Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
berichtActieve monitor
Gepost door: Da Vinci
Datum: 29/01/2015 11:35

Heren,

ik ben op zoek naar een actieve monitor om bij repetities en evt. kleine optredens m'n Pod uit te versterken. Budget max. 300 euro. Ik weet dat DML enthousiast was over de Behringer B212d icm de Pod, die heb ik eind december bij Bax geprobeerd en vond 'm zeker acceptabel. Helaas is de prijs van dat ding verhoogd van 179 euro naar 239 euro. Best een beetje zuur, maar toch nog steeds binnen budget.

Voor wat ik las sprak de Electro Voice ZLX-12p me ook wel aan maar ken het merk verder niet. Iemand ervaring met dit apparaat of merk? Of andere merken waar ik zeker eens naar moet kijken?

Hier had uw advertentie kunnen staan.
berichtRe: Actieve monitor
Gepost door: Zilty
Datum: 29/01/2015 11:58

apparaat ken ik niet maar electro voice is een grote en betrouwbare fabrikant, beetje zoals celestion.

Hartelijke groeten,
Zilt
berichtRe: Actieve monitor
Gepost door: Da Vinci
Datum: 29/01/2015 12:28

Thx. Net nog dit gevonden op de site van Kemper, dus zo'n beetje hetzelfde als waarvoor ik ze ga gebruiken:
[www.kemper-amps.com]

Ook wel lovend. Ook handig dat er een dubbele input op zit, kan kan je bij wat kleinere gigs (en één monitormix) ook nog ff wat zang over je eigen monitor laten komen. Denk dat ik er maar gewoon één ga bestellen.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Scheuren berichtRe: Actieve monitor
Gepost door: Jord
Datum: 29/01/2015 13:25

Ik heb erg veel gewerkt met EV. Zowel front of house als floorwedges. Vind ze altijd een erg goed geluid geven voor de prijs.

Cheesy google page ranking marketing tekst:
Voor een geweldige cover- feestband uit Delft, ga naar -> [www.jalekker.com]

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen