Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
berichtFrank Vignola in Borne op 8 oktober 2013
Gepost door: Lineke
Datum: 30/06/2013 20:25

An Evening with Frank Vignola & Vinny Raniolo!

Voor het eerst in Nederland! Een avond vol verbazingwekkende gitaarmuziek en entertainment met Frank Vignola en Vinny Raniolo.
Frank Vignola werd geboren in Long Island, New York en begon op 5-jarige leeftijd met gitaar spelen. Rond zijn 20e speelde hij samen met gitaarlegende Les Paul, die hem opnam in de lijst van 5 meest bewonderde gitaristen.

Hij heeft samengewerkt met artiesten als Ringo Starr, Madonna, Eddie van Halen en Frank Zappa, schreef 8 instructie-boeken en produceerde een groot aantal CDs, zowel solo als samen met anderen.
Met de legendarische Tommy Emmanuel heeft hij de CD "Just between frets" opgenomen.
Frank wordt deze avond bijgestaan door de veel jongere, maar ook zeer virtuoze Vinny Raniolo, met wie hij sinds 5 jaar over de hele wereld toert.

Dinsdag 8 oktober 2013 in het Kulturhus Borne (Overijssel)
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 15.00

www.kulturhusborne.nl
berichtRe: Frank Vignola in Borne op 8 oktober 2013
Gepost door: R'Oha
Datum: 01/07/2013 13:52

Zal allemaal best, maar om nou meteen twee keer het zelfde bericht te plaatsten ....

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 01/07/2013 14:09

Frank Vignola en Vinny Raniolo? Ik zie dan 2 dikke mannen voor me die ergens in New York in een restaurantje, gekleed in met tomatenvlekken besmeurde aprons, pasta's en pizza's aan t bereiden zijn.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Scheuren berichtRe: Frank Vignola in Borne op 8 oktober 2013
Gepost door: Jord
Datum: 01/07/2013 16:41

Quote:
FUnkadelic

Frank Vignola en Vinny Raniolo? Ik zie dan 2 dikke mannen voor me die ergens in New York in een restaurantje, gekleed in met tomatenvlekken besmeurde aprons, pasta's en pizza's aan t bereiden zijn.

En voor een luttele maandelijkse donatie je wel wat bescherming kunnen bieden tegen ingegooide ramen.

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 01/07/2013 16:42

Psies.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Lineke
Datum: 10/07/2013 18:44

Dank voor jullie leuke reacties!
Ze zijn dus bij jullie niet bekend.
Hier zijn ze dan:
video: [youtu.be]
Met een vriendelijke groet uit Borne.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 10/07/2013 21:41

...beetje clowneske act vind je niet?
Wel knap gespeeld maar het doet me niets tot heel weinig.
Veel plezier als je zelf wel gaat.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen