Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
berichtVlaamse rock
Gepost door: Angelique
Datum: 13/01/2013 18:45

Gisteren gezien in Gent, Vlaanderen. Ik ben fan!! Het eerste dak er zet is iets specialer en ruiger, hun 1ste videoclip blijkbaar.
Het 2de is, vind ik dan, toch nog iets leuker, maar is een live filmpje, kwaliteit zozo...

Wat vinden jullie?

berichtRe: Vlaamse rock
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 15/01/2013 09:20

Het eerste dak er zet? We hebben er weer één. Outrage, doe eens vertalen.
Gepost door: Zilty
Datum: 15/01/2013 11:32

Idd. Die drugs kunt u bij mij inleveren trouwens, ik ben gecertificeerd om deze te verwijderen.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Enzo
Datum: 15/01/2013 12:25

Ik versta er geen klote van, maar het idee van de clip is in ieder geval gejat.
Datum: 15/01/2013 12:49

Man man...ik ben gewoon een vrolijke vlaamse meid...die dit had gezien...en ik dan persoonlijk...krijg er niet genoeg van en wou dit even delen met anderen.
Het gaat me ook puur om de muziek.
Maar bedankt voor de commentaren.
Gepost door: Zilty
Datum: 15/01/2013 13:32

HA Angelique,

Ik ben zelf ook een vrolijk type en vind persoonlijk dat hier nogal veel zure, schreeuwerige zeikerds zitten die eigenlijk vooral goed lijken te zijn in afzeiken, betweten en klagen. Stelletje kinderachtige maar ouwe lullen zonder leven of vrienden. Bah. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben trouwens een bijna-belg, dat zal ook wel schelen.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 15/01/2013 14:07

Ik heb die band gezegd dat ik ze geweldig vond en dat ik hun muziek wat op internet ging plaatsen. Er zou wat meer respect mogen zijn voor gelijk welke muziek...gelijk welke muzikant...als hun hart en ziel er goed in zit. Maar ja, men zit op een forum voor wat meningen, dus allemaal goed...we blijven daar ons rustige zelf bij blij
Gepost door: Outrage
Datum: 15/01/2013 17:16

Ik wou al reageren en zeggen, kijk, zo praten wij hier in het verre zuiden. Met hoekige klanken, wat binnensmonds gemompel. Wat robuuster dan dat fluwelen Nederlands van jullie.
Voor Martin: "Het eerste dak er zet." = "Het eerste [fragment, stukje, filmpje (nvdr.)] dat hier plaats." En tja, verder, om het nog eens over de zaak te hebben. 't Klinkt best tof, maar ik ben niet zo'n fan van de tekstjes. Trouwens, Angelique, hoe gaat het met je? Door de sneeuw geraakt vandaag?

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Datum: 15/01/2013 19:36

Geen probleem hoor...wat sneeuw minder of meer... Lekker gezellige winterse toestanden. Op de weg iest minder leuk, ik ben vertegenwoordiger, maar hier zeggen ze...nen goede soldaat trekt altijd zijn plan.. (ik zal moeten vertalen zeker hifi)
Merci voor je reactie hoor!!

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen