Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
DV016_Jpg_Large_H73575_top_angle_V.jpg 98.4 KB open | download Rob de Jong 08/10/2013 Bericht lezen
DV016_Jpg_Large_H73575_top_control_panel.jpg 52.4 KB open | download Rob de Jong 08/10/2013 Bericht lezen
DV016_Jpg_Large_H73575_back_panel.jpg 61.8 KB open | download Rob de Jong 08/10/2013 Bericht lezen
berichtVHT Special 6 Ultrabijlage
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 08/10/2013 23:18

Vandaag opgehaald. Absoluut een geweldig ding. Made in China maar onvergelijkbaar in kwaliteit met bijv. Bugera. Deze amp straalt aan alle kanten kwaliteit uit, en klinkt zoals je zou verwachten: een boutique-achtig clean, compacte directe warme crunch en een loeiend gain kanaal. 6 watt, terug te draaien tot 0,5 watt, hetgeen een enorm goed geluid op een redelijk volume geeft, weinig knoppen, toeters en bellen maar wat er op zit werkt echt prima, en veel mogelijkheden om met verschillende klankkleuren te experimenteren. Line out, fx send/return, aansltuing voor extra speakers met 4-8-16 ohm keuze, ongelooflijke opties voor een amp van deze prijs.

Ik betaalde tweedehands in de winkel $229 - tegen de eur 170 - wat echt een bizarre prijs is voor deze kwaliteit versterker.
Als ik een redelijke mic kan vinden zal ik wat samples maken.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
berichtRe: VHT Special 6 Ultra
Gepost door: Da Vinci
Datum: 09/10/2013 10:05

Ben benieuwd naar je samples! Heb ooit één keer over een VHT (eoa hond, Pitbull of Bulldog of zoiets) gespeeld bij Jukebox in Boekel en was echt onder de indruk van de sound. Toen ik 'm een week later wilde gaan kopen was ie al pleitos. droevig

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Frans Princen
Datum: 09/10/2013 12:55

Hey Da Vinci

Jukebox in boekel is al zeker 4 jaar, misschien nog wel langer, Guitar King in Boekel,

Je info loopt een beetje achter, old school?
Gepost door: Da Vinci
Datum: 09/10/2013 13:02

Ik loop niet achter hoor, ik heb die versterker toen getest bij Jukebox en daar uiteindelijk een Brunetti MC2 gekocht.

Drie jaar geleden heb ik bij Guitarking in Boekel een Engl gekocht.

Hier had uw advertentie kunnen staan.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen