Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 4
berichtRe: gitaarnet.nl
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/10/2018 19:16

Wat een zieke mensen zeg. Zijn ze nou gewoon misselijkerts of gefrustreerd vanwege hun dikke schulden waardoor straks beslag gelegd wordt op hun gefinancierde gitaartjes?

De mazzel. Ik ben hier ook weer weg.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 08/10/2018 21:07

Quote:
Tommie49

Jij moet eens ophouden met dat strontvervelende gedoe gast. Jammer dat je me bij de voorgaande drie topics in het theoriegedeelte niet hebt kunnen corrigeren he? dat moet toch aardig frustrerend voor je geweest zijn/
Maar ik laat me door jou niet intimideren jongen. Negeren dat waarschijnlijk wel ja, want niet alleen op het gebied van theorie heb je weinig zinnigs te melden.

Dit akkoord kan van alles zijn, ja zo kennen wij er nog wel een paar.jaheel erg blij
Kon je er idd nog maar zo een paar. De ratio fouten op gelezen posts van jou aangaande muziektheorie is ongeveer 3:4 Brad. Dat jij mijn kritiek op je onkunde inzake muziektheorie als intimidatie opvat moet je zelf weten. Ik hou t op feiten. Ben je er nu al achter of t een maj7sus4 kon zijn?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Tommie49
Datum: 08/10/2018 22:04

Quote:
FUnkadelic

Tommie49
Jij moet eens ophouden met dat strontvervelende gedoe gast. Jammer dat je me bij de voorgaande drie topics in het theoriegedeelte niet hebt kunnen corrigeren he? dat moet toch aardig frustrerend voor je geweest zijn/
Maar ik laat me door jou niet intimideren jongen. Negeren dat waarschijnlijk wel ja, want niet alleen op het gebied van theorie heb je weinig zinnigs te melden.

Dit akkoord kan van alles zijn, ja zo kennen wij er nog wel een paar.jaheel erg blij
Kon je er idd nog maar zo een paar. De ratio fouten op gelezen posts van jou aangaande muziektheorie is ongeveer 3:4 Brad. Dat jij mijn kritiek op je onkunde inzake muziektheorie als intimidatie opvat moet je zelf weten. Ik hou t op feiten. Ben je er nu al achter of t een maj7sus4 kon zijn?
Kijk gast, als je zegt: dit akkoord kan je op verschillende manieren benoemen al naar gelang de context dan heb je gelijk. Maar als je zegt dat het van alles kan zijn dan heb je van theorie geen kaas gegeten en kun je ook niet oordelen in hoeverre een ander dat wel heeft.
Dus ga nou gewoon eerst de basis nog eens goed bestuderen dan praten we verder.

En probeer vervolgens dat eens toe te passen in een improvisatie in plaats van alleen maar vooraf ingestudeerde metal rifjes te spelen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2018 22:44 door Tommie49.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 08/10/2018 23:23

Hey jongens,
ff zonder dolle hè, maar zullen we de boel wel ff gescheiden houden. Het gaat hier steeds allemaal om issues die elders spelen en dat vind ik serieus echt geen goede ontwikkeling. Eerst krijg ik pm’s over zaken van een ander forum, dan gaan we vragen of hier ‘net als daar’ nieuwelingen worden belaagd, wordt er een acht jaar oud topic over ‘daar’ nieuw leven in geblazen en nu gaan we elkaars forumnamen bekendmaken....
Dit doet overigens steevast dezelfde persoon die zo begaan is met het lot van nieuwelingen, en nu is er een nieuweling op dit forum vertrokken die hier kwam omdat er daar veel gezeik was. Just saying...

Het is hier verdomme geen “haal hier alsnog je gelijk uithuilhoekje” voor gefaalde gitaarnet.nl-ers.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 09/10/2018 01:09

Ja forumnamen noemen die mensen hier, elders gebruiken. Wie zijn daar nou mee begonnen?

En ik weet het niet zeker, maar wanneer iemand daar gezeik heeft gehad met bepaalde figuren en er vervolgens achter komt dat een paar van die figuren hier ook rondhangen, zou dat weleens een reden kunnen zijn om hier weg te gaan.

En was jij het niet Da Vinci die weer eens met dat gezeik begonnen is? Dat is wellicht iets om te overdenken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/10/2018 01:12 door Tommie49.
Datum: 09/10/2018 14:11

Quote:
Tommie49

FUnkadelic
Tommie49

Kijk gast, als je zegt: dit akkoord kan je op verschillende manieren benoemen al naar gelang de context dan heb je gelijk. Maar als je zegt dat het van alles kan zijn dan heb je van theorie geen kaas gegeten en kun je ook niet oordelen in hoeverre een ander dat wel heeft.
Dus ga nou gewoon eerst de basis nog eens goed bestuderen dan praten we verder.

En probeer vervolgens dat eens toe te passen in een improvisatie in plaats van alleen maar vooraf ingestudeerde metal rifjes te spelen.
Lul niet slap ik gaf duidelijk aan dat je alle akkoorden van t gehele nummer erbij moest weten zodat je de functie van t desbetreffende akkoord kon inschatten. Met je MAJ7sys4. Je blunders spreken voor zich, deze slappe poging ten spijt.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Datum: 09/10/2018 14:39

O jee vind je da zo een grote blunder? Kijk eens hier naar joh over dominant akkoorden:

It can be also viewed as a major triad with an additional minor seventh. Dus lul verder niet zo slap. Wanneer heb jij een juist en bevredigend antwoord gegeven op een theorievraag? Vrijwel nooit inderdaad.

Bandje van Fu zit gezamenlijk een nummer te schrijven. Banlid van Fu zegt: welk akkoord zullen we hier op laten volgen?
Fu: ach maakt niet uit, je zit altijd goed, elk akkoord kan van alles zijn dus doe maar wat. :heel erg blij:jaheel erg blijgrinnikendzwaaiend

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/10/2018 14:42 door Tommie49.
Datum: 09/10/2018 16:52

Quote:
Tommie49

O jee vind je da zo een grote blunder? Kijk eens hier naar joh over dominant akkoorden:

It can be also viewed as a major triad with an additional minor seventh. Dus lul verder niet zo slap. Wanneer heb jij een juist en bevredigend antwoord gegeven op een theorievraag? Vrijwel nooit inderdaad.

Bandje van Fu zit gezamenlijk een nummer te schrijven. Banlid van Fu zegt: welk akkoord zullen we hier op laten volgen?
Fu: ach maakt niet uit, je zit altijd goed, elk akkoord kan van alles zijn dus doe maar wat. :heel erg blij:jaheel erg blijgrinnikendzwaaiend
Nee nee nee slimpie. Wat ben jij slinks danwel ehm.... niet zo slim. Het gaat over jou eerst geposte Wiki of whatever link het was. Met dat plaatje, waar men van een open A snaar uitging. Dat akkoord, met of zpnder open snaar, kan GEEN MAJ7sus4 zijn. Brad, je gaat gewoon continu op de bek als je over theorie post. Kan gebeuren maar ipv nederig je fouten toegeven blijf je maar herhalen dat je er wel verstand van hebt, dat ik degene ben die er niets van snap en probeer je t ene na t andere slappe excuus. Geeft gewoon je fouten toe en wees wat voorzichtiger als je vragen van mensen beantwoordt. Is dat zo moeilijk voor je?

En je slappe poging werkt niet Brad, ondanks de vele smileys. Is een ieder duidelijk. Het gaat hier niet over akkoorden kiezen maar gekozen akkoorden benoemen.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Back
Datum: 09/10/2018 18:09

Maak je toch niet zo druk Fu, je weet toch: gelijk hebben en gelijk krijgen...
Gaat je bij Brad49 nooit lukken.
Datum: 09/10/2018 19:15

Quote:
Tommie49

Ja forumnamen noemen die mensen hier, elders gebruiken. Wie zijn daar nou mee begonnen?

Oorzaak -> gevolg Tommie. Als je uit het niks over ervaringen van een andere plek begint te praten heeft eea opheldering nodig.

Quote:
Tommie49

En ik weet het niet zeker, maar wanneer iemand daar gezeik heeft gehad met bepaalde figuren en er vervolgens achter komt dat een paar van die figuren hier ook rondhangen, zou dat weleens een reden kunnen zijn om hier weg te gaan.

Niet als je dingen gescheiden houdt dus. Vandaar mijn punt. Ik heb mede daarom ook gewoon ontopic gereageerd op zijn review over Alliance gitaren.

Quote:
Tommie49

En was jij het niet Da Vinci die weer eens met dat gezeik begonnen is? Dat is wellicht iets om te overdenken.

Tuurlijk Tommie, net als de WO II en de moord op Kennedy. Sorry gek

Maar ik ben punctueel, dus ik het het even gecheckt voor je. Ik zag voor het eerst een post van 'm rond zijn 64e, waarvan een groot deel al met negatieve kwalificaties tegen andere. Moet ik het voorbeeld van de sportkantine nog een keer herhalen.

Verder moet je je niet zo laten inpalmen. Mooie praatjes over 'ik wil gewoon over gitaren posten en niet over iemands eten etc. 130 posts, 80 in offtopic. Dat is niet 'af en toe'.

Maar ach... feiten.... wat heb je er aan... Het staat je enkel in de weg om andere hersenloos als as van het kwaad af te schilderen en als dat al niet meer kan krijg je nooit je fitties.

Datum: 09/10/2018 23:35

Schei toch uit Da Vinci. Jij was de eerste die het vuurtje flink begon op te stoken. Tot dan toe was het een pittige maar nog redelijk beschaafde discussie. Jij deed het ontaarden in plat moddergooien.
Maar dat heb ik eerder van jouw gezien dus het verbaast mij niets, het zit er blijkbaar in. Gedonder thuis da Vinci? Id =s dat de reden dat je periodiek behoefte hebt aan rottigheid? Wees trots op jezelf.
Datum: 09/10/2018 23:46

Quote:
FUnkadelic

Tommie49

Nee nee nee slimpie. Wat ben jij slinks danwel ehm.... niet zo slim. Het gaat over jou eerst geposte Wiki of whatever link het was. Met dat plaatje, waar men van een open A snaar uitging. Dat akkoord, met of zpnder open snaar, kan GEEN MAJ7sus4 zijn. Brad, je gaat gewoon continu op de bek als je over theorie post. Kan gebeuren maar ipv nederig je fouten toegeven blijf je maar herhalen dat je er wel verstand van hebt, dat ik degene ben die er niets van snap en probeer je t ene na t andere slappe excuus. Geeft gewoon je fouten toe en wees wat voorzichtiger als je vragen van mensen beantwoordt. Is dat zo moeilijk voor je?

En je slappe poging werkt niet Brad, ondanks de vele smileys. Is een ieder duidelijk. Het gaat hier niet over akkoorden kiezen maar gekozen akkoorden benoemen.

Klopt, en in de context warin ik dacht was die Wiki link sowieso een vergissing en dat had ik snel door. Daarom heb ik de post ook snel verwijderd. Maar jij was er als de kippen bij om dat te quoten om mij weer neer te sabelen.
Maar de mensen die profiteren van mijn kennis en uitleg van theorie laten zich niets aanpraten door jou als het om mijn advies gaat. Ze hebben in de gaten waar jij op uit bent. Jammer he.

Ik heb het nog even gecheckt, ik heb in vier voorgaande topics foutloos mensen van advies voorzien. Ik heb jouw posts daar niet gelezen maar ik heb via de PM van iemand vernomen dat jij bij voorbaat mensen adviseert niet af te gaan op mijn advies en verder nauwelijks een positieve bijdrage levert.
Hoe ziek kan iemand zijn. Maar helaas Zuid as ventje, de mensen weten wat ze aan me hebben als het om theorie gaat en zijn dankbaar voor mijn uitleg.

En ik zal je een geheim vertellen stokertje, ik lig er niet wakker van, mij heb je er niet mee. Maar je verkloot het wel voor andere mensen door die topics ernstig te vervuilen met ordinaire moddergooierij.

Volgens mij kan jij beter bij een drogist gaan werken joh. De Zuid-as is te hoog gegrepen voor je, de stress die jou dat geeft is duidelijk niet goed voor je.

En als er iemand op zijn bek gaat dan ben jij het want jij hebt op al die vragen geen afdoende antwoord. Ik wel en ja, dan kan het voorkomen dat je wel eens een fout maakt. Ken je die uitdrukking ''schrijven is schrappen''? Fouten maken gebeurt iedereen die zijn nek uitsteekt.

Hoe was het ook weer? Ja dat akkoord kan van alles zijn. Ja sorry hoor, maar elke keer als ik daar aan denk:grinnikendheel erg blijnogal blijnee

Verkrijgbaar in de boekhandel, muziektheorie volgens Fu: Ja dat kan van alles zijn.... ha ha ha

8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/10/2018 01:15 door Tommie49.
Datum: 10/10/2018 06:27

Quote:
Tommie49

FUnkadelic
Tommie49

Klopt, en in de context warin ik dacht was die Wiki link sowieso een vergissing en dat had ik snel door. Daarom heb ik de post ook snel verwijderd. Maar jij was er als de kippen bij om dat te quoten om mij weer neer te sabelen.
Maar de mensen die profiteren van mijn kennis en uitleg van theorie laten zich niets aanpraten door jou als het om mijn advies gaat. Ze hebben in de gaten waar jij op uit bent. Jammer he.

Ik heb het nog even gecheckt, ik heb in vier voorgaande topics foutloos mensen van advies voorzien. Ik heb jouw posts daar niet gelezen maar ik heb via de PM van iemand vernomen dat jij bij voorbaat mensen adviseert niet af te gaan op mijn advies en verder nauwelijks een positieve bijdrage levert.
Hoe ziek kan iemand zijn. Maar helaas Zuid as ventje, de mensen weten wat ze aan me hebben als het om theorie gaat en zijn dankbaar voor mijn uitleg.

En ik zal je een geheim vertellen stokertje, ik lig er niet wakker van, mij heb je er niet mee. Maar je verkloot het wel voor andere mensen door die topics ernstig te vervuilen met ordinaire moddergooierij.

Volgens mij kan jij beter bij een drogist gaan werken joh. De Zuid-as is te hoog gegrepen voor je, de stress die jou dat geeft is duidelijk niet goed voor je.

En als er iemand op zijn bek gaat dan ben jij het want jij hebt op al die vragen geen afdoende antwoord. Ik wel en ja, dan kan het voorkomen dat je wel eens een fout maakt. Ken je die uitdrukking ''schrijven is schrappen''? Fouten maken gebeurt iedereen die zijn nek uitsteekt.

Hoe was het ook weer? Ja dat akkoord kan van alles zijn. Ja sorry hoor, maar elke keer als ik daar aan denk:grinnikendheel erg blijnogal blijnee

Verkrijgbaar in de boekhandel, muziektheorie volgens Fu: Ja dat kan van alles zijn.... ha ha ha
Slappeling. Die wiki link was helemaal NIET IN DIE CONTEXT VERKEERD. Het was een prima suggestie. Ik vermoed zelfs dat je die open snaar als excuus gebruikte om je blunder te verdoezelen. Sterker nog Schrevel nam precies dezelfde interpretatie van t akkoord, zonder open
snaar met tonica. OH Brad je bent echt zo veel slinkse dan je wilt overkomen. HET IS ECHTER EN KAN ECHTER GAAN MAJ7SUS4 ZIJN MET EEN KLEINE SEPTIEM ERIN SLIMPIE.

En dan kan je als een kwijlende hond je vorige vier al dan niet goed gegeven tips noemen (ik heb ze niet gelezen omdat je in de negeermodus stond slimpie), en kun je jezelf laten kennen door steeds persoonlijk te worden en over de Zuidas beginnen, leef je uit, maar feit is dat je keer op keer basale en kardinale fouten maakt en je je kennis niet op orde hebt.

Wat val jij gruwelijk door de mand.

Dag Brad.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/10/2018 06:31 door FUnkadelic.
Datum: 10/10/2018 09:02

Nee want jij valt gruwelijk door de mand wanneer jij zegt dat in de context waar ik in dacht het een goede tip was. Want in de context waarin ik in dacht was er helemaal geen sprake van sus4 omdat in de context waar ik in dacht was er sprake van een akkoord waar een kleine terts in zit dat had ik over het hoofd gezien.

Inderdaad bij toeval was het nog in de werkelijke context waar dat akkoord in gespeeld werd inderdaad sprake van een 7sus4 akkoord. Maar het was geen A7sus4 maar een D7sus4.

Maar ik denk dat je van deze uitleg helemaal niets snapt omdat je kennis van en inzicht in theorie belabberd is. En ik geloof er helemaal niets van dat je op die andere topics mijn gewaardeerde uitleg niet hebt gelezen. Je hebt er niet op gereageerd omdat je me niet op fouten kon betrappen.

Ik zou het overigens chique vinden wanneer je die zieke posts met quotes van mij, van posts die ik gecorrigeerd of verwijderd hebt ook verwijderd. Maar dat zal je wel niet doen want daar ben je te onvolwassen voor.

Ik laat het hier verder bij, net als elders zal ik je vanaf nu ook hier compleet negeren. Ik zou je ook juist kunnen gaan volgen om je op fouten kunnen betrappen en dat breed uitmeten maar gelukkig ben ik niet zo gefrustreerd en gestoord dat ik daar behoefte aan heb.

Nogmaal joh, lever wat geld in en ga een minder zware job nemen, dan ga jij je misschien weer normaal gedragen.

Tot nooit meer ziens.
Datum: 10/10/2018 09:05

Brad ik lees je wanhopige pogingen niet meer. Het is gênant nu. Dag Brad.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 10/10/2018 09:22

Mooi. We zijn er weer uit. Iedereen is een kwade genius behalve Brad.
Nou, tot de volgende keer maar weer!zwaaiend

Datum: 10/10/2018 15:12

Quote:
Back

Maak je toch niet zo druk Fu, je weet toch: gelijk hebben en gelijk krijgen...
Gaat je bij Brad49 nooit lukken.
Zo dat klinkt bekend, hoe heet jij daar elders? Wacht laat me raden.....
Gepost door: Roel
Datum: 10/10/2018 22:52

Het is duidelijk te merken dat de ballenbakken bij de McDonald's filialen zijn uitgefaseerd.
Gepost door: scrib
Datum: 16/10/2018 19:21

Roel! tijd niet gezien. Alles wel?

--
Keep strumming Phil
Datum: 17/10/2018 00:01

Hij heeft zich al die tijd vermaakt in de ballenbakken, maar die zijn nu helaas weg.
Gepost door: Tommie48
Datum: 20/10/2018 10:17

Quote:
Tommie49

Nou het viel mij gewoon op. Zo liet hij ook en keer weten dat hij zich nogal stoorde aan figuren die pis en poep grappen op een forum maken. Maar in de sig van Liam stond een quote van hem waarin hij zegt dat hij moest kakken, en toen ging hij maar schijten en kwam erachter dat hij niet meer hoefde te kakken.

Begrijp je wat ik bedoel? De pot verwijt de ketel.

Overigens de naam is Tommie! Ik noem jou toch ook geen Fusion.
Hou jij je ff buiten wat er gebeurt tussen mij en Da Vinci dankje
Datum: 21/10/2018 09:13

Wat? Ben jij het Liam? Ben je teruggekeerd onder de naam Anuslikker?
Datum: 21/10/2018 10:39

Pfff Sherlock klappend

Datum: 21/10/2018 21:52

He Da Vinci, jou kennende moet jij er toch tegen zijn dat iemand een dergelijke forumnaam hanteert.
Datum: 22/10/2018 10:12

Quote:
Tommie49

He Da Vinci, jou kennende moet jij er toch tegen zijn dat iemand een dergelijke forumnaam hanteert.
En maar huillie huillie dat de ander steeds begint. Volgens mij haal jij heel veel van je emotionele bevrediging uit je 'forumleven'.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Gepost door: Roel
Datum: 22/10/2018 12:39

Quote:
scrib

Roel! tijd niet gezien. Alles wel?
Zekers! En hier? Same old?
Datum: 23/10/2018 23:44

Quote:
Tommie49

Ik zou niet weten waarom. Zijn keuze...

Datum: 24/10/2018 02:14

Ja, iemand die een forum vol gooit met pis en poep grappen, dat is ook iemands keuze.
Gepost door: Back
Datum: 24/10/2018 08:30

Gaan we weer....
Datum: 24/10/2018 09:31

Ik sla ff over Tommie. Beetje druk hier. Probeer het deze week maar bij iemand anders zwaaiend

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 4

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen