Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Podium
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
Kopke Vintage Port 1979.jpg 34.2 KB open | download R'Oha 03/08/2013 Bericht lezen
image.jpg 203.3 KB open | download Lineke 13/08/2013 Bericht lezen
berichtGitariteitendag 8 september 2013 in Kulturhus Borne
Gepost door: akoestiek
Datum: 02/08/2013 15:30

Tijdens deze Gitariteitendag krijgt u te maken met zeer veel aspecten van DE GITAAR.

Om een indruk te geven:
Het wordt een ontmoetingsdag met beroepsgitaristen, maar ook de hobbygitaristen komen aan bod.

Zo zal Guitar Ray (Raymond Nijenhuis) komen vertellen over de geschiedenis van het merk Harmony, de grootste Amerikaanse gitaarproducent van de 20ste eeuw, en de rol die het merk speelde in de ontwikkeling van de lichte muziek, met name de blues. Hij zal demonstraties geven op zijn favoriete vintage Harmony's.

Diverse bekende speciaalzaken zullen aanwezig zijn:
Zij zullen o.a. een aantal bijzondere vintagegitaren tentoonstellen.
Er zullen demonstraties worden gegeven wat goede lesgitaren zijn, zowel op klassiek gebied met nylon strings als de populaire steelstring gitaren.
Voor de technisch geïnteresseerde liefhebbers zullen er gitaarbouwers (van grote klasse) van elektrische gitaren en acoustische steelstring aanwezig zijn.
Verder zullen aanwezig zijn een expert op het gebied van gerestaureerde en gemodicifeerde buizenversterkers en de nieuwe generatie versterkers zullen worden geshowd.

....En dan de hobbygitaristen:
Zij kunnen gedurende de dag hun beste beentje voorzetten op het open podium, dat in de hal van het Kulturhus Borne staat opgesteld. Iedereen kan van zich laten horen.
Een aantal deelnemers aan het maandelijkse gitaarcafé zal zorgen voor permanente bezetting.
Ook de muziekschool-leerlingen worden niet vergeten. Zij zullen enkele stukken ten gehore brengen.

En last but not least de gitaarverzamelaars:
Een grote verzameling vintage Ibanez gitaren wordt graag aan de liefhebber getoond.
Daarnaast zal er een collectie zestiger jaren gitaren te bewonderen zijn.
Verder zullen er prachtige wandobjecten worden tentoongesteld door een gitaarliefhebber, waarmee het geheel zal worden omlijst.
berichtRe: Gitariteitendag 8 september 2013 in Kulturhus Borne
Gepost door: ron smit
Datum: 02/08/2013 16:32

Vintage Ibanez?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/08/2013 16:33 door ron smit.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 02/08/2013 16:54

Wat vraag je je af? Er zijn ibanezzen uit de jaren 50, mocht je ibanez niet direct met vintage associeren knipoog

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: R'Oha
Datum: 02/08/2013 17:40

Is mijn 80-ies Ibanez Roadstar II ook al vintage ?

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 02/08/2013 17:47

Absoluut! Zag laatst een advertentie over een vintage 2003 Strat.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 02/08/2013 19:32

Ik heb begin dit jaar een Vintage VSA540 gekocht. Gewoon een nieuwe.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 02/08/2013 21:37

Ik heb mijn vintage vorig jaar verkocht, maar dat was dan ook een oude. Niet heel oud natuurlijk, maar wel uit 2005 ofzo.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 02/08/2013 22:09

Ben nu op zoek naar een Vantage, deze lijkt me wel wat.

Mag ook een nieuwe zijn.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/08/2013 22:09 door Rob de Jong.
berichtRe: Gitariteitendag 8 september 2013 in Kulturhus Bornebijlage
Gepost door: R'Oha
Datum: 03/08/2013 01:12

Doe mij maar Vintage Port Wijntje

"Waar is de opener?", sprak de dichter
Datum: 03/08/2013 03:02

Doe mij maar liever een colheita. Ik hou wel van dat eikenhout.

Gepost door: Zilty
Datum: 03/08/2013 10:11

Quote:
R'Oha

[attachment 20175 KopkeVintagePort1979.jpg]
Doe mij maar Vintage Port Wijntje

hmmm kopke...

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 03/08/2013 11:49

Wat een lelijke fles zeg.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
berichtRe: Gitariteitendag 8 september 2013 in Kulturhus Bornebijlage
Gepost door: Lineke
Datum: 13/08/2013 18:37

En hier is het affiche.
Het belooft een interessante en leuke zondag te worden!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen