Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
Fender USA Stratocaster '97 candy apple red berichtBugera v22 infinium
Gepost door: fluwabe
Datum: 07/01/2018 13:05

hoi iedereen hier van gitaar.net
eerst en vooral iedereen een happy 2018,een goede gezondheid en vooral veel gitaar playing gewenst.

ik post niet vlug iets op de site maar volg wel geregeld.
ook omdat ik maar een beginnende gitaarspeler ben en dus meer een lerende lezer van het forum ben.
door jullie vragen en antwoorden leer ik toch iets bij.

toch wil ik nog iets meedelen over de topic die een tijdje geleden hier voorbij kwam over dat het hier wat stilletjes is.
als je regelmatig kijkt naar het bezoekersaantal van deze site vind ik het toch niet slecht.
waarschijnlijk(ik kan het ook mis hebben natuurlijk)zijn er veel zoals ik, beginnende spelers die na het zoeken naar oplossingen over alles wat met gitaar spelen te maken heeft op deze site terechtkomen.
na het volgen van bepaalde discussies durft de ene wel een topic plaatsen en anderen wachten liever af en blijven natuurlijk op hun honger zitten.
hierbij wil ik wel zeggen dat ik de moed wel nam om wel vragen te stellen en er ook een duidelijke en vriendelijke antwoord op kwam.
hiermee wil ik dus beginnende spelers motiveren om jullie vragen te stellen en hierbij de site iets levendiger te maken.
dus bij deze...

nu..zoals ik al eens in een vorig topic meedeelde speel ik met een line 6 spider3 75watt.(gitaar een usa strat 1997)+(squier tele 50s classic vibe)
ik ben nu aan het uitkijken naar een andere amp en deze betreft een "Bugera v22 infinium".
ik heb al meerdere meningen zien paseren op het net maar ik vraag me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft of er zelf zo eentje bezit.
ik speel nu meestal de muziek die Phil mcGarrick speeld (zie you tube please).
en vraag me dus af of deze amp bij deze stijl van muziek past.
ik zie me nu niet echt in een muziekstore te gaan proberen met de beperkte ervaring die ik nog maar bezit (zoals velen waarschijnlijk)daarom mijn vraag hier.
heb je een beter voorstel voor een andere amp graag jullie feedback.
de amp wordt dus alleen gebruikt voor in de huiskamer.(sorry vrouwtje en dochters)
of ben ik misschien beter af met zo'n mini amp (bv vox mini3 g2)

pfff...wel een hele boterham hier,maar ik hoop ook hiermee om beginnende gitaristen over de schreef te trekken.
berichtRe: Bugera v22 infinium
Gepost door: Tommie49
Datum: 07/01/2018 13:23

Hoi,

Ik heb die Bugera versterkers uitgebreid getest. Ik heb even een paar clips beluisterd van die man. Dat geluid moet je met een Bugera zeker kunnen krijgen. Er zit een goed helder warm clean geluid in die versterkers en de galm die er in zit mag er ook zijn.

Er is ook een kleinere versie te koop die ook erg goed klinkt naar mijn smaak, voor thuis voldoende. Je hebt alleen wat minder instelmogelijkheden.
Gepost door: scrib
Datum: 07/01/2018 13:33

Indeed, iedereen een goed 2018! duim omhoog

Ja het lijkt hier geregeld op sterven na dood maar telkens zijn er toch nog wat mensen die posten en soms komt er zelfs wat nuttigs uit grinnikend

Wat betreft de Bugera, geen ervaring mee. Maar ik zou toch echt een keer een gitaarwinkel in stappen en er eentje proberen en je oren gebruiken om te kijken of het wat is. Niemand verwacht dat je daar de sterren van de hemel gaat spelen. Sterker nog, ik irriteer me meestal een beetje aan die types die gaan lopen showboaten.

Als ik luister wat die Phil McGarrick zoal doet dan denk ik dat je vooral een lekkere clean zoekt?

--
Keep strumming Phil
Gepost door: ron smit
Datum: 07/01/2018 20:01

Mee gespeeld op een sessie. Ik was blij verrast. Lekkere crunch.
Maar inderdaad: gewoon proberen. Bij Keymusic mag je toch alleen in een hokje?
Fender USA Stratocaster '97 candy apple red berichtRe: Bugera v22 infinium
Datum: 07/01/2018 20:31

Hoi ron,

hier in belgie geen apart hokje hoor.
midden in de winkel.
daarom niet zo gemakkelijk om te doen.beschaamd
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 11/01/2018 12:50

Ik heb de oude, niet infimum versie. Ik ben er al jaren tevreden mee.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 28/01/2018 11:44

Quote:
fluwabe

toch wil ik nog iets meedelen over de topic die een tijdje geleden hier voorbij kwam over dat het hier wat stilletjes is.
als je regelmatig kijkt naar het bezoekersaantal van deze site vind ik het toch niet slecht.
waarschijnlijk(ik kan het ook mis hebben natuurlijk)
Bedoel je onder het kolom van ingelogde gebruikers het aantal gasten? Dat aantal gasten is zeer waarschijnlijk een opgeslagen cookie dat veel te lang bewaard wordt.
Gepost door: Tommie49
Datum: 28/01/2018 22:58

Ik had al voorgesteld dat iedereen die hier nog weleens komt minsten twee maal per week iets post, maar ze willen niet.
Fender USA Stratocaster '97 candy apple red berichtRe: Bugera v22 infinium
Datum: 29/01/2018 18:51

inderdaad Liam deze aantallen waren het.
daarom dacht ik dat het nog meeviel met de mensen die toch op de site kwamen kijken.

dus blijkbaar toch minder dan ik dacht.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen