Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
berichtAmpli gezocht voor gitaar + 2 * microfoon
Gepost door: ronald_z
Datum: 23/11/2014 11:50

Goedenmorgen, ik ben steeds meer met kids aan het spelen op drums, piano, saxo en elec. gitaar en heb een pevey backstage 26W versterker.
De drummer hoort nu een beetje de gitaar maar de piano en de saxo hoor je niet.
Nu heb ik een zeer oude Sennheiser MD421HL microfoon en zou graag de gitaar en de microfoon + nog een nieuwe microfoon in een krachtige versterker steken.
Input is dus 2*microfoon + 1 gitaar.
Op de versterker zou ik dan ideaal gespoken iedere input onafhankelijk harder of zachter kunnen zetten.
Omdat ik nix van versterkers weet zou ik graag willen weten of dit bestaat en enkele voorbeelden willen vragen van oude of moderne versterkers die 3 inputs kunnen regelen en de ramen laten trillen.
Dank en groeten, Ronald
berichtRe: Ampli gezocht voor gitaar + 2 * microfoon
Gepost door: Zilty
Datum: 23/11/2014 12:27

Dag Ronald,

Je zoekt een (kleine) PA. Thomann heeft verschillende setjes te koop, bedenk wel dat als je de ramen wilt laten trillen dat je dan ook moet investeren in krachtige versterking en speakers.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Richard
Datum: 23/11/2014 12:44

Zoiets bijvoorbeeld
[www.bax-shop.nl]
Datum: 01/03/2015 08:54

Dank ! Hier en update, ben nog steeds aan het kijken en leren. Die fender passport kan ik hier (ver buitenland) nog niet cheap vinden maar voor de motivatie en voortgang heb ik een blackstar 260tvp en een Gibson les paul traditional pro gehuurd voor 85 per maand voor 6 maanden. De Gibson is erg prettig en onze eerste ervaring met een ´echte ´ elec gitaar. Voelt pro en speelt makkelijk.. De blackstar versterker is een aanrader. Pc aansluiten, gitaar aansluiten, mp3 starten en rammen maar.
Kleine extra vraag ; kan ik een microfoon aansluiten op een gitaar versterkertje die nu over is ?
Groeten, Ronald.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/03/2015 10:46

Ja, dat kan wel, alleen moet je geen eisen stellen aan het geluid dat er dan uit komt
Gepost door: Da Vinci
Datum: 01/03/2015 11:50

Koop een 2e hands behringer b212d oid en een van 3 tientjes.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 15/03/2015 12:49

Dank !
Heb een bod uitstaan op een 4e hands behringer systeem in DE.
Gaat nog leuk en luid worden alhier.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen