Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
berichtHotone British invasion 5 wat versterker topje
Gepost door: Tommie49
Datum: 29/11/2017 12:19

Ik heb deze versterker bij Bax uitgeprobeerd en vond hem lekker klinken. Wat moeilijk in te schatten is in de winkel is of hij op fluisterniveau goed klinkt. Dat wil zeggen dat je hem in een gehorige Amsterdamse etagewoning in de avond heel zacht kunt zetten terwijl hij toch nog lekker klinkt.
Iemand ervaring hiermee?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/11/2017 12:20 door Tommie49.
berichtRe: Hotone British invasion 5 wat versterker topje
Gepost door: Outrage
Datum: 30/11/2017 00:27

Ik vind 'm zeer bruikbaar voor thuis. Ik gebruik heb er ook zo eentje en gebruik 'm voor thuis (appartement).

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Datum: 30/11/2017 03:05

Ok man thanks voor het advies. Ik denk dat ik hem maar aanschaf dan. Sluit ik hem aan op mijn kleine Orange cab.
Datum: 12/12/2017 12:39

Quote:
Outrage

Ik vind 'm zeer bruikbaar voor thuis. Ik gebruik heb er ook zo eentje en gebruik 'm voor thuis (appartement).
Ik heb uiteindelijk de Mojo Diamond gekocht uit die serie vanwege zijn headroom. Ook een prima versterkertje. Die uitgang voor rechtstreekse opname bevalt mij ook erg goed.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/12/2017 12:40 door Tommie49.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen