog
Gepost door: Eric
Datum: 10/11/2012 17:23

Quote:
XaLeX

Eric

Kijk, wij doen een thuiswedstrijd en binnen Zwolle kunnen we vaak niks meer fout doen. Ondanks dat kan het Hedon publiek wat star aanvoelen, maar ik weet gewoon dat het muziekliefhebbers zijn die stil kunnen genieten en wellicht ook wat verwend zijn met het aanbod van bands dat er komt uit allerlei genres. In Hedon komt gewoon niet dat feesttentvolk dat op zoek is naar een feestje en tevreden is met een eerste de beste coverband met een lekker wijf als zangeres. Eerst kritisch luisteren en daarna pas zuipen en feetsje bouwen. Ik kan er ook niets aan doen schouderophalend

Gelukkig dat jullie betere ervaring hebben. Ik heb helaas echt een paar keer met niet de minste artiesten die er echt hard aan trokken om er iets leuks van te maken meegemaakt dat de artiesten uiteindelijk de boel maar afmaakte en snel vertrokken omdat het publiek gewoon uiterst lomp was. De eerste keer denk je dan, artiest komop je hebt wel eens een slechte dag, maar na een paar keer kreeg ik wel door dat het toch aan het publiek lag. Tja, ieder zijn ding denk ik maar.......
Datum: 11/11/2012 09:49

Quote:
FUnkadelic

Strakke band hoor!! Gave nummers. Tekstueel voor mij persoonlijk dan weer een grote afknapper. Maar goed, volgens mij staan jullie live als een huis, ziet er goed uit, klinkt goed.

Thanx, voor ons ook. We zijn momenteel bezig met een nieuwe setlist! Oude shit gaat weg.
Datum: 11/11/2012 10:14

Klinkt goed, qua opname ook. Hoe hebben jullie dit opgenomen? Verder heb ik jullie in mn playlist staan dus ik ken t wel een beetje. Maar wat ik wel btje iri van die compilatie vind: steeds als t interessant lijkt te worden is t fragmentje weg. Die hadden net even een seconde of 15 langer mogen duren wmb.
Gepost door: Wuls
Datum: 12/11/2012 19:23

Ja maar dan kwamen er weer titt'n, en die mogen niet van de broave hoisvoaders....
Beetje begrip, je weet toch XD <3
Gepost door: bas
Datum: 12/11/2012 19:31

vette pad!

(klinkt goed alex!)

[www.hetdok.com]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen