Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige Eerste... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 Huidige pagina: 156 van 156
berichtschouderophalend Re: Wist u dat?
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 10/03/2014 11:45

Wilde ik gisteren al melden maar bieke verplichtingen elders...
Zaterdag was ik bij Vandenbergs Moonkings, wat een feest (ondanks wat schoonheidsfoutjes) zou me niet verbazen als die met een jaar gewoon Moonkings heten. Maar dudes, wat een leuke avond: goeie band met puike zanger en natuurlijk onze eigen onvolprezen Adje op zijn Gibsons en Ovation ((laatste is toch bij uitstek geschikt voor optredens, zeker de shalow body).

Wat een feest, volgende keer weer.

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 10/03/2014 16:23

Quote:
"Kees Vlees"

Wilde ik gisteren al melden maar bieke verplichtingen elders...
Zaterdag was ik bij Vandenbergs Moonkings, wat een feest (ondanks wat schoonheidsfoutjes) zou me niet verbazen als die met een jaar gewoon Moonkings heten. Maar dudes, wat een leuke avond: goeie band met puike zanger en natuurlijk onze eigen onvolprezen Adje op zijn Gibsons en Ovation ((laatste is toch bij uitstek geschikt voor optredens, zeker de shalow body).

Wat een feest, volgende keer weer.

ook goeie bassist en drum natuurlijk, zou ik haast vergeten.

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele
Gepost door: Da Vinci
Datum: 14/03/2014 13:31

- Ik zojuist een kaartje op de kop heb getikt voor Dream Theater in de 013 op 16 juli
- en ik me afvraag of een bevalling onder de annuleringsvoorwaarden valt, want dat kan nog wel eens roet in het eten gooien...

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtschouderophalend Re: Wist u dat?
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 14/03/2014 14:05

Quote:
"Da Vinci"
- en ik me afvraag of een bevalling onder de annuleringsvoorwaarden valt, want dat kan nog wel eens roet in het eten gooien...

Je bedoelt annuleren van een reservering van een ticket?
Volgens mij moet je daar een annuleringsverzekering van Ticketmaster voor hebben.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Gepost door: Da Vinci
Datum: 14/03/2014 14:21

Ja ik heb er voor de zekerheid een annuleringsverzekering bij afgesloten. Kost iets van 3.85. Stond wel dat complicaties bij een zwangerschap reden tot annuleren kunnen zijn. Maargoed, ik weet niet of een bevalling onder "complicaties" valt (mits dit rond de uitgerekende datum plaatsvind natuurlijk). Ik kan wel wat argumenten verzinnen waarom dit niet het geval zou zijn namelijk knipoog

Maargoed, ik wil deze eigenlijk niet missen dus heb de gok maar genomen. In het ergste geval kost het 6 tientjes en daar koop je tegenwoordig nog geen 5 bussen nutrilon voor (de hypoallergeen variant dan hè).

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Angelo
Datum: 14/03/2014 15:03

Annuleren is toch niet nodig,ze kan het best wel een paar uurtjes ophouden mocht het nodig zijn

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 14/03/2014 18:45

Quote:
Angelo

Annuleren is toch niet nodig,ze kan het best wel een paar uurtjes ophouden mocht het nodig zijn

Precies, je vrouw mag best wel een beetje rekening met je houden hoor, kom op zeg! Altijd dat aanstellerige gedoe als "ze" moeten bevallen...
Gepost door: Roel
Datum: 13/11/2014 00:01

Ik momenteel nachtdienst heb en mij stierlijk verveel..
Gepost door: Muaddib
Datum: 22/07/2019 00:05

Dit eens het best lopende draadje was op dit forum?
Pagina's: Vorige Eerste... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 Huidige pagina: 156 van 156

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen