Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Apparatuur
berichtSamson Stage 55 wireless system
Gepost door: Marc
Datum: 22/01/2021 07:45

Goedemorgen allen,

Ik heb onlangs een draadloos systeem gekocht. Het betreft een Samson Stage 55. Ik heb het ding uitgetest maar ik verlies mega veel vermogen. Herkent iemand dit en heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb m slecht uitgetest op mn oefenversterktje (15 watt). Niet op mijn Marhall buizen stack.

Dank alvast.
berichtRe: Samson Stage 55 wireless system
Gepost door: Back
Datum: 22/01/2021 09:41

Terug naar de leverancier, denk ik dan...
Datum: 22/01/2021 10:42

Dank voor jouw reactie Back.
Ja dat snap ik. Deal is via MP gegaan als ik de reviews lees moet het een prima systeem zijn. Setje ziet er ook nog als nieuw uit. De verkoper beaamt het vermogenverlies maar zou op te vangen zijn. Ik ga straks mijn Marshall even halen uit de repetitieruimte halen en even kijken wat ik met gain kan doen.
Gepost door: scrib
Datum: 23/01/2021 09:26

Zie in de handleiding dat er in de batterijklep van de zender nog een gain potmetertje is verstopt. Heb je die al geprobeerd? De volumeknop op de ontvanger had je al gevonden gok ik. Als je naar de LED audio meter voorop de ontvanger kijkt, komt er dan ook wat binnen of niet?

--
Keep strumming Phil
Datum: 28/01/2021 08:40

Bedankt voor jouw reactie. Signaal komt goed door op de ontvanger. Extra gain potmetertje gevonden inderdaad maar dit verhelpt hey euvel ook niet. Ik denk zelf dat het fout gaat de ingang van het kastje bij de gitaar. Geen goed contact zeg maar.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen