Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Ineens weet ik weer....
Gepost door: Zilty
Datum: 27/06/2013 08:23

Quote:
"Rob de Jong"

Sjaak
Nederlandse EP Van der Stoep heeft op kosten van EP alcoholontwenningskuur van 24.000 gevolgd, zegt Groen EP Staes [deredactie.be]
Hmmm...en wat is daar eigenlijk mis mee? EP leden staan bloot aan alcohol zoals een bouwvakker aan asbest. Niet meer dan redelijk dat de werkgever de kosten vergoed als het mis gaat.

Dan moeten ze ook zo;n raar wit pak aan he Rob, over het kostuum. Voor wat hoort wat.

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/06/2013 08:43

Niet meer dan redelijk dat Robs werkgever hem een gratis Mac of Android pc geeft.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 27/06/2013 09:14

Niet dat ik dat zou willen, nu ik net een ultracoole Carbon X1 Touch heb...

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/06/2013 09:15 door Rob de Jong.
Datum: 27/06/2013 11:51

Kan daar geen Linux of Android op dan?

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 27/06/2013 12:49

Quote:
Hmmm...en wat is daar eigenlijk mis mee? EP leden staan bloot aan alcohol zoals een bouwvakker aan asbest. Niet meer dan redelijk dat de werkgever de kosten vergoed als het mis gaat.

Daar is niets mis mee. Alleen zo'n nestbevuiler spreekt dan met dubbele tong he (niet alleen door de drank)
Gepost door: Zilty
Datum: 27/06/2013 13:52

Quote:
Sjaak

Quote:

Daar is niets mis mee. Alleen zo'n nestbevuiler spreekt dan met dubbele tong he (niet alleen door de drank)

Bij Rob dacht ik nog: hij is weer eens in zijn midlife puberale fase. Maar bij jou heb ik dat niet. Over dat nestbevuilen heb ik het dan niet, dat vind ik eigenlijk wel een aardige vondst van je.

'Daar is niets mis mee'.

HAhaha. JE bent een echte Sjaak.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 27/06/2013 17:26

Quote:
FUnkadelic

Kan daar geen Linux of Android op dan?
Vast wel. Maar ik heb geen Cubase voor Linux of Android

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 27/06/2013 17:50

ik heb Ardour, geen Cubase nodig blij
Datum: 27/06/2013 17:59

Mooi dat je daar zo open over kunt praten.

Datum: 27/06/2013 18:02

'Open' source he...

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

Datum: 27/06/2013 18:18

knipoog
Gepost door: Wuls
Datum: 28/06/2013 18:23

Plas, glas, het bleef zoals het was....

Edit: euhm, glas, plas....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/06/2013 18:23 door Wuls.
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen