Roland GP-100
Gepost door: Datum: 08/10/2017 13:14
Dag mensen,
Heeft hier iemand ervaring met de Roland GP-100? En dan heb ik het vooral over de mogelijkheden van de harmonizer. Kun je hier overtuigend meerstemmige Queen partijen exact mee naspelen? ![]() Gepost door: Datum: 08/10/2017 14:45
Ik zou dat niet doen.Ik heb ooit GP-100 gehad en ik zou eerder een Boss gt-10 kopen ,want die is alle opzichten beter dan die oudswete ding. Ook met harmonizers.
Re: Roland GP-100
Gepost door: Datum: 09/10/2017 15:59
Ik heb even gekeken. Die GT-10 is wel een stuk duurder. Ik zie het alleen als een apparaat voor erbij. Om nummers als Killer Queen van Queen mee te spelen.
Ik ben namelijk sowieso niet erg van de modeling. Behalve mijn Ac-3 acoustic simulator, die vind ik erg goed en handig. ![]() Gepost door: Datum: 09/10/2017 20:14
GP100 wordt door sommigen juist geroemd om zijn oldskool sound en juist om zijn harmonizer. Zou m zeker even proberen.
Mystic op YouTube Mystic op BandCamp "Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food." ![]()
Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Klik hier om in te loggen |