Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
berichtMooer little monster BM guitar amp
Gepost door: Rene Classens
Datum: 03/01/2017 17:29

Hallo,

Ik ben opzoek naar een lage wattage volledig buizen versterker. Ik speel nu op een line 6 Dt25, maar voor optreden gaat deze te hard. Ik speel altijd met een microfoon tijden optredens.
Mijn oog is gevallen op een mooer little monster. Heeft iemand hier ervaring mee? Er is redelijk weinig over te vinden.
Adviesen voor een andere laag wattage versterker zijn welkom
Ik wil een mooie clean sound met een licht randje op laag volume. Overdrive distortion en modulatie doe ik met pedalen.
Ik speel in een allround coverband.
berichtRe: Mooer little monster BM guitar amp
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 03/01/2017 18:39

Dag Rene,

Ik heb een Mesa Boogie Express 5/50 (nu overigens te koop) gebruikt. Deze is schakelbaar naar 5 Watt, maar dat geluid vond ik niks. Ik ben toen op de 50 Watt-stand gaan spelen met een attenuator / powersoack, of hoe je ze maar wilt noemen, een combinatie die ik je van harte kan aanbevelen. Je kunt de versterker echt laten 'zingen' op lager geluidsniveau. Kost even wat meer, dat dan weer wel....knipoog
Het door jou genoemde merk ken ik overigens niet.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/01/2017 18:41 door Foob.
berichtRe: Mooer little monster BM guitar amp
Gepost door: Outrage
Datum: 03/01/2017 20:12

Ik heb iets meer dan een jaar geleden ook gezocht naar een versterker met een laag wattage. Ik heb enkele versterkers uitgeprobeerd:
- Vox AC15
- Carvin Nomad
- Carvin Belair
- Voc TB18

Die laatste heb ik gekozen omdat die voor mij het beste geluid had van zodra ik inplugde. Hij gaat wel nog steeds luid, hoor, ook al is hij 18w.

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen