Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
20201027_123219.jpg 3.42 MB open | download Anno 27/10/2020 Bericht lezen
berichtAxe fx 3bijlage
Gepost door: Anno
Datum: 27/10/2020 12:41

Deze apparaat is goedkoper dan al die processors in het laatste 24 jaar dat ik betaalde.
Superiur geluid zonder compromis echt om te geniten.
Boss gt 1000 die ik daarvoor had is niet te vergelijken en eigenlijk is boss zijn geld niet waard.

berichtRe: Axe fx 3
Gepost door: Back
Datum: 27/10/2020 16:23

Ok. Wat wil je er nu dan voor betalen?
Datum: 27/10/2020 16:52

Ik heb al betaald
Gepost door: TrannyMilker
Datum: 27/10/2020 17:42

Quote:
Back

Waarom reageer je nog dit vorem wacht op ophefing!!!!
Datum: 27/10/2020 18:10

Quote:
TrannyMilker

Back
Waarom reageer je nog dit vorem wacht op ophefing!!!!
In het kader van het lopende onderzoek, en de privacy van de betrokken personen, kunnen hierover geen nadere mededelingen worden gedaan.
Gepost door: TrannyMilker
Datum: 27/10/2020 18:53

Dit forum wordt nu al bijna een jaar lang "bijna opgeheven"
Datum: 28/10/2020 12:36

Jammer dat dit forum is zo geworden.
Ooit hebben wij elkaar op dit forum ondersteunt om beter gitaristen te worden en taal van jongens hebben mij ik andere aangemoedigd om zelf te ontwikkelen als gitarist.
Laatste jaren hoor ik alleen gezeik vooral als je zelf iets post.
Er zijn duizenden leden en daar van spelen 10 Jongens een solo op een backing, wat super leuk is zelf als je dat niet kan dan is het nog leuker leer je iets.
Maar nee er komt een groep die blijkbaar zoekt aandacht op verkeerde manier.
Datum: 28/10/2020 13:27

Quote:
Anno

Jammer dat dit forum is zo geworden.
Ooit hebben wij elkaar op dit forum ondersteunt om beter gitaristen te worden en taal van jongens hebben mij ik andere aangemoedigd om zelf te ontwikkelen als gitarist.
Laatste jaren hoor ik alleen gezeik vooral als je zelf iets post.
Er zijn duizenden leden en daar van spelen 10 Jongens een solo op een backing, wat super leuk is zelf als je dat niet kan dan is het nog leuker leer je iets.
Maar nee er komt een groep die blijkbaar zoekt aandacht op verkeerde manier.

Ja Anno, dat is inderdaad jammer maar het is nu eenmaal niet anders. Het lijkt erop dat veel mensen nu contact met elkaar via Facebook. Daarnaast kwamen er steeds meer mensen bij die - laat ik het netjes zeggen - rotzooi gingen trappen.
Zelf denk ik dat de tijd van internetfora een beetje voorbij is. Ook bij GitaarNet.nl loopt het aantal bezoekers terug.
Ik was een beetje flauw naar jou, omdat ik volstrekt geen idee had/heb wat je met jouw post bedoelde; je had geen duidelijke vraag.
Datum: 28/10/2020 20:32

Ik wilde zeggen dat Axe fx 3 eindelijk een apparaat is die voldoet aan wensen van een gitarist en al die geld die ik betaalde voor al die anderen processors die ook duur waren en aantalen dat ik gekocht heb in hoop dat het zou werken niet kunnen meten met Fractal.
Waarom moest ik zo lang wachten en waarom zijn wij vind ik beetje belazerd in al die jaren door Boss en anderen.
De prijs van fractal vind ik daarom dan niet te duur en vind ik wel jammer voor al die tijd vechtend en teleurgesteld met al die plastieken troep de laatste 25 jaar.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 18/11/2020 13:32

Ben wel benieuwd naar die Axe FX3. Zou zo niet weten waar je zo'n ding in Nederland kan kopen terwijl Kemper veel breder te krijgen is.

Maar om nou te zeggen dat je jarenlang belazerd bent door Boss... Je hebt die spullen altijd zelf kunnen testen om te zien/horen wat het was en als volgt besloten om te verkopen.
En het is digitale techniek hè... Volgend de huidige maatstaven was mijn Pentium 100 met 1,2 gig schijf uit '94 destijds ook wat overpriced maar toen was het 't neusje van de zalm.

Hier had uw advertentie kunnen staan.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen