Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
berichtMarshall smartphone?
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/07/2015 01:59

Ze maken nu ook al een tijdje koptelefoons. Volgens dit artikel willen ze nu ook een smartphone maken die in het teken staat van muziek.

[www.theverge.com]

Wat vinden jullie hiervan? Een zielige poging om geld te verdienen of een heuse verbetering van de smartphone?

Ik vind hem er in ieder geval wel mooi uitzien. Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
berichtRe: Marshall smartphone?
Gepost door: Da Vinci
Datum: 18/07/2015 08:39

Het is een midrange telefoon, vooral iets voor de liefhebber denk. Als de kwaliteit van het geluid vergelijkbaar is met de koptelefoons hoef je 'm daar iig niet voor te kopen.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Siem Hendriks
Datum: 18/07/2015 19:38

Hij is mooi maar hij is toch veel te duur. Hij is nog niet eens zo goed(naar de specificaties kijkend). ik zou hem wel willen hebben maar niet tegen die prijs.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/07/2015 22:40

Quote:
"Da Vinci"

Het is een midrange telefoon, vooral iets voor de liefhebber denk. Als de kwaliteit van het geluid vergelijkbaar is met de koptelefoons hoef je 'm daar iig niet voor te kopen.
Zijn die koptelefoons die ze maken dan bagger? Ik hoor er altijd veel goeds over.
Gepost door: Roel
Datum: 19/07/2015 08:27

Die koptelefoons zijn van prima kwaliteit. Hoewel ze redelijk aan de prijs zijn/waren.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 19/07/2015 09:15

Quote:
Liam

Da Vinci
Zijn die koptelefoons die ze maken dan bagger? Ik hoor er altijd veel goeds over.

Bagger wil ik niet zeggen,maar voor dat geld is er wel beter te krijgen. Die indruk heb ik van die telefoon ook. Niet het beste wat er te koop is, maar leuk voor de liefhebber.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Marshall smartphone?
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 07/09/2015 12:27

Heb me rot gezocht naar die buizen.... grinnikend

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen