Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
berichtKerry of Bush?
Gepost door: Ben
Datum: 04/03/2004 17:07

Wie moet er winnen van jullie in november of oktober in de VS met de presidentsverkiezingen? Kerry of Bush?
Ik ben voor Kerry, aangezien hij gelukkig wat linkser is dat onze grote vriend George W, die al het geld van zijn regering stopt in zinvolle zaken als 'oorlogsvoering' en nog liegt over de toedracht van de oorlog ook.
Kerry for president!

Ben
berichtRe: Kerry of Bush?
Gepost door: camps andries
Datum: 04/03/2004 18:15

KERRY!!!

NO BUSH-****
Gepost door: Wout Standaert
Datum: 04/03/2004 18:38

natuurlijk kerry! die bush wilt daar ff gaan besparen op gezondheidszorg en zo om de 'veiligheid' van zijn land te verbeteren, hallo maak dat de ganzen wijs, bush is een blaaskaak wiens enige reden om irak aan te vallen de olie was. het wordt tijd dat amerika eens van zijn wolk wordt geschoten, dat er eens een echte president komt in plaats van een sensatiegerichte aap met 'ubermensch-achtige' denkwijze over 'zijn volk', de amerikanen, die de grootste militaire macht hier op aarde hebben en het grootste aantal advocaten (de gemakkelijkste studies voor advocaat ook), maar waar tegelijk talloze moorden per dag worden gepleegd, waar geen sociale zekerheid is, waar de helft van de jongeren met een wapen rondloopt... en dan zitten ze te zeveren als er één tiet in beeld komt of als er een italiaan een kopie van de david van michelangelo in zijn tuin zet, zogezegd aanstootgevend. sorry dat ik hier zo op amerika zit te kankeren, ik weet dat er heel goede amerikanen zijn, maar naar het schijnt zijn 95 procent van de amerikanen de amerikanen die we op tv zien, en het land wordt momenteel geregeerd door machtswellusten als bush jr. en colin powell, met tony blair in hun kielzog. ik ben blij dat saddam hoessein weg is, maar het had ook minder mediagericht gekund.

conclusie: ik ben voor verandering, dus kerry (als ik een fout heb gemaakt in mijn redevoering, zet die dan aub ook ff recht tong uit de mond grijns)
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 04/03/2004 19:29

Kerry dan maar, als Bush maar oprot.

Hades
Gepost door: Javaca
Datum: 04/03/2004 19:58

Kerry dan maar.

Met George Walker Bush heb ik het wel gehad. schietend
Als er toch een walker moet komen doe dan maar Johnny Walker koekoek!
Gepost door: Richard
Datum: 04/03/2004 21:00

kunnen we Balkenende niet naar de Joenaaitmesteeds sturen? klappend
Gepost door: MjS
Datum: 04/03/2004 21:07

heel erg blij

Joenaaitmesteeds...die is goed!

Ja, ik ben ik ook voor Kerry (nouja, meer tegen Bush dan voor Kerry)!

Enneh, als Balkenende naar de USA gaat, krijgen wij dan Bush ofzow??!! knipoog

Gepost door: Stinooo
Datum: 04/03/2004 21:14

hahaha, nouja dan maar liever JP tandpastagrijns
Wantijpop 2013 berichtRe: Kerry of Bush?
Gepost door: Jeroen
Datum: 04/03/2004 21:39

Ik heb me niet verdiept in de Amerikaanse publiek en die hele strijd om het nieuwe presidentsschap, maar feit is dat die Bush daar wat mij betreft weg moet.
Gepost door: Steef
Datum: 04/03/2004 21:51

*is het eens met Jeroen*

Kerry dan maar blij
Gepost door: klaas de gitaartiest
Datum: 04/03/2004 22:20

kerry natuurlijk, bush is de grootste eikel op de hele wereld. En om het een beetje bij de muziek te houden, hoeveel liedjes zijn er niet waarin bush wordt uitgekakt????
Dat die gast ooit president geworden is, ik snap het niet. Het liefst van al zou ik hem op zijn domme smoel slaan. Ale, neem nu hoe hij naar de camera kijkt wanneer hij een toespraak houdt: echt zo'n blik van "ik ben dé man, god op aarde en ik ga de wereld redden". Wat-een-eikel. En al die mensen die hij de dood heeft ingejaagd, die denkt alleen aan vechten. En wanneer vechten? ALs hij er ZELF voordeel uithaalt. Toen het oorlog was in Kosovo, is er daar één Amerikaan geweest???? NEE
waarom niet? omdat daar niks te vinden is.
MAAR IRAK! heel irak zit vol olie.
*zucht*

besluit: ik ga mij opgeven voor het presidentschap
dus: STEM OP MIJ (aleja de Amerikanen onder ons toch)
Gepost door: camps andries
Datum: 04/03/2004 22:26

hij is president geworden omdat hij geld heeft (had)!
Iedereen die geld heeft in de USA kan president worden..
De verkiezingen zijn echte 'om het meeste geld uitgeven aan publiciteit' campagnes..
LOSERS..

KERRY HAS TO WIN..
peace man..
Datum: 04/03/2004 23:02

En hoe kwam hij aan dat geld?
Het bedrijfsleven! Grote, invloedrijke bedrijven die hem steunen. Zodat hij min of meer gedwongen wordt om weer bepaalde dingen te beloven en die beloftes waar te maken en andere dingen juist weer NIET te doen omdat hij die bedrijven daarmee weer in de weg zit. Gebeurt vrij veel in de VS.
Datum: 05/03/2004 09:00

...that's life, Jeroen. Get used to it.

Gebeurt niet alleen in de US.

Martin

schijnheilig
Gepost door: Robvp
Datum: 05/03/2004 12:59

Kerry!! Al zal het wel weer uitlopen op het kiezen tussen twee kwaden... maar dommer, orthodoxer en rechtser dan Bush is toch wel onmogelijk (hoop ik).

Maar ja, lees ik laatst; KPGM spekt de Bush kas voor $400.000 en de Kerry kas voor $90.000. Het bedrijfsleven is wel blij met preventieve oorlogen, veel olieboringen, weinig milieumaatregelen.. en de Bolkensteinachtige lobby is erg machtig. Geld is macht en vice versa en daar weer het omgekeerde van of zo gek
Datum: 05/03/2004 14:27

Bush mag van mij ook wel een eind optiefen. In eigen land maakt ie er een zooitje van en om daar dan maar de aandacht vanaf te leiden begint ie ergens anders een oorlog. Hypocriete bastard!!

Nu zijn die Amerikanen natuurlijk allemaal zo hypocriet als het maar kan, natuurlijk. Een blote tiet op tv daar spreken ze schande van belerend, maar ondertussen kijken ze wel allemaal naar Jerry Springer. Doet me denken aan dat liedje van de Heideroosjes “Jerry rules in the land of the free.”

Ik denk trouwens niet dat het onder Kelly veel beter zal zijn als ie de verkiezingen wint. Het zal me trouwens ook niets verbazen als Bush op het laaste moment met osama bin Laden op de proppen komt, als ultieme verkiezingsstunt klappend

Datum: 05/03/2004 17:04

Bush, Donner & Balkenende, Het toonbeeld van de vergereformeerdjarenvijftighuiskamerkoekjebijdetheeperzischtagelkleedmammathuisbijdekinderenenpappadekostwinnertendens die de laatste jaren door de politiek ging. kotsend
Frans de Meijer berichtRe: Kerry of Bush?
Gepost door: Frans de Meijer
Datum: 05/03/2004 17:32

Kennen jullie George Dubya Bush' CV al?
(Sorry, 't is - tegen de Gitaar.net regels in - wel in het Engels)

----

President George W. Bush
1600 Pennsylvania Ave. NW
Washington, DC 20500

EDUCATION AND EXPERIENCE:

LAW ENFORCEMENT:

I was arrested in Kennebunkport, Maine, in 1976 for driving under the influence of alcohol. I pled guilty, paid a fine, and had my driver's license suspended for 30 days. My Texas driving record has been "lost" and is not available.

MILITARY:

I joined the Texas Air National Guard and went AWOL. I refused to take a drug test or answer any questions about my drug use. By joining the Texas Air National Guard, I was able to avoid combat duty in Vietnam.

COLLEGE:

I graduated from Yale University with a low C average.
I was a cheerleader.

PAST WORK EXPERIENCE:

I ran for U.S. Congress and lost.

I began my career in the oil business in Midland, Texas, in 1975. I bought an oil company, but couldn't find any oil in Texas. The company went bankrupt shortly after I sold all my stock.

I bought the Texas Rangers baseball team in a sweetheart deal that took land using taxpayer money.

With the help of my father and our right-wing friends in the oil industry (including Enron CEO Ken Lay), I was elected governor of Texas.

ACCOMPLISHMENTS AS GOVERNOR OF TEXAS:

I changed Texas pollution laws to favor power and oil companies, making Texas the most polluted state in the Union.

During my tenure, Houston replaced Los Angeles as the most smog-ridden city in America.

I cut taxes and bankrupted the Texas treasury to the tune of billions in borrowed money.

I set the record for the most executions by any governor in American history.

With the help of my brother, the governor of Florida, and my father's appointments to the Supreme Court, I became President after losing by over 500,000 votes.

ACCOMPLISHMENTS AS PRESIDENT:

I am the first President in U.S. history to enter office with a criminal record.

I invaded and occupied two countries at a continuing cost of over one billion dollars per week.

I spent the U.S. surplus and effectively bankrupted the U.S. Treasury.

I shattered the record for the largest annual deficit in U.S. history.

I set an economic record for most private bankruptcies filed in any 12-month period.

I set the all-time record for most foreclosures in a 12-month period.

I set the all-time record for the biggest drop in the history of the U.S. stock market.

In my first year in office, over 2 million Americans lost their jobs and that trend continues every month.

I'm proud that the members of my cabinet are the richest of any administration in U.S. history. My "poorest millionaire," Condoleeza Rice, has a Chevron oil tanker named after her.

I set the record for most campaign fund-raising trips by a U.S. President.

I am the all-time U.S. and world record-holder for receiving the most corporate campaign donations.

My largest lifetime campaign contributor, and one of my best friends, Kenneth Lay, presided over the largest corporate bankruptcy fraud in U.S. History, Enron.

My political party used Enron private jets and corporate attorneys to assure my success with the U.S. Supreme Court during my election decision.

I have protected my friends at Enron and Halliburton against investigation or prosecution. More time and money was spent investigating the Monica Lewinsky affair than has been spent investigating one of the biggest corporate rip-offs in history.

I presided over the biggest energy crisis in U.S. history and refused to intervene when corruption involving the oil industry was revealed.

I presided over the highest gasoline prices! in U.S. history.

I changed the U.S. policy to allow convicted criminals to be awarded government contracts.

I appointed more convicted criminals to administration than any President in U.S. history.

I created the Ministry of Homeland Security, the largest bureaucracy in the history of the United States government.

I've broken more international treaties than any President in U.S. history.

I am the first President in U.S. history to have the United Nations remove the U.S. from the Human Rights Commission.

I withdrew the U.S. from the World Court of Law.

I refused to allow inspectors access to U.S. "prisoners of war" detainees and thereby have refused to abide by the Geneva Convention.

I am the first President in history to refuse United Nations election inspectors (during the 2002 U.S. election).

I set the record for fewest number of press conferences of any President since the advent of television.

I set the all-time record for most days on vacation in any one-year period.

After taking off the entire month of August, I presided over the worst security failure in U.S. history.

I garnered the most sympathy for the U.S. after the World Trade Center attacks and less than a year later made the U.S. the most hated country in the world, the largest failure of diplomacy in world history.

I have set the all-time record for most people worldwide to simultaneously protest me in public venues (15 million people), shattering the record for protest against any person in the history of mankind.

I am the first President in U.S. history to order an unprovoked, pre-emptive attack and the military occupation of a sovereign nation. I did so against the will of the United Nations, the majority of U.S. citizens, and the world community.

I have cut health care benefits for war veterans and! support a cut in duty benefits for active duty troops and their families -- in war time.

In my State of the Union Address, I lied about our reasons for attacking Iraq, then blamed the lies on our British friends.

I am the first President in history to have a majority of Europeans (71%) view my presidency as the biggest threat to world peace and security.

I am supporting development of a nuclear "Tactical Bunker Buster," a WMD.

I have so far failed to fulfill my pledge to bring Osama Bin Laden and Saddam Hussein to justice.
-UPDATE: Saddam has been captured, but justice has yet to be served.

RECORDS AND REFERENCES:

All records of my tenure as governor of Texas are now in my father's library, sealed and unavailable for public view.

All records of SEC investigations into my insider trading and my bankrupt companies are sealed in secrecy and unavailable for public view.

All records or minutes from meetings that I, or my Vice-President, attended regarding public energy policy are sealed in secrecy and unavailable for public review.

PLEASE CONSIDER MY EXPERIENCE WHEN VOTING IN 2004.

----

Met andere woorden: Go Kerry!!!!!!!

Bericht bewerkt (05-03-2004 17:39)
Datum: 05/03/2004 17:46

Nu Kerry en bij de volgende verkiezingen Schwarzenegger!!!! aanbiddend aanbiddend aanbiddend
Datum: 05/03/2004 18:04

Kerry dan maar.

Al zou ik zeggen; Greenpeace aan de macht ! knipoog
Gepost door: Wout Standaert
Datum: 05/03/2004 18:22

schandalig toch die bush, hopen dat kerry beter is

[www.foulds2000.freeserve.co.uk]
dit illustreert de boosdoeners goed! (misschien wel een beetje oud)
Datum: 06/03/2004 12:45

schietend45% Bush
44% Kerry momenteel

Datum: 06/03/2004 20:47

De CV van Bush?

Deel van de Cu2 van Bush:

------------------------------------------------------------
Name: George Walker Bush
Date of birth: July 6
Year: 1946
Sex: No thank you

Why president?
Because I am a son of my daddy.

Why a war?
Because my daddy lost a war and I want to show him I can play better.

------------------------------------------------------------
Datum: 06/03/2004 20:49

Die gast is op dezelfde dag jarig als ik schietendgefrustreerd gefrustreerd woedend gefrustreerd gefrustreerd

Bericht bewerkt (06-03-2004 20:51)

Save a tree, eat a beaver...
Gepost door: Paul
Datum: 08/03/2004 17:40

Ja en ik ben het er weer eens niet mee eens... Ik steun Bush! (gevaarlijk hier). En Schwarzenegger is trouwens van dezelfde partij als Bush dus...
Datum: 08/03/2004 19:51

'This is George Dubya Bush, and this is MY United States of Whatever!'
Gepost door: Robvp
Datum: 09/03/2004 07:53

God Bless America and forget about the rest of the world!
Gepost door: Steef
Datum: 09/03/2004 11:17

Welcome in Bush' bush...
Gepost door: bert drijkoningen
Datum: 21/03/2004 14:02

kerry tuurlyk
die gaat ook winne heel zeker
wist ge da eel veel amerikane in irak nu tege bush zyn
Gepost door: Koen
Datum: 21/03/2004 16:17

jammer genoeg zitten er meer Amerikanen in Amerika dan in Irak. gefrustreerd

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen