Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
20201217_200520.jpg 2.11 MB open | download ron smit 17/12/2020 Bericht lezen
berichtHX Stompbijlage
Gepost door: ron smit
Datum: 17/12/2020 20:16

Wil hem jullie niet onthouden. Mijn nieuwste aanwinst.
Echt leuk speelgoed, in ieder geval voor thuis. Ben benieuwd hoe het houdt in de band (als we weer eens spelen).

Zie hier voor de modellen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/12/2020 22:24 door ron smit.

berichtRe: HX Stomp
Gepost door: chris89
Datum: 20/12/2020 07:37

Proficiat Ron. (Toch nog iemand die dit leest op dit terminale forum knipoog )

Heb de HX stomp zelf enkele dagen gehad om mee te spelen, maar daarna geretourneerd. Kon niet wennen aan het 'digitale' geluid en voor mij persoonlijk was het toch een beperkte use-case.

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
berichtRe: HX Stomp
Gepost door: ron smit
Datum: 20/12/2020 18:35

Ja. dat snap ik. De techniek is heel mooi, maar er gaat niets boven het echte werk. Als je wat tweakt, kom je wel een heel eind (en het scheelt een boel sjouwen/aansluiten).
Ik ga in de band wellicht alleen de effecten gebruiken, met de pre-amps als overdrive/boost (naast de best wel goede overdrives zelf die erin zitten). Eens kijken hoe het werkt.

Voor de leden van dit (toch wel helaas terminale) forum heb ik naar 2 dingetjes met de Stomp gelinkt.

[drive.google.com]
[drive.google.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/12/2020 18:43 door ron smit.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen