Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 5
berichtRe: Kwaliteit digitale pedalen v/s digitale multi f/x
Gepost door: Purple John
Datum: 25/11/2018 21:48

En nou allemaal mondje dicht, netjes je bordje leeg-eten en meeluisteren met de grote mensen.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Gepost door: Tommie49
Datum: 25/11/2018 21:51

Eerst nog een ijsje, wel vegan als het even kan. Maar Onno blijft een domme klotelul.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/11/2018 18:05 door Tommie49.
Datum: 26/11/2018 23:28

Quote:
"Da Vinci"

Tommie49
Hier niet, elders wel Da Vinci. Maar hier vang je sowieso weleens onbedoeld wat op want hier heb je geen negeerlijst. Grappig overigens dat je daar energie in gestoken hebt Da Vinci.ja
Je kan wel raden welke drijfveer daarachter zit.tong uit de mond grijns

Ik hou het graag bij de feiten

He Da Vinci, ik ben via de Facebook pagina van een ander lid van gitaarnet op jouw pagina terechtgekomen. Dat neem ik aan tenminste. Brede scheiding in het midden ouwe.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/11/2018 06:06

Quote:
Tommie49

Da Vinci
Tommie49
Hier niet, elders wel Da Vinci. Maar hier vang je sowieso weleens onbedoeld wat op want hier heb je geen negeerlijst. Grappig overigens dat je daar energie in gestoken hebt Da Vinci.ja

Ik hou het graag bij de feiten

He Da Vinci, ik ben via de Facebook pagina van een ander lid van gitaarnet op jouw pagina terechtgekomen. Dat neem ik aan tenminste. Brede scheiding in het midden ouwe.
Boehoe wil je me niet Brad noemen want dit is gitaar.net en andere platformen zijn andere platformen boehoe wil je niet zo persoonlijk worden boehoe zullen we on topic blijven boehoe waarom zijn jullie allemaal zo kinderachtig en gemeen en blijven jullie maar doorgaan terwijl zo Dao ben boehoe

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: forcbart
Datum: 27/11/2018 09:01

Quote:
Tommie49
Daar ga je weer.ja
je zult jezelf ongetwijfeld gevat en grappig vinden facepalm
Gepost door: Back
Datum: 27/11/2018 09:13

Quote:
Tommie49
Maar Onno blijft een domme klotelul.

geschokt Ik kan me herinneren dat jij tegen het gebruik van dergelijke terminologie was...
Maar waarschijnlijk is dat niet op jezelf van toepassing.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 27/11/2018 09:31

Quote:
Tommie49

He Da Vinci, ik ben via de Facebook pagina van een ander lid van gitaarnet op jouw pagina terechtgekomen.

Ik ben trots op je jonge!

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 27/11/2018 10:49

Je zit in de marketing geloof ik ouwe. Dat dacht ik al. Dat zijn van die hobbystudies waar iedereen met inzet en ploeteren wel in kan slagen. Ik had dus toch gelijk.

Waarom heb je dat over die brede scheiding eigenlijk weggelaten in de quote? Flauw en goedkoop he Da Vinci? Bijna net zo flauw en goedkoop als dat geintje met die smartphone.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 11:02 door Tommie49.
Datum: 27/11/2018 10:53

Quote:
Back

Tommie49

geschokt Ik kan me herinneren dat jij tegen het gebruik van dergelijke terminologie was...

Dat ben ik in principe ook, dat Onno een domme klotelul is heb ik niet geschreven. Dus jij bent die eikel die in andermans accounts zit te rommelen.
Datum: 27/11/2018 13:18

Quote:
Tommie49

Waarom heb je dat over die brede scheiding eigenlijk weggelaten in de quote?

Ik quote wel vaker enkel het deel van een stuk tekst waar mijn reactie betrekking op heeft. Anders wordt het allemaal weer verkeer begrepen etc. Straks ga je nog denken dat ik trots op jou ben omdat ik een brede scheiding heb. Alsof jij daar ook maar enige invloed op hebt gehad... schouderophalend

Datum: 27/11/2018 13:24

Maar ik begrijp nu wel beter waarom je de aanval op mij hebt geopend destijds Da Vinci. Jij voelde je natuurlijk ook aangesproken toen ik iemand wees op zijn haardracht(of liever gezegd het afwezig zijn daarvan).
Ik geef toe dat het bot en hard was Da Vinci. Maar voor een stukje rechtvaardigheid moet je soms de vijand met gelijke wapens bestrijden.
Datum: 27/11/2018 13:33

Quote:
Tommie49

Back
Tommie49

Dat ben ik in principe ook, dat Onno een domme klotelul is heb ik niet geschreven. Dus jij bent die eikel die in andermans accounts zit te rommelen.

Al had ik dat gewild; ik heb geen idee hoe dat zou moeten. Je conclusie is voorbarig en zéker heel onterecht.
Ik moet ineens denken aan de term 'paranoïde schizofrenie', wonderlijk toch....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 13:39 door Back.
Datum: 27/11/2018 14:25

Quote:
Tommie49

Maar ik begrijp nu wel beter waarom je de aanval op mij hebt geopend destijds Da Vinci. Jij voelde je natuurlijk ook aangesproken toen ik iemand wees op zijn haardracht(of liever gezegd het afwezig zijn daarvan).
Ik geef toe dat het bot en hard was Da Vinci. Maar voor een stukje rechtvaardigheid moet je soms de vijand met gelijke wapens bestrijden.

Natuurlijk Tommie, jij bent hier de intelligente knappe jonge die alles begrijpt en iedereen doorheeft. Applausje voor jou.

Wat mij verder alleen opvalt is dat je momenteel zo'n beetje met ieder actief lid van dit forum in een één op ééntje zit waarin de verwensingen weer voornamelijk negatief zijn. En dat je bij mij niet de reactie kreeg waar je klaarblijkelijk op hoopte en me nou maar probeert uit de tent te lokken met met opmerkingen over mijn uiterlijk. Laat ik duidelijk zijn, ik heb zelf geen enkele moeite met het feit dat ik kaal ben hoor, en in z'n algemeenheid voel ik me niet heel snel beledigd.
Maar ik vind het altijd wel erg laag om mensen aan te vallen op uiterlijke kenmerken. Of dat nou is omdat mensen toevallig een kleur hebben, een handicap hebben, zichtbare gevolgen van een ongeluk of iets minder ergs zoals sproeten, kaalheid of wat dan ook. Want er zijn ook mensen die daar wel moeite mee hebben en die hebben daar meestal niet zelf om gevraagd en kunnen daar ook niks aan doen, itt jij die wel zelf een keuze maakt om zoiets in te zetten in de strijd. Daarbij geef je ook zelf aan dat het niet de eerste keer is.

En dan kom je zelf, nadat je al meermaals op een ander forum bent uitgekotst en zelfs tijdelijk geband met dit soort verklaringen.

Quote:
Tommie49

forcbart
nee, heb ik niet zo gemerkt. Ik heb wel gemerkt dat zowat elk draadje waar jij je plasje over doet ontspoort in een moddergevecht.
Dan zie jij ook alleen wat je wilt zien net als dat stelletje lijntrekkers.

Maar kick jij ook nog op moddergevechten? Kontketsen, moddergevechten, een echte little pervert.

Je bent zonde van de zuurstof Tommy.

Gepost door: bram
Datum: 27/11/2018 16:19

Quote:
Tommie49

, dat Onno een domme klotelul is heb ik niet geschreven. Dus jij bent die eikel die in andermans accounts zit te rommelen.

oNNo is toch ook een domme klotelul oniedan ? Die er ook nog eens niet uitziet met altijd dat gekke petje op
Datum: 27/11/2018 16:40

Quote:
"Da Vinci"

Tommie49

Natuurlijk Tommie, jij bent hier de intelligente knappe jonge die alles begrijpt en iedereen doorheeft. Applausje voor jou.

Wat mij verder alleen opvalt is dat je momenteel zo'n beetje met ieder actief lid van dit forum in een één op ééntje zit waarin de verwensingen weer voornamelijk negatief zijn. En dat je bij mij niet de reactie kreeg waar je klaarblijkelijk op hoopte en me nou maar probeert uit de tent te lokken met met opmerkingen over mijn uiterlijk. Laat ik duidelijk zijn, ik heb zelf geen enkele moeite met het feit dat ik kaal ben hoor, en in z'n algemeenheid voel ik me niet heel snel beledigd.
Maar ik vind het altijd wel erg laag om mensen aan te vallen op uiterlijke kenmerken. Of dat nou is omdat mensen toevallig een kleur hebben, een handicap hebben, zichtbare gevolgen van een ongeluk of iets minder ergs zoals sproeten, kaalheid of wat dan ook. Want er zijn ook mensen die daar wel moeite mee hebben en die hebben daar meestal niet zelf om gevraagd en kunnen daar ook niks aan doen, itt jij die wel zelf een keuze maakt om zoiets in te zetten in de strijd. Daarbij geef je ook zelf aan dat het niet de eerste keer is.

En dan kom je zelf, nadat je al meermaals op een ander forum bent uitgekotst en zelfs tijdelijk geband met dit soort verklaringen.

Quote:
Tommie49

forcbart
nee, heb ik niet zo gemerkt. Ik heb wel gemerkt dat zowat elk draadje waar jij je plasje over doet ontspoort in een moddergevecht.
Dan zie jij ook alleen wat je wilt zien net als dat stelletje lijntrekkers.

Maar kick jij ook nog op moddergevechten? Kontketsen, moddergevechten, een echte little pervert.

Je bent zonde van de zuurstof Tommy.

Je doet het weer Da Vinci. De nadruk leggen op de wapens die ik in het verweer heb ingezet. Je hebt weer totaal geen oog voor wat eraan vooraf is gegaan. Je vergelijkt grapjes over een brede scheiding nu met veel ergere zaken. Maar de dingen die daarvoor gezegd zijn en niet alleen tegen mij, waardoor veel mensen maar liever wegblijven van Fora, nou dat is nog veel erger dan die zaken die jij opnoemt hoor.

Ja ik moet het toch weer zeggen, het is zielig en hypocriet.

Kijk, om een voorbeeld te geven Da Vinci. Ik zit niet verlegen om vrouwelijke aandacht dus mij raakt het op zich niet. Maar wanneer iemand zegt dat zelfs de hoeren mij niet moeten terwijl diegene zelf een inteelt hoofd heeft dan vraagt zo iemand gewoon om een keiharde tegenreactie.

Want stel dat ik of iemand anders inderdaad kansloos zou zijn geweest bij de vrouwen. Dan is zo een opmerking dus echt te laag en te grof voor woorden.

En dan nog even dit Da Vinci. Ik trek me er weinig van aan omdat ik weet dat ik niet dom ben. Maar er zijn mensen die echt dom zijn en daar ook heel erg mee zitten. Dus wanneer je een werkelijk dom iemand voor dom uitmaakt..... Vat je hem Da Vinci?

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 17:01 door Tommie49.
Datum: 27/11/2018 16:53

Quote:
bram

Tommie49

, dat Onno een domme klotelul is heb ik niet geschreven. Dus jij bent die eikel die in andermans accounts zit te rommelen.

oNNo is toch ook een domme klotelul oniedan ? Die er ook nog eens niet uitziet met altijd dat gekke petje op

Je bedoelt een petje om iets te camoufleren? Dat is nou niet aardig van je Bram om nog even extra zout in de wonde te wrijven.cool

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 16:56 door Tommie49.
Gepost door: scrib
Datum: 27/11/2018 17:08

Hee Tommie49, het andere forum waar je over praat kom ik niet en voor de rest is de drama waar je het vaak over hebt volledig langs me heen gegaan. Wat ik wil zeggen is dat ik dat verleden niet kan beoordelen, en er ook geen rol in heb gespeeld.

Wat ik wel zie is dat er hier wordt gezeurd, gezeikt, flauwe grappen worden gemaakt en op pikkies wordt getrapt... over en weer. Soms loopt iemand te zeiken en ga jij er vol op in. Soms ben jij het die begint (in een draad -- nogmaals, het verleden kan en ga ik niet beoordelen) en krijg je weer een reactie. Dus, tja, als je schrijft "de wapens die ik in het verweer heb ingezet" dan denk ik... poeh, neem het allemaal niet zo serieus en stop eens met dat gewapende verweer. Dan komen er vanzelf ook minder vervelende tegen-reacties.

Want dat is de hele tijd het patroontje... reactie, tegenreactie, tegentegenreactie, etc... pffff... geldt voor wel meer mensen: is het echt zo moeilijk gewoon te negeren?

--
Keep strumming Phil
Gepost door: forcbart
Datum: 27/11/2018 17:21

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 17:21 door forcbart.
Datum: 27/11/2018 18:18

Quote:
forcbart

Toettetniet
Datum: 27/11/2018 19:56

Quote:
Tommie49

Je doet het weer Da Vinci. De nadruk leggen op de wapens die ik in het verweer heb ingezet. Je hebt weer totaal geen oog voor wat eraan vooraf is gegaan. Je vergelijkt grapjes over een brede scheiding nu met veel ergere zaken. Maar de dingen die daarvoor gezegd zijn en niet alleen tegen mij, waardoor veel mensen maar liever wegblijven van Fora, nou dat is nog veel erger dan die zaken die jij opnoemt hoor.

Huh... waarom is wat iemand anders daar ooit eens over jou gezegd heeft een reden om al jouw verwensingen die je hier aan andere doet als 'wapens van verweer' te benoemen.

Vond jij niet dat we je niet bij jouw forumnaam van daar mochten noemen omdat het allemaal niks met elkaar te maken had? Maar nu is wat iemand anders elders tegen jou of nog andere heeft gezegd vrijbrief om je hier van alles tegen iedereen te roepen?
En als daar dan reactie op komt is het kliekjesvorming?

Jij bent zelf degene die die verwensingen typt. Jij bent de gene die 'op dat andere' forum en ban kreeg en dus blijkbaar verder ging dan de rest, drie forumnamen heeft moeten hanteren, hier ook iedereen tegen zich in het harnas jaagt, onder iemand anders z'n account mijn FB opzoekt en hier opmerkingen gaat maken over mijn werk, mijn opleiding en mijn uiterlijk. Maar nee, dat is gewoon een reactie op... Op wat? Iets wat elders en met andere is gebeurt? Neem nou eens verantwoordelijkheid voor wat je typt en wat jouw aanwezigheid overal waar ik je onder welke naam tegenkom teweeg brengt. Maar waar kom je mee? 'Iemand anders begon'. Een opmerking van kleuterachtig niveau die exact in lijn is met de rest van je inbreng hier.

Achja... het zal allemaal wel.

Je bent gewoon een kansloze onopgeleide carrièreloze mensenschuwe paranoïde vrijgezel die op kosten van de belastingbetaler en overheid kunstmatig in leven wordt gehouden in een sociale huurwoning en zich tegen alles en iedereen afzet die het in z'n leven verder heeft geschopt dan jij (wat praktisch geldt voor iedereen die een boer kan laten) en die z'n leven wat glans probeert te geven door pissingcontests op de zoeken op gitaarfora zodat hij weer de gelegenheid heeft gecreëerd om zelf te kunnen roepen hoe slim en knap hij wel niet is omdat er blijkbaar niemand anders in de buurt is die wel eens een complimentje geef.

Veel succes met je volgende kuttopic 'ontstemt jouw gitaar ook wel eens', 'verandert een pedaaltje je geluid' of 'heeft al iemand gemerkt dat het buiten kouder is dan vier maanden geleden' en ik hoop voor je dat het snel genoeg ontspoort.

Gepost door: scrib
Datum: 27/11/2018 20:23

Compleet onnodig overtrokken reactie weer. Komen we echt geen reet mee verder.

--
Keep strumming Phil
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 27/11/2018 20:57

De tering!!!!!!!
Wat hebben jullie een hoop vrije tijdgeschokt

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Datum: 27/11/2018 21:15

Quote:
"Da Vinci"

Tommie49

Huh... waarom is wat iemand anders daar ooit eens over jou gezegd heeft een reden om al jouw verwensingen die je hier aan andere doet als 'wapens van verweer' te benoemen.

Vond jij niet dat we je niet bij jouw forumnaam van daar mochten noemen omdat het allemaal niks met elkaar te maken had? Maar nu is wat iemand anders elders tegen jou of nog andere heeft gezegd vrijbrief om je hier van alles tegen iedereen te roepen?
En als daar dan reactie op komt is het kliekjesvorming?

Jij bent zelf degene die die verwensingen typt. Jij bent de gene die 'op dat andere' forum en ban kreeg en dus blijkbaar verder ging dan de rest, drie forumnamen heeft moeten hanteren, hier ook iedereen tegen zich in het harnas jaagt, onder iemand anders z'n account mijn FB opzoekt en hier opmerkingen gaat maken over mijn werk, mijn opleiding en mijn uiterlijk. Maar nee, dat is gewoon een reactie op... Op wat? Iets wat elders en met andere is gebeurt? Neem nou eens verantwoordelijkheid voor wat je typt en wat jouw aanwezigheid overal waar ik je onder welke naam tegenkom teweeg brengt. Maar waar kom je mee? 'Iemand anders begon'. Een opmerking van kleuterachtig niveau die exact in lijn is met de rest van je inbreng hier.

Achja... het zal allemaal wel.

Je bent gewoon een kansloze onopgeleide carrièreloze mensenschuwe paranoïde vrijgezel die op kosten van de belastingbetaler en overheid kunstmatig in leven wordt gehouden in een sociale huurwoning en zich tegen alles en iedereen afzet die het in z'n leven verder heeft geschopt dan jij (wat praktisch geldt voor iedereen die een boer kan laten) en die z'n leven wat glans probeert te geven door pissingcontests op de zoeken op gitaarfora zodat hij weer de gelegenheid heeft gecreëerd om zelf te kunnen roepen hoe slim en knap hij wel niet is omdat er blijkbaar niemand anders in de buurt is die wel eens een complimentje geef.

Veel succes met je volgende kuttopic 'ontstemt jouw gitaar ook wel eens', 'verandert een pedaaltje je geluid' of 'heeft al iemand gemerkt dat het buiten kouder is dan vier maanden geleden' en ik hoop voor je dat het snel genoeg ontspoort.

Kijk Da Vinci, wanneer ik je even op je nummer zet na een zeikerige opmerking op een doodgewone vraag, wanneer naar aanleiding daarvan een of ander mafkees mij iets behoorlijk engs en naars toewenst (iets met droog en reet) dan moeten jij en dat figuur niet gaan zitten janken wanneer ik even keihard terug mep.

En nee Da Vinci, jammer voor jou ben ik niet onopgeleid. Mijn VWO heb ik inderdaad niet geheel afgemaakt. Maar ik heb wel een vakdiploma op MBO niveau plus een aantal jaren relevante werkervaring.
En ik kan het mis hebben maar ik denk dat jij dat vakdiploma op MBO niveau nooit zal halen. Die materie is namelijk wel even wat anders dan bij die hobbystudie van jou.

Enne Da Vinci, wanneer jij blijkbaar zo succesvol bent en veel glans aan je leven hebt gegeven, wat doe jij dan zo vaak op fora die jij bestempeld als een soort toevluchtsoord voor losers?ja

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 21:24 door Tommie49.
Datum: 27/11/2018 21:18

Quote:
scrib

Compleet onnodig overtrokken reactie weer. Komen we echt geen reet mee verder.

Prima scrib. Zoals je aangeeft is er een hoop langs je heen gegaan. De hoop dat we nog iets verder komen is bij mij al lang verdwenen. Die klojo heeft eerst gitaarnet geterrorisseerd van vanaf het moment dat hij daar uitgerangeerd was kwam hij hier mijn PM box volplempen alsvolgt wordt ik gepakt op alles wat ik zeg en het was slechts een kwestie van tijd voordat ook de rest in deze gezelligheid werd gesleurd.

Even wat quotjes van de laatste dagen...

Quote:
Tommie49

He da Vinci heb jij nog contact met die ene ruige Fries. Prachtig was dat. Ik was een tijdje weg en toen kregen ze onderling ruzie. Wanneer ze hun negativiteit niet meer op een buitenstaander kunnen projecteren dan gaat het intern rommelen.ja

Quote:
Tommie49

He Da Vinci even tussendoor, doe die topzware ruige Fries de groeten van me. Ha ha, ik blijf lachen als ik aan die gast terugdenk.

Quote:
Tommie49

En wat die Fries betreft, kijk maar of je hem nog de groeten doet. dat ik daar nog weleens aan terug denk is omdat ik nogal een groot rechtvaardigheidsgevoel heb. En bij die gast was het uiteindelijk duidelijk een schoolvoorbeeld van '' wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in''. ja dat geeft wel enige voldoening.

Quote:
Tommie49

Eerst nog een ijsje, wel vegan als het even kan. Maar Onno blijft een domme klotelul.

Quote:
Tommie49

Quote:
Tommie49

Leg nou toch eens uit waarom jij behoefte hebt aan rottigheid joh. Gedonder thuis misschien?

Quote:
Tommie49

Ik weet niet wat die Funkadelic allemaal loopt te schrijven want dat lees ik niet (sorry Scrib). Maar mijn gevoel zegt dat hij weer loopt te zieken.

Quote:
Tommie49

Quote:
Tommie49

Je zit in de marketing geloof ik ouwe. Dat dacht ik al. Dat zijn van die hobbystudies waar iedereen met inzet en ploeteren wel in kan slagen. Ik had dus toch gelijk.

Waarom heb je dat over die brede scheiding eigenlijk weggelaten in de quote? Flauw en goedkoop he Da Vinci? Bijna net zo flauw en goedkoop als dat geintje met die smartphone.

Ik ben hier 14 jaar lid en wil graag het forum nog een beetje in leven houden. Maar hier wordt je toch gewoon serieus niet vrolijk van...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 21:26 door Da Vinci.
Datum: 27/11/2018 21:20

Quote:
Tommie49

Die materie is namelijk wel even wat anders dan bij die hobbystudie van jou.

Heel anders Tommie. Je zegt niet wat jij hebt gedaan, je weet niet wat ik heb gedaan. Maar het was vast heel anders. En veel moeilijker, en leuker en weet ik het allemaal.

Datum: 27/11/2018 21:27

Financiéle administratie Da Vinci, daar moet je wel wat analytisch vermogen voor bezitten.

Maar je bent je echt niet bewust van je eigen negatieve rol en de negatieve rol van je vriendjes. En wat was je blij zeg toen ik destijds een tijdelijke ban had. Je hebt destijds de meest extreme smiley toegepast om je ziekelijke vreugde daarover nog wat kracht bij te zetten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2018 21:31 door Tommie49.
Datum: 27/11/2018 21:38

Quote:
"Da Vinci"

Kijk Da vInci ik kan ook wel een lijst maken met quotes met zeer foute opmerkingen van jou kan maar daar heb ik even geen zin in. Kijk wat je hierboven zegt, dat is nou typerend voor jou.
Datum: 27/11/2018 21:48

Quote:
Tommie49

Financiéle administratie Da Vinci, daar moet je wel wat analytisch vermogen voor bezitten.

Ah, je hebt écht geen flauw idee van wat ik doe ROTFL

zwaaiend

Datum: 27/11/2018 21:53

Goed zo Da Vinci, laat je maar weer kennen joh. Ik geef duidelijke voorbeelden van jou wangedrag en jij klets er weer vrolijk overheen en doet net of je neus bloedt.
Datum: 27/11/2018 23:51

Quote:
Tommie49

Goed zo Da Vinci, laat je maar weer kennen joh. Ik geef duidelijke voorbeelden van jou wangedrag en jij klets er weer vrolijk overheen en doet net of je neus bloedt.

Ik interpreteer dat maar even als een nee knipoog

Natuurlijk valt er van mij genoeg te quoten. Je mist het punt wederom.

Ik hoopte dat je zou zien wie er steeds off-topic zaken bij sleepte zoals situaties met Friezen of Facebook info die je weer omzet in aantijgingen. Zet je analytisch vermogen anders ff aan...

Waarom doe je dat steeds en welk resultaat verwacht je daarvan?

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 5

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen