Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 4
berichtRe: gitaarnet.nl
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 17/05/2010 23:50

Quote:
Tot dusver is er bij hoge uitzondering 1 keer een IP-ban uitgedeeld

Tot mijn grote schaamte moet ik dit herstellen. Er is maarliefst twee maal een IP-ban ingesteld. In n van deze gevallen heb ik na herhaaldelijk waarschuwen het account opgeruimd. Een zwarte bladzijde (zo gekleurd door Musicman naar het schijnt) in de geschiedenis van gitaar.net.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/05/2010 00:02

O dzjee. En dat nog wel op je verjaardag. Maar dan ng. 2 IP bans op 11 jaar... toch netjes?
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 18/05/2010 04:25

En dus ook maar 2 bans op 37 jaar voor mij.
Niet slecht inderdaad knipoog

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Zilty
Datum: 18/05/2010 08:24

Op die andere site hield scali het veel minder lang vol. Dat is natuurlijk voornamelijk toe te schrijven aan mijn engelen geduld knipoog.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 19/05/2010 00:36

Design is gewoon erg chill op gitaar.net, misschien wel een beetje verslavend, check t nou wel paar jaar toch elke dag, ook al heb ik vaak niks te zoekentong uit de mond grijns
Gepost door: Tommie49
Datum: 04/10/2018 11:54

Quote:
"Da Vinci"

Roel
Ik heb inmiddels een berisping voor het zwart maken van HAAR Guitarsgrinnikend, verder, prima site om info vandaan te halen, verder niets..

Hoewel ik hier niet meer zo veel meer post als vroeger lees ik nog wel veel op dit forum en mi. zou hier ook wel een berisping-systeem ingevoerd mogen worden met uiteindelijk een definitieve ban. Er zijn hier ook enkele mensen die continu maar posten voor het posten, de domste vragen stellen, als ze antwoord krijgen wat ze niet bevalt uit hun pukkelige vel springen en met iedereen de strijd aan gaan om hun gelijk te halen.

Hier zijn de mods behoorlijk vrij waardoor mensen vaak door hun mede-forumgebruikers worden aangesproken op hun gedrag. Omdat dat er niet altijd even soft aan toe gaat besluiten sommige mensen dan uiteindelijk zelf maar om te gaan (en soms ook weer om terug te komen). Dat is voor vele blijkbaar iets te vrijblijvend, anders had je deze quote van jou niet kunnen maken knipoog

Maw: de mensen die op gitaarnet.nl berispingen krijgen zijn waarschijnlijk ook de mensen die hier op gitaar.net hard aangepakt worden (lees: uitgekotst worden). Alleen gebeurt dat hier niet achter de schermen.

Ik kwam dit toevallig tegen. Nou Da Vinci dit moet jij nodig zeggen. Mijn ervaring is dat het jou helemaal niets uitmaakt wanneer mensen de grofste dingen uitkramen. Zolang het volgens jou maar tegen de ''juiste'' personen gebeurt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/10/2018 11:57 door Tommie49.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 04/10/2018 14:52

Wow, ben je al in 2010 met teruglezen klappend

Wel leuk om te zien dat ik toen, nog geen 25 jaar oud, al visionair was. Want de analyse van toen klopt vandaag de dag nog steeds!

Quote:
"Da Vinci"

Er zijn hier ook enkele mensen die continu maar posten voor het posten,[..] en met iedereen de strijd aan gaan om hun gelijk te halen.

Zie maar eens, naast het oprakelen van deze discussie van 8 jaar terug, hoe het een paar weken geleden k al gebeurden dat er totaal zonder enige raakvlak met gitaren of wat dan werd gepost;
[www.gitaar.net]

En wat zie je meteen terug in dat draadje:
Quote:
"Da Vinci"

mensen vaak door hun mede-forumgebruikers worden aangesproken op hun gedrag.

En wat is resultaat van Bricker en Brad op gitaarnet en van Tommie op gitaar.net:
Quote:
"Da Vinci"

de mensen die op gitaarnet.nl berispingen krijgen zijn waarschijnlijk ook de mensen die hier [...] uitgekotst worden).

I rest my case professor

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 04/10/2018 15:24

Inderdaad je was toen je 25 was blijkbaar al zoals je nu bent.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 05/10/2018 20:39

Tering Brad.... oprecht gemeende tip: laat t gaan. Zoek een hobby ofzo.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 05/10/2018 23:46

Nou het viel mij gewoon op. Zo liet hij ook en keer weten dat hij zich nogal stoorde aan figuren die pis en poep grappen op een forum maken. Maar in de sig van Liam stond een quote van hem waarin hij zegt dat hij moest kakken, en toen ging hij maar schijten en kwam erachter dat hij niet meer hoefde te kakken.

Begrijp je wat ik bedoel? De pot verwijt de ketel.

Overigens de naam is Tommie! Ik noem jou toch ook geen Fusion.

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/10/2018 00:04 door Tommie49.
Datum: 06/10/2018 08:08

Brad, met je 5x gewijzigd.... je zou eens wat minder over Dao moeten praten en t wat meer moeten zijn. Je slaat de laatste tijd veel te vaak op tilt. Terugzoeken in posts van 2010 man.... nogmaals: zoek een leuke hobby. Gitaarspelen ofzo.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 06/10/2018 11:11

Ik heb niet terug zitten zoeken hoor. Denk je nou echt dat ik die moeite ga nemen? Ik kwam er per ongeluk terecht toen ik in google gitaarnet intikte. Toen kreeg ik een opeens paar hits waaronder dit topic. Ja toen was ik wel even benieuwd wat er geschreven werd.
Gepost door: Back
Datum: 06/10/2018 11:16

Quote:
Tommie49
Denk je nou echt dat ik die moeite ga nemen?

Yep
Datum: 06/10/2018 16:43

Quote:
Tommie49

Nou het viel mij gewoon op. Zo liet hij ook en keer weten dat hij zich nogal stoorde aan figuren die pis en poep grappen op een forum maken. Maar in de sig van Liam stond een quote van hem waarin hij zegt dat hij moest kakken, en toen ging hij maar schijten en kwam erachter dat hij niet meer hoefde te kakken.

Dat was geen grap maar een analogie. Dat is iets heel anders en was destijds heel on-topic.

Maar dat kom je binnenkort waarschijnlijk vanzelf een keer tegen nogal blij

Datum: 07/10/2018 09:57

Quote:
Tommie49

Ik heb niet terug zitten zoeken hoor. Denk je nou echt dat ik die moeite ga nemen? Ik kwam er per ongeluk terecht toen ik in google gitaarnet intikte. Toen kreeg ik een opeens paar hits waaronder dit topic. Ja toen was ik wel even benieuwd wat er geschreven werd.
Gozer hou op man.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 07/10/2018 10:47

Het leek mij ook vrij onwaarschijnlijk, maar als je Googled op gitaarnet.nl staat dit draadje idd op de 3e plek, onder gitaarmarkt.nl (2) en gitaarnet.nl (1)...

Datum: 07/10/2018 12:05

Dat vind nou sportief van je Da Vinci dat je even checkt of iets wat op het eerste gezicht wat onwaarschijnlijk lijkt toch klopt. En zoals ook Fusion waarschijnlijk wel weet is het kader van de zoekmachine en het kader waar je een internet adres intikt tegenwoordig met elkaar verbonden.
Dus iets dergelijks kan zomaar gebeuren. Overigens zin om een robbertje te vechten via de PM? O nee, grove opmerkingen hoor je volgens jou open en bloot op het forum te doen zodat iedereen ervan mee kan genieten.grinnikend
Datum: 07/10/2018 13:00

Ik ben best een sportieve jongen hoor. Grove opmerkingen genieten sowieso niet mijn voorkeur, maar om het daarom maar priv te doen zie ik nou niet echt als een vooruitgang qua sportiviteit. Beetje zoals iemand op het voetbalveld een rotschop geven als de scheidsrechter niet kijkt. Dat het niet gezien wordt maakt het nog niet sportief. Het blijft gewoon een actie die niet hoort, net zoals bijvoorbeeld op forum X continu zaken oprakelen uit forum Y en/of een ver verleden.

Datum: 07/10/2018 13:15

Euh dingen oprakelen uit een ver verleden? Zoals refereren aan een eerder account van jaren geleden met naam en toenaam, refereren aan Pm's van jaren geleden waarin iemand terecht zijn ongenoegen uit over zwaar grensoverschrijdend gedrag op een forum? Er is overigens niets mis mee wanneer iemand zijn ongenoegen uit via de PM om een topic verder te ontzien.
Datum: 07/10/2018 19:28

Kom er net vandaan. Wat een niveau daar zeg. Vooral allemaal druk bezig met wat ze eten en hoe ze scheten.

Quote:
ditforumzegt

Van alleen maar praten over gitaren wordt je natuurlijk doodmoe. Wil je het eens ergens anders over hebben

Ja ik speel al lang en graag gitaar en heb daar wel eens wat vragen over. Waarvoor ik graag mijn dankbaarheid toon door anderen te helpen met antwoorden als ik nuttige heb.
Ik wil soms ook wel eens inhaken op een ander onderwerp, maar eigenlijk niet te vaak. En dan liefst niet op een manier van alleen lompe ongepaste reacties.

Is dat hier wel mogelijk? Of zitten hier dezelfde uuuuhhm naja 'gitaristen' als op gitaarnet? Of zitten hier toch meer de echte liefhebbers?
Als het hier wel gezellig is ben ik blij dat ik me hier aangemeld heb.
Datum: 07/10/2018 19:37

Quote:
"Da Vinci"
Er zijn hier ook enkele mensen die continu maar posten voor het posten, de domste vragen stellen, als ze antwoord krijgen wat ze niet bevalt uit hun pukkelige vel springen en met iedereen de strijd aan gaan om hun gelijk te halen.

Hier zijn de mods behoorlijk vrij waardoor mensen vaak door hun mede-forumgebruikers worden aangesproken op hun gedrag. Omdat dat er niet altijd even soft aan toe gaat besluiten sommige mensen dan uiteindelijk zelf maar om te gaan (en soms ook weer om terug te komen). Dat is voor vele blijkbaar iets te vrijblijvend, anders had je deze quote van jou niet kunnen maken knipoog

clownesk

Is het daar anders dan? Of eigenlijk wil ik weten, is het hier echt anders? Is het hier gezellig?
Mogen hier bijvoorbeeld PM's openbaar gemaakt worden? Mag hier iemand uitgescholden worden, maar als hij repliek heeft wordt hij uitgespuugd door een team samenwerkende trollen? Met instemming van de beheerders?

Ik zoek namelijk een forum waar ik gezellig met gitaarliefhebbers kan communiceren. Liefst vooral over gitaren, spelen, en alles wat er omheen komt. Wat je eet of hoe vaak je schijt hoef ik niet te weten. Liefst een forum waar normale communicatie gewaardeerd wordt.
Ga ik dat forum hier vinden?

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/10/2018 19:41 door alterman.
Datum: 07/10/2018 21:43

Ik heb begrepen dat het hier ooit zo is geweest. Dat nieuwelingen wanneer ze er een beetje buiten vallen de vaste stamgasten over zich heen kregen. Nu is dit forum heel erg rustig wat de deelname betreft.
Of dat door dat gedoe van vroeger komt daar zijn de meningen over verdeeld bij de mensen die hier lang zijn en nog weleens komen.

Het is geloof ik wel zo dat je als nieuweling aardig terug kon/kunt meppen hier zonder dat je de leiding op je dak kreeg/krijgt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/10/2018 21:44 door Tommie49.
Datum: 08/10/2018 08:54

Quote:
alterman

Ik zoek namelijk een forum waar ik gezellig met gitaarliefhebbers kan communiceren. Liefst vooral over gitaren, spelen, en alles wat er omheen komt. Wat je eet of hoe vaak je schijt hoef ik niet te weten. Liefst een forum waar normale communicatie gewaardeerd wordt.
Ik ken wel een ander forum waar dat kan. Waar gitaarbouwers, professionele muzikanten etc een weelde van kennis gratis ter beschikking stellen. Gitaarnet.nl. Als je niet wilt weten wat de ander eet etc, ... ze hebben daar t offtopic gedeelte helemaal speciaal daarvoor apart gehouden zodat je t kunt skippen als t je niet interesseert. Goed h?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: bram
Datum: 08/10/2018 09:31

Quote:
FUnkadelic

alterman
Ik ken wel een ander forum waar dat kan. Waar gitaarbouwers, professionele muzikanten etc een weelde van kennis gratis ter beschikking stellen. Gitaarnet.nl. Als je niet wilt weten wat de ander eet etc, ... ze hebben daar t offtopic gedeelte helemaal speciaal daarvoor apart gehouden zodat je t kunt skippen als t je niet interesseert. Goed h?

Hij had nog een eis namelijk :
Quote:
alterman

Mag hier iemand uitgescholden worden, maar als hij repliek heeft wordt hij uitgespuugd door een team samenwerkende trollen? Met instemming van de beheerders?

En dat gaat op gitaar.net echt niet lukken wat een stel viezeriken zijn dat daar zeg
Datum: 08/10/2018 09:35

Hier gaat dat zeker niet lukken, alleen al omdat hier nog veel te weinig mensen komen.
Datum: 08/10/2018 15:45

Ja bram, jij snapt me. Ik zoek een gezellig forum met een minderheid aan trollen.

Quote:
FUnkadelic
Als je niet wilt weten wat de ander eet etc, ... ze hebben daar t offtopic gedeelte helemaal speciaal daarvoor apart gehouden zodat je t kunt skippen als t je niet interesseert. Goed h?

Jammer dat een hoeveelheid en gezelligheid van members meer bepalend zijn voor een sfeer en niet zozeer subtopics. Ik zoek sfeer.

Je maakt me wel nieuwsgierig naar hoe het jou bevalt daar. En hoe bevalt het jou daar?

Quote:
Tommie49

Hier gaat dat zeker niet lukken, alleen al omdat hier nog veel te weinig mensen komen.

Misschien zorgen dat het hier gaat groeien dan?
Ik kan me indenken dat ik niet de enige ben die gewoon als liefhebber met gitaren bezig wil zijn en niet bij "nieuwe berichten" alleen maar topics krijgen die werkelijk niets met gitaren van doen hebben, en verder een hoop gezeik van verveel(en)de toetsbordridders zonder leven op zich af te krijgen.

Dan doe ik maar een oproepje.
Ben je gitaarliefhebber en heb je een hekel aan trollen, kom dan gezellig hier mee doen.

Ik blijf voorlopig gezellig inloggen en over gitaren en gerelateerde onderwerpen kletsen? Jullie ook?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2018 15:54 door alterman.
Datum: 08/10/2018 16:01

Funkadelic is Fusion. En je hebt al ruimschoots kunnen ervaren dat het hem daar best bevalt en ook hoe hij zich daar gedraagt.
Datum: 08/10/2018 17:00

Quote:
Tommie49

Funkadelic is Fusion. En je hebt al ruimschoots kunnen ervaren dat het hem daar best bevalt en ook hoe hij zich daar gedraagt.
WIL JIJ NIET MIJN IDENTITEIT PRIJSGEVEN??? HIER HOORT JE ADVOCAAT NOG VAN!!!

Met je maj7sus4 *proest*

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 08/10/2018 17:34

Jij moet eens ophouden met dat strontvervelende gedoe gast. Jammer dat je me bij de voorgaande drie topics in het theoriegedeelte niet hebt kunnen corrigeren he? dat moet toch aardig frustrerend voor je geweest zijn/
Maar ik laat me door jou niet intimideren jongen. Negeren dat waarschijnlijk wel ja, want niet alleen op het gebied van theorie heb je weinig zinnigs te melden.

Dit akkoord kan van alles zijn, ja zo kennen wij er nog wel een paar.jaheel erg blij

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2018 17:35 door Tommie49.
Gepost door: Back
Datum: 08/10/2018 18:51

Quote:
Tommie49
Jij moet eens ophouden met dat strontvervelende gedoe.

Heb je wel eens bedacht dat dit advies heel erg op jou zelf van toepassing zou kunnen zijn? Jouw gebrek aan zelfinzicht en -reflectie zijn werkelijk stuitend.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 4

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen