Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Wat vinden jullie van onze nieuwe website?
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/10/2014 23:23

Quote:
Foob

Opmerking van Fu (feest, kraak) vond ik eerlijk gezegd wel een beetje treffend tong uit de mond grijns maar het heeft zeker wat.

Hihi dat kan. Heel opemerkelijk vond ik dat er deestijds heel veel arty fartys en yuppies rondliepen op het kraakfeest. Weinig uitkeringtrekkers gezien.
Datum: 08/10/2014 23:23

Quote:
Zilty

Erg mooi Alex, dat feed the machine klinkt ook erg goed trouwens.

Thanx Zilt
Datum: 09/10/2014 07:30

Quote:
==X@LeX==

Foob
Overigens bespeurde ik twee nummers achter elkaar in de zelfde toonsoort; vind ik killing, maar persoonlijk dus.....

Onzin de één staat in A de ander in E. Wat bedoel?
Het geposte filmpje van mij is één en het hetzelfde nummer. Het andere filmpje op de site staat in A.

Sorry, heb juist die twee achter elkaar geluisterd, stonden inderdaad niet achter elkaar.
Ik ben er even niet beschaamd
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 09/10/2014 07:38

Quote:
==X@LeX==

Foob
Opmerking van Fu (feest, kraak) vond ik eerlijk gezegd wel een beetje treffend tong uit de mond grijns maar het heeft zeker wat.

Hihi dat kan. Heel opemerkelijk vond ik dat er deestijds heel veel arty fartys en yuppies rondliepen op het kraakfeest. Weinig uitkeringtrekkers gezien.
Het was overigens geen belediging hoor. Ik vind de muziek overigens niet zo, vond je eerdere bandjes (die veel meer rock en gitaar-georienteerd waren) veel beter. Maar als jij ook songs gaat schrijven hier, gaat t vast beter worden blij

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen